Veien el pesimisme general arlequinat, us vull fer una pregunta: val la pena asisitiri el diumenge al camp? La salvació està ara a un 3% com a màxim, però no perque els rivals fallaran (que fallaran), sino perque el rival mes complicat de tots els de baix es el nostre, el Llevant B, que serà el unic que si jugarà algo (molt).
Ara no fare numeros, sino comentar els partits del rivals:
- Reus: aquest equip com a molt empatarà, jo visc a vilanova i l´he vist algun partit a casa seva. Fa un joc molt poc vistos, i si rep un gol es posa molt nervios, a part de que no acostuma a tenir molta aficio(segurament perque a Reus estan tots mes volcats amb el hoquei sobre patins). I té que guanyar.
Huesca: juga a fora (i té que guanyar). Huesca i Zaragoza tenen una gran rivalitat, ja que els de la Pilarica es creuen els amos de Aragó i els de Huesca es senten com els germans pobres, la cual cosa fa que es tinguin ganes. La meva avia es de Jaca (Huesca), i sempre ho diu. (Però que guanyi el ZARAGOZA).
- Logronyes: També té que guanyar, però aqui no soc tan optimista, ja que juga a casa i contra la cenicienta Peralta, però qui sap, es una opció més(si no guanyes...)
Be, ja tenim 2 equips que no pasaran del empat, pèrò:
- Sabadell: Serà capaç de guanyar al LLevant B, que s´ho jugarà tot per entrar a les eliminatòries? Aqui està els meus dubtes de salvació. I si a sobre la gent li dona la esquena en el ultim partit, "apaga y vámonos"