Autor Tema: camino al estadio...  (Llegit 581 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pepelu

• Aleví
  • Missatges: 40
camino al estadio...
« el: 28 de Maig de 2006, 16:40:26 pm »
Bueno ultimo partido de la temporada y otra vez más solo me keda ponerme mi camiseta del centenario cojer la bufanda y salir camino del estadio con la esperanza de k hoy pueda ver un milagro, porque esta dificil MUY DIFICIL, pero despues de esta temporada, sufriendo como emos sufrido y luxado como emos luxado solo me keda esperar el milagro, en el recuerdo kedara la marxa arlekinada y el viaje a figueres, son dias k me kedan en la mente y k me acen sentir cada dia mas arlekinado somos una familia la familia del sabadell, nosotros sabemos bien lo k es sufrir por un ekipo y hoy solo nos keda sufrir y esperar ganar y k los otros nos ayuden porque sino nos vamos a 3º pero nos iremos con la cabeza alta. aplaudiendo a los k llevan nuestro escudo y el año k viene sea kien sea el k lo lleve en la categoria donde estemos alli estaremos alli seguiremos y porque? pues porque SOM EL SABADELL!

ANIMO Y ANIMAR COMO NUNCA

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: camino al estadio...
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2006, 16:46:57 pm »
bé, òtser es ja l¡ultim misatge que escric, amb el sabadell a segona divisió B, pero tambe es veritat que pot passar de tot, , anims sabadell, que pot passar de tot,  estic molt nervios, pero que quedi clar, que encara que el  :scut estigui en 3a, sempre sere... arlequinat :bandera

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2006, 16:49:44 pm »
Jo si baixem a 3ª tambè continuaré venint, evidentment, però avui passi el que passi l'últim que es mereix l'equip quan S'ACABI el partit són aplaudiments, és una pitada de collons!!!!!  Això si, durant el partit anima tots com animals!!

salut i sort!!
The pride of Catalunya

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #3 el: 28 de Maig de 2006, 16:54:04 pm »
Bueno, es temprano, pero no puedo más. Me piro al estadio. Llegaré una hora antes, me sentaré donde siempre, pasaré más calor que nunca y animaremos hasta la muerte. La suerte ya está echada, el destino ya está escrito; ahora sólo falta ver qué es lo que nos depara. Vamos coño, no podemos bajar. Esta afición no lo merece.

VAMOS SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:bandera :scut :bandera

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2006, 16:57:10 pm »
jo tampoc aguanto més. M ´en vaig cap allà. Tots al estadi. La bufanda porteu-la a la mà però no us la poseu que em doneu calor.