Autor Tema: ENS TROBAREU A FALTAR  (Llegit 7072 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: ENS TROBAREU A FALTAR
« Respondre #40 el: 30 de Maig de 2006, 00:00:16 am »
Fum fum, només treiem el tema historia quan ens la toquen, pq és nostre i no la poden abolir. O no passen 1000 documentals de la Guerra civil cada any, c*** una mica de memoria va sempre bé i és cultura.

P.D.: El teu avatar és un símbol históric (portes la data de naixement del club que indica clarament que és més antic que molts altres clubs, no dic noms)

Clar que sí... i jo soc el primer en defensar la nostra història, en explicar-la i en estar-ne orgullós... pero d'aqui a insultar els demés pq nosaltres som millors o creure q guanyarem nomes pq em estat 14 anys a primera...o a insultar altres aficions pq nosaltres som mes que ells en el seu camp... doncs no m'agrada gens.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #41 el: 30 de Maig de 2006, 00:18:51 am »
Jo crec q no he insultat a ningú. Webteam alerta borram el meus missatges amb insults cap als altres clubs o foreros...jajajaj
Honor al Sabadell

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #42 el: 30 de Maig de 2006, 00:22:58 am »
Eh company... que jo recordi no t'he borrat res a tu. El missatge era mes aviat un avis a navegants d'altres latituds ;)

Gracies per participar activament en el forum arlequinat

:beer2
Visca el CE Sabadell!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 30 de Maig de 2006, 00:25:14 am »
Jo crec q no he insultat a ningú. Webteam alerta borram el meus missatges amb insults cap als altres clubs o foreros...jajajaj

No em referia a tu home... aqui opinem tots per igual i totes les opinions son igual de valides... jo em refereixo a quan s'ha anat pels camps (com el dia de la Grama) que ja s'arriba amb actitud prepotent només per ser més que ells... i això diu molt poc a favor nostre... no deia que tu insultessis...

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #44 el: 30 de Maig de 2006, 05:52:57 am »
Desde fa temps només faig ke veure egarencs keixant-vos de ke els arlekinats només pensem en la HISTÒRIA i en el passat. Doncs bé , a part d ke jo opino que la història ho es tot , ja ke no solsament es passat , sinó ke el present actual serà història demà i aixi sucesivament. Ara imagineu la seguent conversa:
Any 2026 (Municipal de Can Roses , Rubi) ´
Partit de 3era Divisió Rubi-Terrassa

SEGUIDOR RUBI: Els del Terrassa feu pena , aneu de "grandes" i no sou ni 800
                           al vostre camp.En canvi nosaltres omplim el nostre camp cada dia!!
SEGUIDOR TERRASSA:Tot el ke vulguis , pro nosaltres vem jugar fa vint anys a 2A , i
                                   fins i tot vem guanyar la Copa Catalunya!!! Tenim historia!!!
SEGUIDOR RUBI: Ja stan els egarencs sempre pensant en el passat....

En fi , deixant de banda les diferencies entre la nostra i la vosta historia , treieu vosaltres conclusions....

Esa comparación no es posible, 1º pq el terrassa al año 2026 no estará en 3ª , 2º pq Rubi tampoko lo estará en 3ª, 3º no me compares el terrassa con el rubi ... 4º los egarenses no pensamos en el pasado para nada (pero sabemos q exite y sabemos lo q ha pasad), sino q miramos hacia el futuro siempre con optimismo y humildad y siempre estando atentos al presente y viviendolo a tope... no como cierto equipo que vive eternamente en 1ª (estando en 3ª) ... y q tiene la mente en 1ª estando en 3ª como si pudiesen comparar su grandeza con la barça o espanyol ...solo por estare en 1ª. ya me gustaria q hubiese estado el terrassa en 1ª algunos añitos y podiais comprovar como no estaríamos como vosotros pensando en la 1ª eternamente. nosotros solo pensamos en la 2ª A , hasta q no se suba en 1ª no pensamos en la 1ª (de hecho lo vemos desde lejos pero siempre soñamos con debutar). aki vamos temporada a temporada nosotros no vamos presumiendo de estar "X" años en 2ª A... pero será q os gusta estar en 1ª sin q muxos de vosotros lo hayais vivido en vuestras carnes. No me compares el futbol de hace 40 años con el de ahora q han cambiado muchas cosas y cada vez es + dificil subir a 1ª salvo q tengas un años espléndido en 2ª A es casi una utopía subir a 1ª. Seguiré soñando con un derbi vallesano en 1ª ... siempre q nos dejen subir el barça  :ejem
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #45 el: 30 de Maig de 2006, 06:40:12 am »
Pajarillo, me cansan mucho tus mensajes. Y lo que más me **** es no poder rebatirlos pq se me quitan las ganas de leerlos al ver tu nombre en ellos, pues de tres o cuatro q he leído siempre me repites las mismas cosas. Por favor, no alteres más a mis neuronas q a estas horas necesito dormir y tus silbidos me despiertan.

