Autor Tema: Punt de vista Diari Sabadell  (Llegit 2709 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Punt de vista Diari Sabadell
« el: 25 de Maig de 2006, 22:45:48 pm »
Al diari de Sabadell d'avui com cada dia fan unes entrevistes a 5 persones la pregunta d'avui és "¿Centre d'esports Sabadell a tercera divison?" i hi ha un tal Luis Cerezo(profesor) que diu lo siento pero no me importa no soy del Sabadell, no me apasiona ni chispa, Soy del Barça y es la afición que llevo en el corazón, aunque viva en Sabadell. Este fin de semana volverá a perder y bajara a tercera, casi seguro

Sento vergonya que hi hagi gent de Sabadell que pensi aixi, que sen vagi al barri maritim  :ko

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
Re: Punt de vista Diari Sabadell
« Respondre #1 el: 25 de Maig de 2006, 22:48:01 pm »
es vergonzoso que alguien de sabadell piense asi vaya tela
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 25 de Maig de 2006, 22:53:35 pm »
Haurieu de penjar la seva foto pq tothom sapiga ki és...  més q res per si ens el creuem pel carrer per canviar de borera...  :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 25 de Maig de 2006, 22:54:42 pm »
Bé, la cosa és així, i suposo que la gran majoria de sabadellencs pensa el mateix que aquest senyor. Si la majoria pensés a l'inrrevés tot aniria millor.
Però que voleu també  :icon_question: Quantes alegries ha donat el sabadell en els ultims 13 o 14 anys  :icon_question: CAP.
Així és molt difícil.
I en cmptes d'unir-se tots els qui volen que aquest club tiri endavant, doncs no, aquí tot son conflictes entre uns i altres veiam qui la fa més grossa. Per a mi aquests malparits, que han sigut la majoria de dirigents que ha tingut el club, començant per l'ajuntament ja se'n poden anar a la m****.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 25 de Maig de 2006, 22:58:53 pm »
S'ha d'esbrinar on viu aquest home i enviar-li un triptic infromatiu amb la història i logros del Sabadell junt amb fotos de celebracions i l'estadi ple...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 25 de Maig de 2006, 23:07:49 pm »
jo tambe o e vist, me posat de una mala llet que ti cagas, ojo!!! que no era un jove, que era un home de edad ja avanzada, i estic segur que algun cop a anat al NCA amb el sabadell a 1a...em fa molta rabia aixo, si vius a sabadell respecte lo de aqui i llavors si tagrada lo de afora be!, pero respecte lo que AQUI hi ha! doncs aixo era un home de uns 50-60 anys mes o menys, un home que deu seguir el lema"ELS CATALANS SOM DEL BARÇA!" i o diu en castellà, perque fa cara de home del sud d'españa...el que sa de llegir a casa...aviam si no timporta lo de aqui disimulao com an fet els altres 3 entrevistas, dien que no el seguien pero que ojala no baixi...com ia sa dit per aqui desterrem aquesta gent!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2006, 23:11:29 pm »
Jo que he viscut 15 anys a sabadell puc opinar del tema. I sempre ho he dit, a sabadell  la gran majoria sont del barça o del madrid. I despres, doncs el que era el san julian, el can rull, etc.

