que us quedi clara una cosa... : jo no estic aqui per burlar-me ni per tocar el que no sona. I tampoc ho dic per enveja. Ho dic perque estic veient que el sabadell ha caigut en picat en les ultimes dècades, i en part em sap greu. S'ha passat de la UEFA a la tercera divisió osti.
Lo de la història està molt bé i lo que vulguis. Si el Terrassa tingués el palmarés que té el sabadell us juro que estaria molt satisfet del club, pero a mi no em compensaria amb el fet d'estar a tercera. Lo millor que et pot passar és veure-ho, sentir-ho, tocar-ho...... sentir realment els colors, perquè aqui molta gent diu que els sent, i jo no crec que tothom els senti com s'han de sentir.
Si fos el terrassa el que hagués baixat, jo estaria plorant per les parets. Només de pensar que ens enfrontariem al Castelldefels, Rapitenca, Manresa... em deprimiria moltissim. Però bé, que més dona. "Sou els tercers de Catalunya per història, i per tant ja està tot fet. A qui coi li importa jugar a regionals contra el Sants i Sant Cugat....." Pues jo no penso aixi, que vols que us digui. Jo vull estar a l'elit i tots sabeu des de que vaig escriure el meu primer missatge que jo només demano un Sabadell-Terrassa a l'èlit, per lo menos a segona A. I cada dia que passa em dono compte de que el futbol actual és tant merdós que no ho arribaré a veure mai. El sabadell ja s'ha acabat d'enfonsar, i el terrassa, sense pressupost, és molt probable que l'any que bé segueixi els vostres passos, osigui que..... ja em direu. Ara bé no em toqueu els dallonsis perquè jo precisament ho dic amb la millor intenció, no se si el Ale Terrassa ho diu per molestar, pero jo no. D'acord?