El que sí és cert és que amb Luis Aragonés a la banqueta, encara no s´ha perdut cap partit. Això ha de concedir un marge de confiança de cara a una selecció que potser no és equiparable al grup Brasil,Italia,Alemanya,Argentina, però que si es troba "frec a frec" amb un segon grup format per Anglaterra, França, Holanda i potser Suècia o la República Txeca.
En quant a seleccions que poden donar la sorpresa en aquest Mundial, jo apostaria per Ghana (ho ha guanyat tot en categories inferiors duranta quests últims anys) i Irán (molts jugadors rellevants juguen a la lliga alemanya on aporten un nivell estimable i aquí s´ajunta un cert "factor camp".
Jo crec que arribarem fins a quarts de final. ¿Però jo pregunto, és tant mal resultat això?. No és un "gran premi" però sí que és un rendiment correcte. A més a més, jo no descarto que Brasil, amb tota la seva constel.lació d´estrelles, quedi eliminat abans d´hora. Precedents ja n´hi hagut i sinó recordem el Mundial d´Espanya del 1.982, on el "futbol-samba" del Brasil va quedar eliminat contra tot pronòstic davant el "futbol-defensiu-rocós d´Itàlia".