Autor Tema: SINCERAMENTE, ESTAMOS DONDE NOS MERECEMOS.  (Llegit 4077 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
SINCERAMENTE, ESTAMOS DONDE NOS MERECEMOS.
« el: 21 de Maig de 2006, 17:45:53 pm »
Hola a tots!!
Desprès de la rabieta que hem agafat aquest matí m'he quedat meditant fins ara i m'agradaria que entretots podem enumerar els motius que ens ha fet baixar de categoria:

1- Principalment, perquè aquesta colla de mercenaris que diuen ser "jugadors" han cobrat un any sencer de feina i nomès han treballat els ultims dos mesos.
2- Perquè es va fitxar un gerent que s'anomena Albert Tomàs que, en lloc de salvar-nos sembla que hagi arribar per enfonsar aquest club.
3- Perquè els jugadors s'ha burlat del nostre club, s'aniràn rient de la nostra directiva i amb la butxaca plena.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Maxic_sbd

• Aleví
  • Missatges: 75
  • Gènere: Masculí
Re: MOTIUS DE PER QUÈ MEREIXEM BAIXAR A TERCERA....
« Respondre #1 el: 21 de Maig de 2006, 17:51:03 pm »
4- perque amb davanters com "gallo", fem el ridicul.
Maxic, patidor oficial del C.E. Sabadell.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #2 el: 21 de Maig de 2006, 17:58:26 pm »
porque nunca habeis creido el equipo, ni en la salvacion, porque tirais la toalla faltando todavia un partido, por ser tan dramaticos, por no creer no ya en los jugadores, si no por no creer en el sabadell

yo hasta el domign oque viene a las 8 sigo estando en segunda B, vosotros estar donde querais

Desconnectat Maxic_sbd

• Aleví
  • Missatges: 75
« Respondre #3 el: 21 de Maig de 2006, 18:03:02 pm »
jo ja ho he dit en altres missatges, no esta tot decidit i putser a la ultima jornada ens salvem contra el llevant B. anims sabadell!! no et mereixes baixar  :no: EL SABADELL VAL MOLT, CONFIEM EN ELL  :bandera :bandera
Maxic, patidor oficial del C.E. Sabadell.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #4 el: 21 de Maig de 2006, 18:04:36 pm »
Jo penso venir a veure el partit del Llevant i amb la esperança de guanyar i esperar el miracle. Aixi que, si us plau, els derrotismes els deixeu per aqui una setmana.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #5 el: 21 de Maig de 2006, 18:06:01 pm »
Sobretodo xk a la directiva le importa una miii el ekipo... Ellos se iran y en 1 año no se acordaran ni k han estado aki... Pero nosotros tendremos k seguirlo en 3era...

Weno a esperar una carambola...

:scut

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 21 de Maig de 2006, 18:06:29 pm »
perque s'han fet les coses malament des de el principi amb una mala planificació esportiva i social desde la pretemporada; perque s'ha anconseguit fragmentar el Consell d'Administració, on han imperat els personalismes davant el benefici de l'Entitat; perque no hi ha hagut capacitat de reacció per a pendre decisions en les moments claus de la temporada (reforços mercat hivern, contractació/cessament d'entrenadors, etc..); perque la plantilla no ha estat a l'alçada de l'Entitat ni dels sous que els seus representants pactaren amb el club per a aquesta temporada; perque ha faltat actitud a dins i a fora del camp; ...................  :****

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #7 el: 21 de Maig de 2006, 18:07:04 pm »
porque nunca habeis creido el equipo, ni en la salvacion, porque tirais la toalla faltando todavia un partido, por ser tan dramaticos, por no creer no ya en los jugadores, si no por no creer en el sabadell

yo hasta el domign oque viene a las 8 sigo estando en segunda B, vosotros estar donde querais

Militu, yo tb iré la semana que viene, igual que he ido los 18 partidos anteriores y a Santa Coloma, a Figueres y a Santa Coloma, pero no soy id**** y esté equipo se ha estado riendo de todos nosotros y si eso no lo quieres ver es tu problema. Pues claro que no creo en este equipo, ya me han demostrado lo que son....

