Autor Tema: diferencia entre ser dun equip y ESTIMARLO  (Llegit 1170 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
diferencia entre ser dun equip y ESTIMARLO
« el: 17 de Octubre de 2006, 23:55:22 pm »
Doncs si, aixo es el que he hagut de debatir avui a la meva feina

resulta que jo no soc de sabadell, y al meu poble, la gent troba molt extrany que jo sigui del sabadell, i mes estan a tercera divisio, aqui tots son del barça.

Y avui tot parlan a la feina, un home ma dit " no se com pots ser del sabadell, si no val la pena, per lo que veuras alla en una lliga de tercera " textualment.
y la veritat, ma ences
y ma ences perque ell va fardant de ser barcelonista, de que el barça juga millor, de que es el millor equip del mon, que si ronaldinho paqui que si eto'o paya, y jo em pregunto...
ON ESTABA TOTA AQUESTA GENT BARCELONISTA, cuan el barça va haber de PATIR per entrar a la copa de la UEFA la ultima jornada??
cuanta gent estaba orgullosa de ser del barça en aquell moment??
y tota la gent que ara du amb orgull la samarreta del barça, on estaba abans??
on esta ara la gent del madrid??

on esta tota aquesta gent que diu, o fa veure estimar al seu club?? perque sen avergonyeixen cuan les coses van malament, perque neguen que son del club que son??

y perque yo no m' avergoneixo de dir que vaig desde palau fins a sabadell cada 15 dies, per a veure un club de tercera divisio, perque no mavergoñeixo de dir que yo vaig ser una de las 700 personas que van anar a figueres l' any pasat??
perque yo que porto 20 anys de soci, i encara no he tingut mes que l' alegria del ascens a segona B fa ya un bon grapat d' anys ( yo en tenia 7 o 8 ) no mavergonyeixo de dir que soc DEL SABADELL??

perque aqui esta la diferencia, perque jo ESTIMO el sabadell, perque estic orgullos, de ser d aquet club, daquesta ciutat, de defensar aquets colors cada diumenge, de jugar a una lliga de tercera, y estiguem on estiguem sempre ho estare, orgullos, feliç de ser del sabadell, cuan les coses van be y cuan no també.

y tot aixo, gent d aquets grans clubs de primera... HO PODEU ENTEDRE?? tan dificl es pensar que puc disfrutar mes veient una victoria del sabadell per 2-0 contra el barça C que veien un partit de la final de la champions??

vosaltres, quedeuvos amb les jugades del ronaldinho, els gols del eto'o, y la lliga de campions, y jo hem quedo amb el SENTIMENT, i amb la ESTIMA cap el meu club

no necesito una champions, ni una lliga, ni al millor jugador del mon en el meu equip per dir que estic ORGULLOS de ser-ho

aixo si, a  tot aquesta gent, que ara s' en en riu del sabadell, que es mofan, que ens donen per morts, nomes els hi dic, que cuan el sabadell torni a ser el que era, y que jo per desgracia no he pogut viure, JO SERE UN DELS 2000 AFICIONATS QUE VAN CADA DIUMENGE AL CAMP, a veure partits de tercera, que podra dir que cuan el sabadell estaba ENFONSAT, jo vaig estar amb ell, y cuan estiguem a primera un altre cop, jo no traure mes pit com tots els d aquets grans clubs, perque el pit ja el trec ara, perque soc del millor equip del mon, y perque a mi ningu em pot dir el contrari

VISCA EL SABADELL, FINS A LA MORT

necesitava desfogarme, i per sort, tots vosaltres m' entendreu, y que sapigeu que tot aixo s' ho e dit aquest home de la meva feina, y e deixat ven clar, el que es estimar un club

salut companys

ferni20

• Visitant
Re: diferencia entre ser dun equip y ESTIMARLO
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2006, 00:11:12 am »
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap genial e impressionant post Militu, et felicito pel teu sentiment sabadellenc i comparteixo totalment amb tu tot el q has dit en aquest text  :ok .

La veritat és q és molt fàcil ser d'un equip amb presupost astronómic tipus Barça o Madrid i que guanya tot sovint títols... ara ve és el q dius tu en el text, aquests q se les donen taaaaaan d culés i merengues quan les coses van malament ni parlen d futbol i s'amaguen en el últim calaix del seu armari la samarreta del seu equip... aquests no estimen al club, són els de si es guanya el dilluns compren el diari i si es perd eviten tota conversa futbolera.
Pensa per això q aquests per moltes copes d'europa q guanyin i per moltes lligues q guanyin la alegria i el sentiment q tindrà l'afició del Sabadell quan s'aconsegueixi l'ascens a Segona B no l'hauran tinguda MAI ells.

