hola a tots i totes, escric aquesta carta,per denunciar l'injusticia i la discriminacio,que em patit per part dels menbres que dirigeixen el nostre estimat ce sabadell,ens prohibeixen anar amb els autocars gratuits que a montat el club,i ni tant sols ens deixen agruparnos en un autocar per la cinquantena de hooligans que calculem que podem anar a figueres,diuen que a huesca va haver merder,una persona que va a l'autocar i fot merder ,paguen tot un colectiu, aixo es discriminacio,molts hooligans la mayoria som socis del sabadell,ens an dit que les penyes no volen que hi anem,es veritat? no ho crec,a l'hora de colaborar amb el club ,ens truquen i ens demanen col.laboracio,i ara en fan aixo es injust,i mes cuand som dels mes sorollosos a la creu alta, i a mes a mes ara fan falta els nostres crits a figueras,vaig a posar un exemple:es con cuand va haver el merder auqell a general,que injustament van carregar contra el jove arlequinat i mes seguidors,i perque van detrinde algu que va tirar llaunes ara no entren als autocars tots els socis de general,no em mal interpreteu, estem amb tots el arlquinats pero , us dic que estudiarem el tema i pendrem mesures legals si fa falta com a penya del ce sabadell ,vosaltres no acabareu mai ni amb el ce sabadelll ni molt menys amb els hhvv
visca el sabadell i visca catalunya