Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57527 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: ESTAN DESAPAREIXENT ELS HOOLS?¿
« Respondre #80 el: 22 de Novembre de 2005, 18:38:38 pm »
Això va per ratxes.Les circumstancies actuals han fet que ara mateix vivim una situació bastant anàrquica , però desapareixer evidentment que no: es segueixen penjant les pancartes , la loteria de nadal sa venut a un bon ritme aquest any i kom sempre , seran retirats 70 carnets de soci...

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #81 el: 22 de Novembre de 2005, 21:55:28 pm »
Nose si lo habreis puesto por algun sitio, pero que numero teneis en la loteria de navidad? Y la manera de comprarlo?

Si eso contestar por privado, como querais.

Pd: Esque no lo he visto en ningun lao el numero y ya que habeis hablao de la loteria.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #82 el: 23 de Novembre de 2005, 23:34:39 pm »
mitic en el bar penya sabadell vendian loteria de la penya hooligans valles

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
DENUNCIA DEL HOOLIGANS VALLÈS!!!!!
« Respondre #83 el: 04 de Maig de 2006, 11:53:24 am »
 :scut hola a tots i totes, escric aquesta carta,per denunciar l'injusticia i la discriminacio,que em patit per part dels menbres que dirigeixen el nostre estimat ce sabadell,ens prohibeixen anar amb els autocars gratuits que a montat el club,i ni tant sols ens deixen agruparnos en un autocar per la cinquantena de hooligans que calculem que podem anar a figueres,diuen que a huesca va haver merder,una persona que va a l'autocar i fot merder ,paguen tot un colectiu, aixo es discriminacio,molts hooligans la mayoria som socis del sabadell,ens an dit que les penyes no volen que hi anem,es veritat? no ho crec,a l'hora de colaborar amb el club ,ens truquen i ens demanen col.laboracio,i ara en fan aixo es injust,i mes cuand som dels mes sorollosos a la creu alta, i a mes a mes ara fan falta els nostres crits a figueras,vaig a posar un exemple:es con cuand va haver el merder auqell a general,que injustament van carregar contra el jove arlequinat i mes seguidors,i perque van detrinde algu que va tirar llaunes ara no entren als autocars tots els socis de general,no em mal interpreteu, estem amb tots el arlquinats pero , us dic que estudiarem el tema i pendrem mesures legals si fa falta com a penya del ce sabadell ,vosaltres no acabareu mai ni amb el ce sabadelll ni molt menys amb els hhvv
visca el sabadell i visca catalunya
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
Re: DENUNCIA DEL HOOLIGANS VALLÈS!!!!!
« Respondre #84 el: 04 de Maig de 2006, 12:03:32 pm »
La veritat es que tampoc es tant estrany, no ens enguanyem! La heu liat em més d'un desplaçament i no al camp sino dintre dels autocars. De totes formes sempre us quedarà el anar amb el vostre vehicle privat.

VISCA EL C.E. SABADELL!!

• Entrenador
« Respondre #85 el: 04 de Maig de 2006, 12:07:39 pm »
estrany??la em liat tots ho gent que s'amaga darrere? e?ya veig la solidaritat arlequinada :smart:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #86 el: 04 de Maig de 2006, 12:13:57 pm »
doncs jo si que ho trobo estrany e injust,ara mes que mai hem d'estar tots units amb el ce Sabadell,tant de bo podeu arreglar el tema i poguem estar tots a Vilatenim perque el Sabadell ens necessita a TOTS !!

Visca el Sabadell !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

• Entrenador
« Respondre #87 el: 04 de Maig de 2006, 12:30:58 pm »
aixo mateix clar que si gracies

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #88 el: 04 de Maig de 2006, 12:36:00 pm »
Els hooligans sempre heu fet la "guerra" x el vostre compte.... tot i tenir el mateix objectiu k tots, i s'agraeix k animeu am tanta força a la NCA... io el k faria es si sou suficients un autokar de hooligans nomes... nose... sempre neu  a part dels altres seguidors... x tal com heu dit " no embrutar el nom de l'aficio del sabadell "... nose io conseidero k si posen autokars x tots, es x tots, i si sou 50 pos neu vosaltres en un autokar... el fet de barrejar la gent pos nuse si es bona idea...