5- Porque habiendonos ****** durante toda la temporada les hemos mimado una y otra vez.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #8 el: 21 de Maig de 2006, 18:08:45 pm »
doncs, x mantenir un entrenador k akonseguit 5 punts en 11 jornades, axi un ekip no es pot salvar mai en la vida, jugant a kasa enkontes dana x la viktoria no a tankar-nos,wenu klar ja markarem de falta o jugada parada oi? doncs x jugar en tota la temporada am un jugador kom orife o gallo sol adalt sense definicio, jo menrekordu k el gallo tenia la pilota i ningu l 'akompanyava i el altre ekip es replegava be .. numes x akestes kuestions auriem de baixar
viska el sabadell :scut

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #9 el: 21 de Maig de 2006, 18:10:08 pm »
6- POR AGUANTAR UN p*** FARMACEUTIKO NEGADO DEL FUTBOL MAS DE 10 JORNADAS SIN GANAR UN PARTIDO Y NO CONFIAR EN MANOLO DESDE EL PARTIDO DE BARBASTRO

Vamos a descender x al falta de esos 2-3 puntos de no exar al m***** del bonet 1-2 jornadas antes x mantener su **** confianza y la ilusion de muxisima gente en un puñetero enxufado de la vida k deberia ser persona nongrata en sabadell

• Entrenador
« Respondre #10 el: 21 de Maig de 2006, 18:11:40 pm »

Militu, yo tb iré la semana que viene, igual que he ido los 18 partidos anteriores y a Santa Coloma, a Figueres y a Santa Coloma, pero no soy id**** y esté equipo se ha estado riendo de todos nosotros y si eso no lo quieres ver es tu problema. Pues claro que no creo en este equipo, ya me han demostrado lo que son....

5- Porque habiendonos ****** durante toda la temporada les hemos mimado una y otra vez.

Pero esk la 5 es normal aber, si decimos k en 1era, en 2nda, en 3era Sabadell, pues lo tenemos k animar siempre... como se ha visto demostrado en toda la temporada... Y weno hoy kuando estamos casi en 3era nuestra aficion animando...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 21 de Maig de 2006, 18:14:15 pm »

que somos dramaticos? que no creemos en los jugadores? perdona pero de que planeta vienes? vienen riendose de la aficion todo el puñetero año ridiculo tras ridiculo y se ponen a correr a falta de 7 partidos,sigue confiando y una pregunta el domingo cuando matematicamente estemos en tercera tu seras de los que se ira a tribuna a aplaudir por lo bien que lo estan haciendo verdad?

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #12 el: 21 de Maig de 2006, 18:15:31 pm »
yo no animo a los jugadores, animo al sabadell, i dentro de estos parametros siempre habra jugadores a los que mostrar admiracion
yo considero que son mas que menos a los que admiro, y que si nos mantenieramos el año que viene con esta plantilla hariamos algo grande
hoy, era logico perder, llevavamos 7 partidos sin perder...hemos reaccionado tarde, pero aun estamos en segunda B y recordar.... si reus i huesca pinchan hoy, el domingo SOLO dependemos de un solo equipo... i no necesitamos la derrota, con un empate de cualquiera de los 2 NOSOTROS NOS SALVAMOS

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #13 el: 21 de Maig de 2006, 18:17:50 pm »

que somos dramaticos? que no creemos en los jugadores? perdona pero de que planeta vienes? vienen riendose de la aficion todo el puñetero año ridiculo tras ridiculo y se ponen a correr a falta de 7 partidos,sigue confiando y una pregunta el domingo cuando matematicamente estemos en tercera tu seras de los que se ira a tribuna a aplaudir por lo bien que lo estan haciendo verdad?
no, pero es lo que tenemos, y ahora tenemos estos jugadores, que aun gracias que han reaccionado... ya que sino haria 8 jornadas que estariamos muertos
nos queda otra? no, yo sere el domingo el primero en llorar si se consuma el desastre, pero de momento me niego ni a pensarlo
estamos en segunda B todavia
el sabadell ahora tiene ******, esta en la UVI i su vida pende de un hilo... que preferis, darlo por muerto o tener la esperanza??
yo nunca tirare la toalla...

