Autor Tema: Amb qui us quedaríeu per l'any que ve?  (Llegit 2567 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Amb qui us quedaríeu per l'any que ve?
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2006, 18:50:25 pm »
El Juanma Cruz no es kedarà a Tercera encara ke senti els colors!! En akest cas tant concret , lo més sensat i coherent seria cedir-lo a un 2B un any pk tornes l'any seguent novament a 2B amb el Sabadell
Jo només salvo i em kedo amb : Urko , Txiki , Ivan , Xavi Muñoz  , Marc Perez i Peque
La resta , ho no es kedarien a Tercera , o no els hauriem dvoler ni en pintura , o les dues coses  , ke es lo més probable...

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Gènere: Masculí
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2006, 18:58:11 pm »
HOOL_ARLEKINAT pienso lo mismo que tu, pero aber que pasa
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 29 de Maig de 2006, 21:01:45 pm »
no entiendo porq algunos quereis q se quede peque, neftalí  y medina  :Hecho_polvo:, creo q no son jugadores para un equipo como el Sabadell, pensar q en defensa tambien hemos dejado mucho q desear eh....
tampoco acabo d entender porq tanto entusiasmo con Xavi Muñoz, pero weno, por mucho q sienta los colores si no está a buen nivel.... en fin ja  veremos q nos traen para el año q viene

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #23 el: 29 de Maig de 2006, 21:16:18 pm »

Per la seva a experiència a la categoria o per la seva veterania: Ramón Martí, Txiki, Peque, Crivillé, Iván Hammouch, Marcos y Marc Pérez.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 29 de Maig de 2006, 22:17:01 pm »
JO EM KDARIA AM L'URKO TAMBÉ. HA DEMOSTRAT K SENT ELS COLORS EL POC TEMPS K HA ESTAT AL SABADELL

Vau escoltar la ràdio ahir???? Suposo que sabreu la fama que té el Llevant, que va comprant a tot el que es mou pel seu voltant. Ja van tenir les seves històries dissabte el seu primer equip, amb les acusacions del president del Lorca, que deia que el partit estava amañat... Doncs bé, van guanyar 2-1 amb dos gols de penalt, ejem ejem...  :ejem
I ahir, les males llengues deien el mateix... El linier ens va anul·lar un gol legal de totes totes, i va cosir-nos a fores de joc inexistents cada cop que controlaven la pilota els nostres. Però be, aquesta rumorologia no anava només dirigida cap a la tripleta, sinó que també deien que potser el nostre porter podria haver rebut alguna trucada... I si recordeu, les 5 o 6 primeres intervencions d'ell al partit van ser relliscades, sortides quan es veia que no arribaria...
Bé, jo ni crec ni deixo de creure, ni afirmo ni desmenteixo, simplement explico el que es deia ahir, i que iván martín també va deixar anar durant la retrasmició. Que sigui veritat o sigui simplement un mal partit d'Urko?? No ho sé pas. Això que cadascu ho valori, tampoc es podrà demostrar res en cas que sigui cert.
De totes maneres, també he de dir que als gols no podia fer res...

Rectifico, si que podria haver fet molt més. Heu vist el resum de l'arlequinat??

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 29 de Maig de 2006, 22:27:54 pm »
JO EM KDARIA AM L'URKO TAMBÉ. HA DEMOSTRAT K SENT ELS COLORS EL POC TEMPS K HA ESTAT AL SABADELL

Vau escoltar la ràdio ahir???? Suposo que sabreu la fama que té el Llevant, que va comprant a tot el que es mou pel seu voltant. Ja van tenir les seves històries dissabte el seu primer equip, amb les acusacions del president del Lorca, que deia que el partit estava amañat... Doncs bé, van guanyar 2-1 amb dos gols de penalt, ejem ejem...  :ejem
I ahir, les males llengues deien el mateix... El linier ens va anul·lar un gol legal de totes totes, i va cosir-nos a fores de joc inexistents cada cop que controlaven la pilota els nostres. Però be, aquesta rumorologia no anava només dirigida cap a la tripleta, sinó que també deien que potser el nostre porter podria haver rebut alguna trucada... I si recordeu, les 5 o 6 primeres intervencions d'ell al partit van ser relliscades, sortides quan es veia que no arribaria...
Bé, jo ni crec ni deixo de creure, ni afirmo ni desmenteixo, simplement explico el que es deia ahir, i que iván martín també va deixar anar durant la retrasmició. Que sigui veritat o sigui simplement un mal partit d'Urko?? No ho sé pas. Això que cadascu ho valori, tampoc es podrà demostrar res en cas que sigui cert.

Rectifico, si que podria haver fet molt més. Heu vist el resum de l'arlequinat??

Bé Adry, potser si, però son 3 1x1. Al primer gol Pablo Sanz és LAMENTABLE, no posa ni la cama. Al 2n li foten un retall a no se qui i el del llevant xuta sol.
I al 3a, Neftalí FA UNA CAGADA DE JUVENIL i es tornen a quedar sols........ la culpa no va ser ni molt menys de l'Urko.
I si hem estat amb opcions fins al final, ha sigut gracies amb ell també.
Jugadors que ahir van CAMINAR, com Pablo Sanz, Neftalí o Iván Díaz, son els que ens han enfonsat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #26 el: 29 de Maig de 2006, 22:30:37 pm »

en unaltre post ja dic que algun jugador podra pasar unes grans vacances amb els calerons que ahir va repartir el president del llevant el villarroel ahir present al estadi,i fins i tot algun en pot  treure un contracte per la propera temporada,seguiu els aconteixements nois

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #27 el: 29 de Maig de 2006, 22:38:44 pm »
exacte, veurem qui va a parar a valència...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #28 el: 29 de Maig de 2006, 23:14:55 pm »
exacte, veurem qui va a parar a valència...

un porter te tots els numeros.....

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #29 el: 30 de Maig de 2006, 00:33:48 am »
Marc perez Podría haber hecho mucho este año... y no le han dejado.. es uno de los mejores extremos que he visto jugar nunca...
Si te vas Marc espero que tengas mucha suerte, si te quedas, que sea para jugar y asegurate que asi sea y no tires tu carrera por la borda.
Un saludo,

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #30 el: 30 de Maig de 2006, 00:57:57 am »

Ningu opina?

Lamentablement Villaroel és qui és i actua com actua. Barrejar política i esport pot ser una combinació perillosa.

Jo soc seguidor del Llevant i últimament se veuen masses coses rares allà. Vist l'Arlequinat, no crec que fos d'eixa manera, però si que pot ser que en altris camps s'haguen produït alguns intercanvis.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #31 el: 30 de Maig de 2006, 07:05:57 am »
Si lo de l'urko fos veritat seria per matarlo