• Entrenador
« Respondre #89 el: 04 de Maig de 2006, 12:38:14 pm »
tens rao per aixo un autocar per separarnos ni aixo!!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #90 el: 04 de Maig de 2006, 13:20:15 pm »
una altra cagada del club... espero que podeu anar-hi, i si es en un autocar( que aixi tindria que ser) mes que millor, espero trobarnos en Vilatenim, HHVV i les demes penyes  :ok
 :beer2

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #91 el: 04 de Maig de 2006, 13:26:20 pm »
Yo tmb lo encuentro una injusticia, xk vale k alomejor la aigais liao alguna vezx, pero sois de los k mas sentiis los colore sy animais!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #92 el: 04 de Maig de 2006, 13:51:34 pm »
Això és increible, a mi no m'han posat mai cap problema per fer-me soci, pero després no em tracten com un més i a sobre que jo, com quasi tots els hhvv no hem fet res més que cridar (ni tan sols ens deixen llençar paperets).
També ho veig una burrada perquè i us ho pregunto a tots, com sabeu qui és o no és de la penya HHVV si aquest any (per circumstancies de la penya) no s'han fet carnets de soci de la penya???? O potser volen dir que prohibeixen entrar a qualsevol que es fiqui als partits al fons del gol Sud??? Doncs així tampoc haurien de deixar entrar els nanus que últimament estan animant amb nosaltres.

NO ENTENC RES

P.D.: Potser sí que vaig fer bé al no demanar l'acreditació de soci en aquest forum (mai se sap les represalies de la directiva, etc).

P.D.2: Compte directiva que hi ha algún infiltrat en els autocars que són HHVV reconeguts i se us han passat.
« Darrera modificació: 04 de Maig de 2006, 13:57:55 pm per Grimber »
Honor al Sabadell

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #93 el: 04 de Maig de 2006, 13:53:46 pm »
no u trobu be lo que han fet... :**** :****  :ko son iguals que els demes socis o son diferents...? la directiva kom sempra caganla...son els que mes sescolta en la nca!
viska al sabadell!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #94 el: 04 de Maig de 2006, 14:01:02 pm »
si hiha autocars gratuits per a l'aficio... aixo tb inclou HHVV... us esperem alla!

• Entrenador
« Respondre #95 el: 04 de Maig de 2006, 14:01:36 pm »
grimber tens rao per pagar si!!! per anar als autocars  no !!!!! podriem haver colocat als menbres del nostre grup en un autocar si no ens volen aixo es el final

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #96 el: 04 de Maig de 2006, 14:03:44 pm »
em sembla molt malament.... amb els hools ompliriem altre autocar!!!
per cert, que vol dir aixo de soci acreditat??
que jo soc soci desde fa 20 anys eh

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #97 el: 04 de Maig de 2006, 14:06:41 pm »
La veritat i amb tots els respectes, crec que el club te part de rao  :-\

Tambe es facil compendre la vostre indignacio per tenir de pagar tots per culpa d'uns quants. La vostre "fama" us pot anar be per algunes coses i malament -com es veu- en altres situacions...

Jo no dubto ni he dubtat mai que la majoria sou GRANS arlequinats, pero tal i com ja es va comentar per culpa dels succesos a Osca, teniu 3 o 4 subjectes que fan mal al grup i fins que no us els treieu de sobre o els obligueu a comportar-se, us seguiran pasant aquestes coses... es llei de vida, no?

El que no t'ha d'extrenyar comapny Mark, es que hi hagi gent que no vulgui repetir l'experiencia de viatjar un altre cop amb vosaltres...

I aclareixo que jo no vaig ser a Osca, pero es va llegir i explicar molt sobre el tema en aquest mateix forum i crec que la cosa va quedar bastant clara.

Tot i aixo, espero que ho pogueu solucionar d'una o altre manera i que tots els bons arlequinats es puguin trobar a figueres
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

• Entrenador
« Respondre #98 el: 04 de Maig de 2006, 14:11:20 pm »
ok. club ho sabia, i no el va separar , al de huesca!!! volem anar collons!!!! que ens facin un bus per nosaltres i els nostres simpatitzants que no farem res c***!!! nosaltres vam apoyar als demes socis cuando va haver la carrega a general , es injust

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #99 el: 04 de Maig de 2006, 14:19:18 pm »
TOTS els socis TOTS som  iguals!! TOTS TOTS no hi cap soci diferent!pero un vegD mes l nostre maravillosa directiva la caga com sempra! :****
viska al sabdell! i viska als HHVV! :scut
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!