Autor Tema: ENS TROBAREU A FALTAR  (Llegit 7060 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: ENS TROBAREU A FALTAR
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2006, 18:31:22 pm »
Si els senyors (si sels pot dir axi :veryangry: ) egarencs no acaben d'entendre el nostre orgull arlekinat endavant ells!! I per cert a kualsevol del Sabadell li ha afectat lo del descens!
ANTIEGARENCS SEMPRE! :****

No es per ficar-si amb ells, però han de reconeixer les coses i crec que ells d'això no tenen una idea feta ::)

Ja voldrien tenir una dècima part de la nostra història, tot i que ara la cosa esta clara :no:

Però hi tornarem i tant que tornarem i, de nou omplirem l'olimpic de banderes arlequinades :****
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2006, 18:59:28 pm »
Mira , aprofito akest post per recomanar-vos a tots ja per avançat , ke a partir d'ara procureu no caure en tonteries i provocacions absurdes vingudes desde Terrassa pk us posarieu malalts.
El descens a Tercera ha d ser per oblidar-vos d bandes d'akestes durant un temps , reflexionar , anar guanyant diumenge a diumenge , mirar-nos a nosaltres mateixos , agafar carrerilla per kuan tornem a Segona B sigui amb unes forçes renovades ke ens permetin tornar al nostre llok , el nostre autentik llok coi!!
VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #22 el: 29 de Maig de 2006, 19:42:27 pm »
k voleu k us, digui jo en part penso com l´egarenc akest si es, pensa tant en el pasat mai, no es fara res de bo en el present
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #23 el: 29 de Maig de 2006, 20:38:50 pm »
que us quedi clara una cosa... :  jo no estic aqui per burlar-me ni per tocar el que no sona. I tampoc ho dic per enveja. Ho dic perque estic veient que el sabadell ha caigut en picat en les ultimes dècades, i en part em sap greu. S'ha passat de la UEFA a la tercera divisió osti.

Lo de la història està molt bé i lo que vulguis. Si el Terrassa tingués el palmarés que té el sabadell us juro que estaria molt satisfet del club, pero a mi no em compensaria amb el fet d'estar a tercera. Lo millor que et pot passar és veure-ho, sentir-ho, tocar-ho......  sentir realment els colors, perquè  aqui molta gent diu que els sent, i jo no crec que tothom els senti com s'han de sentir.

Si fos el terrassa el que hagués baixat, jo estaria plorant per les parets. Només de pensar que ens enfrontariem al Castelldefels, Rapitenca, Manresa... em deprimiria moltissim. Però bé, que més dona. "Sou els tercers de Catalunya per història, i per tant ja està tot fet. A qui coi li importa jugar a regionals contra el Sants i Sant Cugat....."   Pues jo no penso aixi, que vols que us digui. Jo vull estar a l'elit i tots sabeu des de que vaig escriure el meu primer missatge que jo només demano un Sabadell-Terrassa a l'èlit, per lo menos a segona A. I cada dia que passa em dono compte de que el futbol actual és tant merdós que no ho arribaré a veure mai. El sabadell ja s'ha acabat d'enfonsar, i el terrassa, sense pressupost, és molt probable que l'any que bé segueixi els vostres passos, osigui que.....   ja em direu. Ara bé no em toqueu els dallonsis perquè jo precisament ho dic amb la millor intenció, no se si el Ale Terrassa ho diu per molestar, pero jo no. D'acord?
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat Ale Terrassa

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #24 el: 29 de Maig de 2006, 21:27:55 pm »
No quería ofender a nadie. Sólo quería mostraros la realidad presente. Espero que de aquí unos años podamos vernos otra vez para vivir esos partidos trepidantes.

Visca el Terrassa! :beer2

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #25 el: 29 de Maig de 2006, 21:49:23 pm »
Amics egarencs, quan va pujar l'Alabés fa unes temporades a primera, em vaig fartar d'escoltar a tots els medis allò de "El Alabés retorna a Primera después de 50 años".
AIXÒ TÉ LA HISTORIA que quan el Sabadell torni diràn "El Sabadell, el equipo arlequinado vuelve a primera después de X años" (que seràn menys de 50 segur) però altres equips mai podràn escoltar això perque no tenen HISTORIA a primera.
I doncs, esclar que no s'ha de viure del passat pero tampoc del present, pq al futur tornarem a ser superiors i encara que passin 50 anys continuarem sent el TERCER club de Catalunya.

PEL FUTUR   :beer2
Honor al Sabadell

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #26 el: 29 de Maig de 2006, 22:06:20 pm »
I què et/us fa pensar que hi tornareu amb tanta facilitat?  millor dit, com pots tenir la certesa de hi arribareu abans que nosaltres, per exemple?? 

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #27 el: 29 de Maig de 2006, 22:39:21 pm »
I què et/us fa pensar que hi tornareu amb tanta facilitat?  millor dit, com pots tenir la certesa de hi arribareu abans que nosaltres, per exemple?? 

