Autor Tema: Amb qui us quedaríeu per l'any que ve?  (Llegit 2568 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
  • Gènere: Masculí
Amb qui us quedaríeu per l'any que ve?
« el: 28 de Maig de 2006, 23:41:14 pm »
Us quedaríeu amb algun dels jugadors d'aquest any per la temporada que ve?

Com que Cañadas és pràcticament impossible, jo proposo l'Ivan Hammouch, Txiki, Marcos, Peque i Juanma Cruz, que crec que son els únics que han fet alguna cosa positiva pel club aquesta nefasta temporada.

Que en penseu?

De la resta prefereixo no parlar ja que diria paraules molt gruixudes. Avui més d'un valdria més que es retirés per que no anés a enganyar mai més a cap equip.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
Re: Amb qui us quedaríeu per l'any que ve?
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2006, 23:45:21 pm »
JA HI HA UN POST SOBRE AIXO A ENQUESTES
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2006, 23:54:47 pm »
JO EM KDARIA AM L'URKO TAMBÉ. HA DEMOSTRAT K SENT ELS COLORS EL POC TEMPS K HA ESTAT AL SABADELL

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2006, 00:09:20 am »
I Crivi i Marc Pérez. A veure si el Marc almenys a tercera juga una mica...

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2006, 00:32:29 am »
Y Neftalí, yo me quedaria con urko, txiki, crivillé, peque, neftalí, ivan hamouch, xavi muñoz, juanma cruz, marcos, marc perez, y ya está también me quedaria con SAN ANTONIO CAÑADAS! pero es imposible... :(

CAÑADAS, ESTES DONDE ESTES, NOSOTROS TE RECORDAREMOS SIEMPRE, Y ESPERO QUE ALGUN DIA PUEDAS VOLVER A TU CASA, EL SABADELL! :bandera :scut

VISCA EL C.E.SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2006, 06:36:31 am »
  Urko, Txiki, Hammouch, Juanma Cruz, Neftalí, Crivillé, Xavi Muñoz, Marcos, Peque, Marc Pérez i Nandi

CAÑADAS ES QUASI IMPOSSIBLE
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2006, 11:25:02 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2006, 08:07:28 am »
  :oooooo:       -URKO   :oooooo:     -CAÑADAS :oooooo:
        -nandi       -m.perez
        -marcos
        -crivillé     
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2006, 09:08:00 am »
Jo amb quedaria amb Cañadas, Marcos y Peque! la resa tots al carrer, per que si ens kdem amb tants d'akesta temporada i ja veieu com hem acabat..... malament ho veig!

Visca el sabadell!!! (espero que en cara que sigui a tercera, de moment,  pogem ser liders de la temporada :P)
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2006, 10:59:42 am »
Marcos????:-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2006, 11:16:15 am »
urko, txiki, crivi, neftali, peke, medina, xavi muñoz, marcos, cañadas y Orife!!!!

Aunke alguno de esos sea imposible....

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2006, 12:24:06 pm »
JO EM KDARIA AM L'URKO TAMBÉ. HA DEMOSTRAT K SENT ELS COLORS EL POC TEMPS K HA ESTAT AL SABADELL

Vau escoltar la ràdio ahir???? Suposo que sabreu la fama que té el Llevant, que va comprant a tot el que es mou pel seu voltant. Ja van tenir les seves històries dissabte el seu primer equip, amb les acusacions del president del Lorca, que deia que el partit estava amañat... Doncs bé, van guanyar 2-1 amb dos gols de penalt, ejem ejem...  :ejem
I ahir, les males llengues deien el mateix... El linier ens va anul·lar un gol legal de totes totes, i va cosir-nos a fores de joc inexistents cada cop que controlaven la pilota els nostres. Però be, aquesta rumorologia no anava només dirigida cap a la tripleta, sinó que també deien que potser el nostre porter podria haver rebut alguna trucada... I si recordeu, les 5 o 6 primeres intervencions d'ell al partit van ser relliscades, sortides quan es veia que no arribaria...
Bé, jo ni crec ni deixo de creure, ni afirmo ni desmenteixo, simplement explico el que es deia ahir, i que iván martín també va deixar anar durant la retrasmició. Que sigui veritat o sigui simplement un mal partit d'Urko?? No ho sé pas. Això que cadascu ho valori, tampoc es podrà demostrar res en cas que sigui cert.
De totes maneres, també he de dir que als gols no podia fer res...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2006, 12:30:23 pm »
I responent a qui voldria que es quedés.. doncs molts, la veritat, però no podrà ser, com Antonio per exemple.
Jo faria un esforç per Juanma, que li queden 2 anys de contracte, per Neftalí, em quedaria amb Peque, Txiki, Crivillé, Marcos, donaria oportunitats a gent que gairebé no ha tingut, com Marc Pérez, Nandi etc..
I els reforços, els faria amb gent d'aquests que comença a venir-li petita la 3º, com Miki i tants altres.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2006, 12:32:25 pm »
ORIFE??? T'HAS HAGUT DE FOTRE ALGUN MEDICAMENT CADUCAT!!!!