I del sabadell qui es? aaaaaaahhhhh, es una altre història. Fixeuvos amb el Bar sellers de la plaça espanya i tants d´altres que en comptes de donar suport al equip de la ciutat dona suport a equips de fora. Trobo be que siguin del madrid o barça, pero c***, quan juga el sabadell...SEMPRE SABADELL!!!!
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 25 de Maig de 2006, 23:28:16 pm »
A veure siguem respectuosos, jo llegint aquest post també em poso de mala llet pero hem d respectar els gustos i preferencies d cada persona, no per ser d Barcelona has de ser del Barça ( jo almenys no o seria ni visquent a Barcelona), ni per ser de Madrid has de ser del Realisimo, ni per ser de Huelva has de ser del Recre, pots ser del Sevilla o del betis..... cert q fa una mica d "pena" veure com una persona diu això del nostre equip i pensar q diumenge si guanyem i ens sent pitar pel carrer dirà: q collons piten aquests? si son 4 petardos q foten pena.....pero a veure oi q molts d nosaltres ni que el Barça tingués 10 Copes d'Europa ens faríem del barça i deixaríem el sabadell? doncs aquest sr  se la bufa la historia del Sabadell com a mi me la bufa la del Barça, q passaria en aquest mon si tots tinguessim els mateixos gustos? q us penseu q dels 200.000 ciutadans d sabadell els 200.000 han d ser del Sabadell? doncs no, per aquesta regla d tres alguns seguidors del  CE Sabadell residents a  Caldes d Montbui, Castellar, Monistrol, St Llorenç que he vist pel forum no serien pas del Sabadell i ven bé q o son..... per favor respectem els gustos de la gent, q cadascu defensi a qui vulgui ( jo apart del sabdell soc del Depor i el Milan i fijo q si algun seguidor del barsa hem llegeix pensará: del milan? quin frikie....., doncs no!).

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #8 el: 26 de Maig de 2006, 00:31:04 am »
Cert q a Sabadell hi ha uns quants socis més del Barça q del Sabadell... però ja li agradaria a la resta de ciutats de l'àrea metropolitana tenir un club amb tanta tradició futbolística i amb una massa de simpatitzants tan gran com el Sabadell. Portem 20 anys a la baixa i no podem obligar a ningú a res (és més, s'ha de respectar)... però si ho comparem amb la realitat social d'altres clubs, encara tenim un 'haver' important.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #9 el: 26 de Maig de 2006, 00:56:28 am »
vaja profe! A mi també m´ha fet ràbia.
El que si m´ha agrada´t el article de SanMiquel de fa un parell de dies que deia que ell estimava al Sabadell com una mare i que encara que la mare sigui pobre la estimara sempre igual estigui a primera o tercera i que quan estigui malament no s´anirà a buscar una madastra rica i guapa a Barcelona pq no és la teva que es la que estimes. Una parabola molt maca. Clar que no tothom ho pot entendre

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #10 el: 26 de Maig de 2006, 09:00:36 am »
vaja profe! A mi també m´ha fet ràbia.
El que si m´ha agrada´t el article de SanMiquel de fa un parell de dies que deia que ell estimava al Sabadell com una mare i que encara que la mare sigui pobre la estimara sempre igual estigui a primera o tercera i que quan estigui malament no s´anirà a buscar una madastra rica i guapa a Barcelona pq no és la teva que es la que estimes. Una parabola molt maca. Clar que no tothom ho pot entendre

A mi també m´ha agradat molt i m´hi he sentit molt identificat, "prefereixo tenir una mare pobre que no una madrasta rica"   :ok

Lo del professor aquest que diu que ojala se´n vagi el Sabadell a tercera m´ha fet molta rábia i per un moment m´ha semblat veure la cara del Bustos... ara no em feu molt cas perque de poc que no he estripat el diari.  El que pitjor m´ha sabut d´aquest home no es que sigui del Barsa, allà cada ú, el que més m´ha dolgut es que si a mi em sentien dir que tant me feia que el Barsa guanyés la Champiñons ja em deien que era un mal català que no s´estima la terra, en canvi un del Barsa diu el que ha dit del Sabadell i tots em de callar i baixar el cap.

