A veure siguem respectuosos, jo llegint aquest post també em poso de mala llet pero hem d respectar els gustos i preferencies d cada persona, no per ser d Barcelona has de ser del Barça ( jo almenys no o seria ni visquent a Barcelona), ni per ser de Madrid has de ser del Realisimo, ni per ser de Huelva has de ser del Recre, pots ser del Sevilla o del betis..... cert q fa una mica d "pena" veure com una persona diu això del nostre equip i pensar q diumenge si guanyem i ens sent pitar pel carrer dirà: q collons piten aquests? si son 4 petardos q foten pena.....pero a veure oi q molts d nosaltres ni que el Barça tingués 10 Copes d'Europa ens faríem del barça i deixaríem el sabadell? doncs aquest sr se la bufa la historia del Sabadell com a mi me la bufa la del Barça, q passaria en aquest mon si tots tinguessim els mateixos gustos? q us penseu q dels 200.000 ciutadans d sabadell els 200.000 han d ser del Sabadell? doncs no, per aquesta regla d tres alguns seguidors del CE Sabadell residents a Caldes d Montbui, Castellar, Monistrol, St Llorenç que he vist pel forum no serien pas del Sabadell i ven bé q o son..... per favor respectem els gustos de la gent, q cadascu defensi a qui vulgui ( jo apart del sabdell soc del Depor i el Milan i fijo q si algun seguidor del barsa hem llegeix pensará: del milan? quin frikie....., doncs no!).