VISCA EL C.E. SABADELL!!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2006, 13:46:01 pm »
NEFATLI  :oooooo:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2006, 14:48:16 pm »

Vau escoltar la ràdio ahir???? Suposo que sabreu la fama que té el Llevant, que va comprant a tot el que es mou pel seu voltant. Ja van tenir les seves històries dissabte el seu primer equip, amb les acusacions del president del Lorca, que deia que el partit estava amañat... Doncs bé, van guanyar 2-1 amb dos gols de penalt, ejem ejem...  :ejem
I ahir, les males llengues deien el mateix... El linier ens va anul·lar un gol legal de totes totes, i va cosir-nos a fores de joc inexistents cada cop que controlaven la pilota els nostres. Però be, aquesta rumorologia no anava només dirigida cap a la tripleta, sinó que també deien que potser el nostre porter podria haver rebut alguna trucada... I si recordeu, les 5 o 6 primeres intervencions d'ell al partit van ser relliscades, sortides quan es veia que no arribaria...
Bé, jo ni crec ni deixo de creure, ni afirmo ni desmenteixo, simplement explico el que es deia ahir, i que iván martín també va deixar anar durant la retrasmició. Que sigui veritat o sigui simplement un mal partit d'Urko?? No ho sé pas. Això que cadascu ho valori, tampoc es podrà demostrar res en cas que sigui cert.

Ningu opina?

friend

• Visitant
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2006, 14:55:13 pm »
aixo son tots rumors i no val opinar perq no treurem res positiu!!
no em crec q hagin sobornat al urko i ell es deixes perq estava implicadisim amb akest proyecte!!

aixo dels jugadors sera molt dificil aguantarlos a tercera... ells no voldran kedarse en akesta categoria i despres per fitxar em de tenir molt bon ull ja q jugadors q van sobrat en akesta categoria com es el cas de miki voldra donar el salt a segona b per despres anar pujant cap a segona a!!

el cas del xavi muñoz i txiki diuen q un te ofertes de segona a i l'altre la temporada pasada tenia una oferta molt important del cordova pero va preferir continuar al sabadell... akest any no se si es voldria kedar...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #16 el: 29 de Maig de 2006, 15:11:27 pm »
Jo em quedaria amb: Cañadas, sens dubte pero "que va ser que no", Neftalí, Marc Perez, Juanma Cruz, Txiki, Ivan Hammouch, Marcos i Crivillé . Després, gent que per la meva opinió si es queda bé, i sino també com poden ser Nandi, Orife i Urko (pel rumor que comenta l'adry sobre la compra d'urko, sincerament no mu crec. ara es molt fàcil acusar a tothom per deixar-se comprar...)

I haviam si d'una punyetera vegada fixem bé :icon_exclaim: aprofitem ara els joves de 2a B i els que despuntin a 3a... :****
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2006, 15:19:48 pm »

Yo esto lo pense cuando acabo el partido y lo comente con unos amigos. Quiero pensar que estaba nervioso y por eso se precipitaba en las salidas y se resbalaba, porque esta claro que no se le veía en su linea de todos los partidos. En este mundo no te puedes fiar de nadie y yo tambien lo veia involucrado en el proyecto, pero como acabe fichando por el Levante sera para hacerselo mirar.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2006, 15:31:25 pm »
Más que nada, yo lo pensé porque lo había oido de diferentes sitios días antes...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #19 el: 29 de Maig de 2006, 18:01:58 pm »
Jo crec k el nom del post hauria de ser "Ki creieu k es kedara?" Axo del Urko esperu k no sigui veritat!
Grada Jove - La Força Arlekinada