EL DIUMENGE TOTS AL CAMP!!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!!!
 :anims :anims

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #11 el: 26 de Maig de 2006, 09:49:42 am »
M'agradaría veure que hauría contestat aquest senyor si la pregunta li arriben a fer durant la gloriosa epoca del Joan Gaspar perque molts nomes son del Barça quan les coses van be pero quan van tortes s'amaguen. Jo almenys no m'en amago que soc del Sabadell fins i tot quan va malament (es a dir desde fa un grapat d'anys). Molts d'aquests solen ser dels que s'arramben al sol que mes escalfa i la seva estima desapareix quan arriben els primers freds que son els anomenats jaqueters que es posen i es treuen la jaqueta segons el temps que fa i sino compareu les samarretes del Barça que es veuen ara i les que es veien quan no guanyaven ni a la butifarra.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 26 de Maig de 2006, 10:14:31 am »
M'agradaría veure que hauría contestat aquest senyor si la pregunta li arriben a fer durant la gloriosa epoca del Joan Gaspar perque molts nomes son del Barça quan les coses van be pero quan van tortes s'amaguen. Jo almenys no m'en amago que soc del Sabadell fins i tot quan va malament (es a dir desde fa un grapat d'anys). Molts d'aquests solen ser dels que s'arramben al sol que mes escalfa i la seva estima desapareix quan arriben els primers freds que son els anomenats jaqueters que es posen i es treuen la jaqueta segons el temps que fa i sino compareu les samarretes del Barça que es veuen ara i les que es veien quan no guanyaven ni a la butifarra.

:clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 26 de Maig de 2006, 10:43:52 am »
   Prepotència i mala educació unides.

I com diu Garni, imagineu que algú de nosaltres hagués dit "A mi la final de la Champions no me interesa "ni chispa".  Va a perder el Barça".  Bueno......  no veieu de que l ´hagués tractat molta gent de manera de pensar semblant al personatge de l´entrevista.

Es qüestió de mirar que es llegeix quan s´esmorza, que sino pot haver-hi risc d´indigestió....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #14 el: 26 de Maig de 2006, 12:46:19 pm »
Sempre es millor mengar poc i pair be.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #15 el: 26 de Maig de 2006, 17:53:43 pm »
estoy con el compañero ceba esta gente son del barsa cuando ganan tener un profe asi que pena si no te gusta el sabadell dilo de otra manera mas sutil mira que yo estube 6 años en can barsa y parecia la senda de los elefantes un altra any sera y salian cabizbajos del campo y yo orgulloso el dia del 0-0 con el barsa incluso fui felicitado por los boixos porke ellos sabian que yo era del sabadell pero si una copa de europa y a los 15 otra mal vamos si a ellos les gusta ? peaso ekipo :**** :****
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #16 el: 26 de Maig de 2006, 19:01:37 pm »
AKETS TIU K S'HEN VAGI A LA MER** aixi no volem a gent... HEM DE SER OPTIMISTES SOMI SABADELLL :reverencia
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #17 el: 26 de Maig de 2006, 19:48:24 pm »
aquest tiu es  un sub.......... yo tambe soc cule a part de ser arlequinat, y collons sento vergonya de gent com aquesta, el dia que el barça va guanyar la champions,vaig veure 7 o 8 nois amb camisetes arlequinades per alla barrejats, es el primer cule de sabadell que sentu dir aixo, inclus cuand vaig a camp barça ,partits que no em coincideiz amb el sabadell, tinc companys de grada que venen a veure el sabadell i son de barcelona, pero gent asi fot pena i no haurien d'averla publicat perque fereix a molta gent pero els del diari no tenen tacte
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #18 el: 26 de Maig de 2006, 19:53:03 pm »
Jo també ho he vist, sincerament m'ha donat molta rabia, apart que és una opinió que he escoltat de molta gent aquest últim mesos :ejem.La gent sap quin és l'equip de la ciutat ??? En sembla ami que no :ko
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #19 el: 26 de Maig de 2006, 20:57:18 pm »
Collons, veig molt be que sigui del barÇa, pero s´ha de tenir respecte. Ja que viu aqui i l´entrevista se la fa el diari d´aqui, disimula i diu que no ets del sabadell pero que li desitjas lo millor o algo aixi. No es pot ser tan capullo.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN