eeeh eeh , a que vé tanta tonteria de repent??? d'acord que hagueu tingut una història impecable, digne de menció, i tot el mon ho sap i us respecte. Però alguns d'aquí em semble que ho esteu treient de context.... Aquest club s'ha vist tant cegat pel seu passat que ha renunciat al present, i ara afrontarà la pitjor temporada de tota la seva vida. Es que ho no veieu??
Quan us feu socis any rere any, què penseu en realitat? en lo bons que van ser? o potser en lo bons que seràn?? Jo no pago per que m'expliquin lo bo que era el meu equip, sinó que pago per veure un bon equip! i si no, em desapunto. Siguent realistes el Sabadell actual no te res a veure amb el de fa 40 anys, per tant si voleu ser de primera s'ha de tornar a treballar i reconstruir el club des de 0. No pas per haver estat a primera durant anys heu de tornar obligatoriament abans que Gramanet o Terrassa, perque no podreu. He vist a un que deia que l'any que vé pujarieu a 2aB, el seguent a 2a, i despres a 1a, consecutivament. Com es pot ser tant il·lús?? Les coses no son tan fàcils ! De veritat, dona la sensació de que a algú no li acabi de importar que s'hagi baixat a tercera. Pensen que tot acabarà al seu lloc. I no es cert. Reaccioneu cojons !!