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #46 el: 30 de Maig de 2006, 09:17:42 am »
Pajarillo, me cansan mucho tus mensajes. Y lo que más me **** es no poder rebatirlos pq se me quitan las ganas de leerlos al ver tu nombre en ellos, pues de tres o cuatro q he leído siempre me repites las mismas cosas. Por favor, no alteres más a mis neuronas q a estas horas necesito dormir y tus silbidos me despiertan.

jejejeje  ;D

a vegades és per enfotrese'n de les parides que alguns diuen (Pajarillo) amb motiu de la nostra rivalitat...   :laugh: :D  :beer2
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #47 el: 30 de Maig de 2006, 10:39:55 am »
pajarillo es, "molt estimat" al foro de CESBD i al del, Terrassa    :laugh:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #48 el: 30 de Maig de 2006, 19:32:47 pm »
Dir a l'himne ke sou el primer ekip del vallés es ser humil??? jajajajaja , deu meu pajarraku , kom canses , dieu coses basikes  , simples i ke donen molta mandra respondre . Nosaltres no us podem comparar amb el Rubi i vosaltres us podeu comparar amb nosaltres??? pk això??? , mira , no se l'edat ke tens tu , po jo sok jove i malgrat això tinc records molt vius d'un Terrassa sense recinte per jugar , i amb 100 espectadors en els camps d terra on us arrossegaveu , on erets tu llavors??? dubto ke i fossis pk si hi fossis , sabries on sta el Can Fatjó no??? jejeje

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 30 de Maig de 2006, 19:59:03 pm »
Als de Terrassa:
Recordeu quan l'any que us reformaven l'Olímpic on jugaveu? Al camp del San Cristóbal.
Quants ereu per partit? 100-200.
Quants ereu aquest any al camp? 1000-1500.

Als de Sabadell:
Recordeu quan l'any que estavem a Tercera on jugavem? A la Nova Creu Alta.
Quants erem per partit? 4000-5000. Al play-off 10000
Quants erem aquest any al camp? 2500-5000, els últims partits 7000-8000.

Una de les altres grans diferències: l'afició.

I penseu que jo parlo com a ciutadà neutral, no he nascut ni a Sabadell ni a Terrassa, i ara no viuré ni a Sabadell ni a Terrassa, però s'han de reconeixer les coses, el  :scut té més mimbres per a tenir un equip de categoria superior que Terrassa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #50 el: 30 de Maig de 2006, 20:10:15 pm »
jo he viscut 15 anys a sabadell, ara visc a vilanova (soc vilanovi), i tenia un vei que es soci del Terrassa, i vaig anar fa 3 anys amb ell a veure algun partit del Terrassa a 2ªA (Elx, Poli ejido i algun altre). He de dir que el camp estava bastant buit en els 4 partits que vaig anar (era la epoca del Maikel, etc). Això si, quan es protestava al arbitre o al contrari, s´en recordaven dels de sabadell (que si es una **** de sabadell...etc). Però afició no vaig veure que en tingues molta.

Per cert, estic intrigat, d´on ve això del cantic de que es una **** de sabadell? Perque de putas a sabadell que jo sapiga no n´hi han , jejejeje
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #51 el: 30 de Maig de 2006, 20:15:21 pm »
Per cert, estic intrigat, d´on ve això del cantic de que es una p*** de sabadell? Perque de putas a sabadell que jo sapiga no n´hi han , jejejeje

Això es un cantic molt antic que es canta normalment als porters... oju que no he sentit el que canten al camp del terrasa pero pel que dius es allò que ens canten tant als porters i que a mi m'han cantat en bastants camps de "Pasen vengan a ver, pasen vengan a ver... esto no es un portero es una **** de cabaret"... si es aquest, com es facil intercambiar cabaret per sabadell... doncs l'haurien aprofitat... Oju!! Que no sé si es aquest el que canten eh?...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #52 el: 30 de Maig de 2006, 22:34:02 pm »
jejeje, el altre dia vaig anar a veure un partit de hoquei sobre patins, jugava el vilanova i el alcoi, i em vaig queda surpres quan al porter del alcoi li cantavan aquest càntic. Vaig pensar: que ho diguin els de terrassa ho entenc, però els d´aqui?

Ok, gracies per la informació.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #53 el: 30 de Maig de 2006, 22:54:12 pm »
Per cert, estic intrigat, d´on ve això del cantic de que es una p*** de sabadell? Perque de putas a sabadell que jo sapiga no n´hi han , jejejeje

Això es un cantic molt antic que es canta normalment als porters... oju que no he sentit el que canten al camp del terrasa pero pel que dius es allò que ens canten tant als porters i que a mi m'han cantat en bastants camps de "Pasen vengan a ver, pasen vengan a ver... esto no es un portero es una p*** de cabaret"... si es aquest, com es facil intercambiar cabaret per sabadell... doncs l'haurien aprofitat... Oju!! Que no sé si es aquest el que canten eh?...

Andas equivocado, a los porteros no les cantamos eso que dices ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #54 el: 30 de Maig de 2006, 22:56:17 pm »

Això es un cantic molt antic que es canta normalment als porters... oju que no he sentit el que canten al camp del terrasa pero pel que dius es allò que ens canten tant als porters i que a mi m'han cantat en bastants camps de "Pasen vengan a ver, pasen vengan a ver... esto no es un portero es una p*** de cabaret"... si es aquest, com es facil intercambiar cabaret per sabadell... doncs l'haurien aprofitat... Oju!! Que no sé si es aquest el que canten eh?...

Andas equivocado, a los porteros no les cantamos eso que dices ;)

No he dicho que lo cantéis vosotros... digo que es un cantico muy popular que se canta a los porteros.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #55 el: 08 de Juny de 2006, 09:43:46 am »
millor que et preocupis del teu equip que sinó puja aquest any que faran l últim esforç veig que farà una caiguda lliure pq no tindran un duro i l´afició ja li ha donat l´esquena.
I gràcies per vengar-nos i el teu interès per entrar al nostre forum i seguir l´actualitat del Sabadell i em disculpo pq no he entrat mai a la meva vida al fòrum del terrassa pq és que no m´importa gens i no m´atrau en absolut . Veig que no et pasa a tú i et sents atret per el club que en el fons envejas. Encara que tinguis aquesta contradicció  et dono la benvinguda i segueix obsesionat amb nosaltres i participant en el nostre fòrum que almenys a mi això em reconforta i no saps com. De nou gràcies i continua així
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2006, 10:00:03 am per hicks »