Autor Tema: SE ACABÓ! Nos vemos en 3era División  (Llegit 2114 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Nuestro Sabadell murió....
« Respondre #20 el: 28 de Maig de 2006, 22:42:33 pm »
toquem de peus a terra. Estem a Tercera. Ara hem de lluitar el dia a dia, ens esperen uns dies molt 'durs' als despatxos. Assegurem q l'ekip existirà a Tercera, despres busquem a gent que s'en fassi càrrec i montem un projecte REAL.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Salenkienne

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #21 el: 28 de Maig de 2006, 22:43:24 pm »
Home, cada cual té es sensible a aspiracions que van més enllà del fútbol, no...? no totes les gents de Sabadell tenen per qué veure les seues preocupacions refleixades per l'equip de futbol de la ciutat ni anteposarlo a la seua vida particular...

Desconnectat SFC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 18
« Respondre #22 el: 28 de Maig de 2006, 22:44:21 pm »
Me **** en la p***!!!!! Son todos unos sinvergüenzas!!!! Me gustaría echármelos a la cara!!!! Han jugado con el sentimiento de miles de personas.... Lo que más me **** es que la temporada que viene + de la mitad de la plantilla se habrá ido a otros equipos, para ganar lo mismo o mas, en un mes se habrán olvidado del Sabadell...... Deberían de obligarlos a no dejar el equipo y que sepan que se siente al bajar a 3era división. Lo único de lo que el Sabadell se debería de sentir orgulloso es de su AFICIÓN! Estaremos allí esté donde esté!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #23 el: 28 de Maig de 2006, 22:46:29 pm »
jo disfruto molt amb la 3ª veient al vilanova, pero es clar, per al sabadell li queda curta. I encara que no ho tindreu facil jo el veig campio.

Jo volia un vilanova-sabadell a 2ªB, i ara el tindrem a 3ª. Disfruteula que despres el ascens sera mes feliç.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.