Molt senzill, doncs que mentre al vostre millor moment histórics anàveu 3000 o poc més al camp, nosaltres al pitjor moment históric tenim millor mitjana d'espectadors i ja no dic desplaçaments a tots els camps. No crec q siguis prou conscient de que hi ha 2 desplaçaments de 700 personas (a Figueres i Terrassa) i vosaltres al derbi a la NCA tan sols veniu uns 200 (i exagero i tot pq fa pena), nosaltres al vostre estadi sent dels últims i vosaltes aspirant a 2 A i amb entrenador nou es veia un estadi buit.

A la llarga vosaltres tornareu de nou a Tercera (q no seria tan dramàtic per vosaltres) i nosaltres un any o un altre o d'aquí a 15 anys tornarem anar al Camp Nou i tornaràn a haver hósties entre les directives pel cabreig dels culés després de fer perdre una lliga al Barça.
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 29 de Maig de 2006, 22:45:48 pm »
Parlant d'axiò.... i no és per tocar els collons a ningú, .... heu vist quanta gent de la Grama va anar a Figueres a veure el seu equip que es classificaba pel play-off  :icon_question:

Sense comentaris
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #29 el: 29 de Maig de 2006, 22:53:31 pm »

Molt senzill, doncs que mentre al vostre millor moment histórics anàveu 3000 o poc més al camp, nosaltres al pitjor moment históric tenim millor mitjana d'espectadors i ja no dic desplaçaments a tots els camps. No crec q siguis prou conscient de que hi ha 2 desplaçaments de 700 personas (a Figueres i Terrassa) i vosaltres al derbi a la NCA tan sols veniu uns 200 (i exagero i tot pq fa pena), nosaltres al vostre estadi sent dels últims i vosaltes aspirant a 2 A i amb entrenador nou es veia un estadi buit.

A la llarga vosaltres tornareu de nou a Tercera (q no seria tan dramàtic per vosaltres) i nosaltres un any o un altre o d'aquí a 15 anys tornarem anar al Camp Nou i tornaràn a haver hósties entre les directives pel cabreig dels culés després de fer perdre una lliga al Barça.

No voy a entrar en polemicas porque no me registre para eso.

Pero tambien reconoce que habeis llevado a toda ese gente por los precios, si esos partidos cuestan como un partido normal, estais los 2.000 de siempre y a figueres si no os dan esas facilidades vais los de siempre.

Y bueno el tema que fuimos 200 a sabadell pues lo mismo si son pocos, pero tu tendras que saber los motivos por los que se dejo de ir, y para volver a ir llevamos más de 200 personas, pues que quieres que te diga.

El tema tercera lo que no entenderé nunca es porque cuando vosotros hablais de tercera decis que era la 3 categoria ya que no habia 2b y cuando hablais de nosotros que pasa que para nosotros si existia? Ya sabemos que vuestra historia es mejor pero  ;D

Salud :beer2

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #30 el: 29 de Maig de 2006, 22:54:55 pm »
No ho he vist pero, vaja no hem sorprendria q TV3 fes un primer pla de 2 o 3 aficionats per evitar la vergonya aliena com van fer la setmana passada amb el REUS.  :clap
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #31 el: 29 de Maig de 2006, 23:09:48 pm »

No voy a entrar en polemicas porque no me registre para eso.

Pero tambien reconoce que habeis llevado a toda ese gente por los precios, si esos partidos cuestan como un partido normal, estais los 2.000 de siempre y a figueres si no os dan esas facilidades vais los de siempre.

Y bueno el tema que fuimos 200 a sabadell pues lo mismo si son pocos, pero tu tendras que saber los motivos por los que se dejo de ir, y para volver a ir llevamos más de 200 personas, pues que quieres que te diga.

El tema tercera lo que no entenderé nunca es porque cuando vosotros hablais de tercera decis que era la 3 categoria ya que no habia 2b y cuando hablais de nosotros que pasa que para nosotros si existia? Ya sabemos que vuestra historia es mejor pero  ;D

Salud :beer2

Tampoco quiero alargar otra enésima "polémica" entre vallesanos, pero pq crees tú que los del Nastic fueron 5000 a Lleida???
En Tarragona se jugaban el liderato de 2A (algo grande) en el campo MAS CERCANO y les pusieron 10 autocares gratis.
Aquí estamos en la peor temporada deportiva y hemos sido netamente más fieles que nadie del grupo III, se pusieron 6 autocares gratis pero se agotaron el jueves creo y la gente tuvo que cojer el coche (a parte que a los Hooligans ya nos dijeron que nanai y fuimos en coches tambien).

Ahora me diréis que os creéis a los del FUTBOL CAT cuando aseguran que en Badalona van 3500 personas cuando he estado yo (y unos cuantos bastantes más  :bandera ) y allí ni a presión caben. Si los Andreuencs (buena penya de animación) son 10 tíos en 2 metros cuadrados con 2 banderas cada uno y son la rehostia.

