jo personalment, considero que la millor directiva que em tingut aquets darrers anys ha estat la dels Gonzalez Cano, mal ens pesi. Si van deixar un petit forat econòmic però res de l'altre mon, tal i com després s'ha pogut comprovar.
De totes les directives, la pitjor de totes i amb diferència és la del sr. Arroyos. Ens va portar a tercera, aquest si va deixar un forat molt important a la tresoreria del club (d'aqui el descens administratiu), a més va llençar a la basura el futbol base i és l'autèntic culpable de que estiguem on estem.
Al Sabadell l'han intentat portar persones amb cara i ulls (Guillermo Cabello, el de Don Piso, etc...) i li han pogut els personalismes. Es el càncer del nostre club: els personalismes. El dels qui diuen "aquest es posarà ara" "nomès faltaria que aquest vingués a triomfar". I si no la prova la tenim amb els Gonzalez Cano: son els únics que han fet una gestió decent en els darrers anys i entre la diferent famílies arlequinades se'ls va fer fora, negant-li qualsevol ajut.
Però no us enganyeu: SOM EL SABADELL. I fins que tot això no es reconegui seguirem funcionant com ho estem fent.
Aquest any encara ha estat més nefast. I ja no per ser la pitjor temporada en la història del Sabadell sino per detalls tontos com el del futbol femení, on aquest any ha estat una autèntica vergonya.
Sento dir-ho però les raons em dónen tota la raó: voto per la gestió dels famosos germanets de la discòrdia. Però es el que hi ha. ´
Si algú em pot treure la raó, que ho faci.