• Entrenador
« Respondre #14 el: 21 de Maig de 2006, 18:21:23 pm »
yo no animo a los jugadores, animo al sabadell, i dentro de estos parametros siempre habra jugadores a los que mostrar admiracion
yo considero que son mas que menos a los que admiro, y que si nos mantenieramos el año que viene con esta plantilla hariamos algo grande
hoy, era logico perder, llevavamos 7 partidos sin perder...hemos reaccionado tarde, pero aun estamos en segunda B y recordar.... si reus i huesca pinchan hoy, el domingo SOLO dependemos de un solo equipo... i no necesitamos la derrota, con un empate de cualquiera de los 2 NOSOTROS NOS SALVAMOS

Si claro pero aparte de eso tenemos k ganar cn un ekipo k seguro k bendra luxando x el play-of o sino primado

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #15 el: 21 de Maig de 2006, 18:21:45 pm »
Jo crec que una de les claus ha stat la presió, els mals entrenaments, la mala temporada i planificació, els entrenadors, les ganes dels jugadors, l'ilusio que ens han fet creure desde dins del club que amb aquesta plantilla despres de salvar-nos en l'ultima jornada la temporada anterior..pensessim que aquest any pujariem.
Per una altra banda, crec que la directiva va apostar molt per akests jugadors (Que si mires nom per nom es de lo millor que pots trobar per un ekip com el Sabadell..) i aquests jugadors ves a saber perque, no han respos a les expectatives..(No crec que siguin mercenaris..un jugador no surt a un camp per fer el ridicul i per tacar el seu curriculum..)

Pero weno, jo nomes tinc una pregunta i amb aixo obro desde aquest tema un altre tema.
Que farem diumenge si baixem ?? com em de despedir aquest ekip?? quines reaccions podem fer per demostrar que tot i que em cregut fins l'ultima jornada amb aquest ekip..aixo es un cop molt dur?.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #16 el: 21 de Maig de 2006, 18:24:44 pm »
Contestan la teva pregunta jo el que fare es aplaudir als jugadors perquè aquestes jornades exceptuan un parell han demostrat el que voliem tota l'afició, alguns direu que massa tard però crec que hem pogut ;)Clar que al senyor Larrosa el despedire d'una altre forma >:(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #17 el: 21 de Maig de 2006, 18:28:08 pm »

no, pero es lo que tenemos, y ahora tenemos estos jugadores, que aun gracias que han reaccionado... ya que sino haria 8 jornadas que estariamos muertos
nos queda otra? no, yo sere el domingo el primero en llorar si se consuma el desastre, pero de momento me niego ni a pensarlo
estamos en segunda B todavia
el sabadell ahora tiene ******, esta en la UVI i su vida pende de un hilo... que preferis, darlo por muerto o tener la esperanza??
yo nunca tirare la toalla...

Creo que actualmente el Sabadell, tiene el electroencefalogram a casi plano, necesita de respiración asistida, y una victoria del Reus esta tarde podría desenchufar la máquina.

Existen los milagros? Existen, pero se dan de forma muy muy excepcional, y rezaré con ahinco deseando que el milagro se produzca, pero triste es tener que esperar un milagro.

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #18 el: 21 de Maig de 2006, 18:31:44 pm »
L'unic que perfavor demano per l'any que vinent es que fem una plantilla "per mantenir-nos" i no busquem ilusions. Que no ens ilusionin tant.
No es puja amb paraules..es puja amb fets, i la millor manera d'aconseguir aquests fets es amb humiltat..
Jo, reponent-me a mi mateix la pregunta, crec que fare el que em digui el cor en aquell moment.., aixo si, m'esperare a tribuna per donar-li un fort aplaudiment a L'Antonio, al Juanma, a L'Urko i al Hammouch.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #19 el: 21 de Maig de 2006, 18:32:40 pm »
jo penso k kara l 'any k ve saurien de fer alguns kanvis, mantenir la mateixa estruktura i llavora'ns no kanviar el ntrenador,i akonseguirem akets ultims resultats
tot aixo funcionara si no baixem a tercera