NO PUEDE HABER COMPARACIÓN POSIBLE.
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #32 el: 29 de Maig de 2006, 23:16:41 pm »

15 EUROS QUE PAGAMOS TODOS EN GRAMENET

Que les pregunten a los 4 colomencs quien es la mejor afición que ha pasado por ese rectangulo de cesped artificial. Puede que nos lleguen a nuestro nivel los del Xerez cuando se jugaban el ascenso (diferentes objetivos eh) y aún así no fueron superiores tampoco. Ni los del Cádiz en el Mini Estadi esa misma temporada en playoff.
Honor al Sabadell

Desconnectat Cyan

• Infantil
« Respondre #33 el: 29 de Maig de 2006, 23:21:38 pm »

D'acord, es una opinió i la respecto (tot i estar un pel pujada de tò). Però això de pujar per tenir l'afició ja es vé dient des de fa molts anys i no ha funcionat. I ara el panorama encara es pitjor....

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 29 de Maig de 2006, 23:36:02 pm »
Desde fa temps només faig ke veure egarencs keixant-vos de ke els arlekinats només pensem en la HISTÒRIA i en el passat. Doncs bé , a part d ke jo opino que la història ho es tot , ja ke no solsament es passat , sinó ke el present actual serà història demà i aixi sucesivament. Ara imagineu la seguent conversa:
Any 2026 (Municipal de Can Roses , Rubi) ´
Partit de 3era Divisió Rubi-Terrassa

SEGUIDOR RUBI: Els del Terrassa feu pena , aneu de "grandes" i no sou ni 800
                           al vostre camp.En canvi nosaltres omplim el nostre camp cada dia!!
SEGUIDOR TERRASSA:Tot el ke vulguis , pro nosaltres vem jugar fa vint anys a 2A , i
                                   fins i tot vem guanyar la Copa Catalunya!!! Tenim historia!!!
SEGUIDOR RUBI: Ja stan els egarencs sempre pensant en el passat....

En fi , deixant de banda les diferencies entre la nostra i la vosta historia , treieu vosaltres conclusions....

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #35 el: 29 de Maig de 2006, 23:37:52 pm »
Estic bastant d'acord amb ERG, últimament pels motius que siguin anem bastant de prepotents basant-nos en el nostre espectacular historial... i no ens donem compte que portem 14 anys PENOSOS i actualment estem en el PITJOR MOMENT DE 103 ANYS D'HISTÒRIA. Això ens hauria de donar una lliçó d'humiltat i adonar-nos que la historia no serveix de res si després en el camp no es guanya. I per molta afició que tinguem, aquest any també s'ha insultat i humillat a les rivals... per ser més no vol dir que siguem millors i aquest any hem anat de sobrats i de DEUS a molts camps. D'acord en engrandir i enaltir la nostra afició, però això no significa ficar-se amb les demés, precisament això ens resta punts a nosaltres i ja no som tan gran afició com ho podriem ser per número i fidelitat.

CURA D'HUMILTAT PER MOLTS, QUE JA TOCA...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #36 el: 29 de Maig de 2006, 23:41:16 pm »
Fum fum, només treiem el tema historia quan ens la toquen, pq és nostre i no la poden abolir. O no passen 1000 documentals de la Guerra civil cada any, c*** una mica de memoria va sempre bé i és cultura.

P.D.: El teu avatar és un símbol históric (portes la data de naixement del club que indica clarament que és més antic que molts altres clubs, no dic noms)
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2006, 23:45:37 pm per Grimber »
Honor al Sabadell

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #37 el: 29 de Maig de 2006, 23:41:58 pm »
 :police:  :arbit  :police:  :arbit  :police:  :arbit  :police:  :arbit  :police:

:ejem
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #38 el: 29 de Maig de 2006, 23:45:27 pm »
Estic bastant d'acord amb ERG, últimament pels motius que siguin anem bastant de prepotents basant-nos en el nostre espectacular historial... i no ens donem compte que portem 14 anys PENOSOS i actualment estem en el PITJOR MOMENT DE 103 ANYS D'HISTÒRIA. Això ens hauria de donar una lliçó d'humiltat i adonar-nos que la historia no serveix de res si després en el camp no es guanya. I per molta afició que tinguem, aquest any també s'ha insultat i humillat a les rivals... per ser més no vol dir que siguem millors i aquest any hem anat de sobrats i de DEUS a molts camps. D'acord en engrandir i enaltir la nostra afició, però això no significa ficar-se amb les demés, precisament això ens resta punts a nosaltres i ja no som tan gran afició com ho podriem ser per número i fidelitat.

CURA D'HUMILTAT PER MOLTS, QUE JA TOCA...

:clap :clap :clap  :clap :clap
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #39 el: 29 de Maig de 2006, 23:59:58 pm »
Fum, Fum, Fum estic d'acord amb tu. Estem tirant massa d'historia fins arribar a tenir una postura de prepotencia.

Quan es condueix mirant massa el retrovisor al final el que es te es un accident.

Si us plau, comencem a mirar mes el futur i menys el passat !!!

P.D.: Per que penseu tant en el passat si la majoria de vosaltres no heu vist l'equip a 1ª i molts ni a 2A ?