Jo continuo dient el que dic sempre, no cambio ni el carnet del sabadell ni la samarreta del Sabadell per a 100 del Barça o del Madrid.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 18 de Octubre de 2006, 00:13:46 am »
  Això està molt clar.  I no n´hem de tenir cap de complexe.  Arriba la jornada de Diumenge. Personalment vibraré amb el desenvolupament del Perelada-Sabadell, sigui "in situ" o sigui a distància  :D :**** :bola :clap i simplement miraré (si el miro), un partit de futbol amb dos equips que tenen jugadors de qualitat, però que no m´inspiren "fred ni calor". :no:

Així de clar....   i el que no li agradi el plantejament, aquest és el seu problema.... :ejem

« Darrera modificació: 19 de Octubre de 2006, 08:47:21 am per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 18 de Octubre de 2006, 00:19:13 am »
Pues si, ens passa a molts aixo, em recordes a mi. Lo mes facil es ser de l'ekip gran, pero saps k? k ells su perden, mentres ells estan farts de guanyar titols, nosaltres el dia k guanyem alguna cosa o pujem de categoria, akell dia el camp s'ensorra i ho vius amb molta mes intensitat.

A mi em fot molta rabia quant et diuen k ja aniran al camp kuan jugui el sabadell a segona A, s'ha de estar a les bones i a les dolentes!

I em fa gracia el teu cas k explikes pk jo treballan al bar del meu pare tinc sempre alla un cule k sempre em diu k com puc seguir el sabadell, k si mai faran res, k si... Pero jo ni cas, no hi ha res a fer amb algo k porto al cor i k ningu no em podra abatre akest sentiment arlekinat, mai de la vida.

Tornarem a ser grans!!!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 18 de Octubre de 2006, 01:10:46 am »
compañero MILITU, respecto a tú comentario mi opinión es que hay gente que se engancha al deporte y en partícular al fútbol por lo que ven por la televisión y no tienen otro contacto con ese Club, hay gente que son de equipos grandes y nisiquiera han estado alguna vez en los campos de estos ni lo han visto jugar en directo y en un momento determinado los defienden como si viviera al lado del campo. Te puedo decir que cuando te enganchas y te transformas en un aficionado o seguidor de un equipo en particular sea grande o pequeño, lo sigues en las horas buenas y en las horas malas, con la circunstancia que cuando te toca vivir estas últimas quieres que venga el próximo domingo para ver si cambia el resultado.
Siempre he visto que cuando el Barça o el Madrid han ido mal, sus seguidores le  siguen, igual que ahora que el Madrid lleva unas temporadas bajo mínimos sus seguidores le siguen, igual que el Barça en su momento, las tertulias en bares y lugares de reunión se hablan de ellos vayan bien o mal, en ambos casos esperando que de un domingo a  otro cambie el destino y la suerte a mejor.
Nuestro caso es diferente hay gente que se enganchó al CES., cuando estaba en 1ª división y todavía le siguen, otros por su edad no han podido vivir esas experiencias pero le siguen por igual estando en 2ª-B o en 3ª división, ahí es donde se forja unos sentimientos que se funden con el Club, con sus colores y con su entorno.
Otra cosa, no tiene nada que ver si eres o no de la Ciudad de tú equipo, ya que  no se porque razón cuando te llega el (vamos a llamarlo flechazo), defiendes sus colores como cualquier ciudadano, es más hay ciudadanos que pasan del equipo que les representa, ¿eso es malo?, pues creo que no ya que la afición se forma por todos los lados por igual lo que tiene que hacer el Club es motivarlos y saber atraerlos.
                          :anims  :scut  :anims  :bandera  :anims  :scut  :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #5 el: 18 de Octubre de 2006, 02:59:44 am »
MILITU estic 100% d'acord amb tu! Tenim una massa social que fa enveja a molts equips, som fidels com els que més, no serem la millor afició però estic ben segur que com la del Sabadell poques n'hi ha arreu d'Espanya! Estem en el pitjor moment de la nostra història i fa goig veure l'estadi, sempre som 2000 com a mínim, i ja no fa falta parlar dels desplaçaments, on la gent es movilitza en massa per seguir l'equip. Només sé una cosa, si en tercera som els que som no em vui imaginar quants serem quan arribem a segona A! Perque estic segur que arribarem! Perque el que fa que un club estigui viu és l'afició i el Sabadell estigui on estigui seguirà molt viu. I m'agrada veure gent jove a l'estadi junt als més veterans, dues generacions, la que varen viure els millors anys d'aquest club i els que volem viure aquells moments que mai hauríem d'haver perdut, perque ens mereixem una alegria després de tants de disgustos, perque no sé que passarà el dia que pugem a Segona B un altre vegada, potser son tantes ganes de volguer celebrar una cosa que sigui un dels dies més meravellosos que mai haguem vist! Tinc moltes ganes de celebrar alguna cosa com vosaltres segur que també en teniu! Somio amb l'invasió al camp, banderes del Sabadell i peregrinació a la plaça de Sant Roc en massa per celebrar el tan volgut ascens! Potser tot queda en res però jo aquest any estic molt ilusionat, veig moltes ganes a tothom i sembla mentida que estic amb més ganes que mai aquest any!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 18 de Octubre de 2006, 13:36:44 pm »
Que grande Militu, jo cada dia aguanto "mofes" d'algúns culers de l'insitut, dient-me, que el sabadell? i jo doncs bé, i em diu si bé bé a 3a...em diuen el sabadell es el pitjor de 2a-b i el millor de 3a...i coses per aquest estil, jo sempre els i explico alguna coseta de la nostre gloriosa historia, o de la més recent en tema d'afició i sempre em comparen si home si, 2000 a la nova creu alta, 80.000 al camp nou..."lo mismito", vaja que em mostra un xuleria i prepotencia, que molts sabadellencs, que son del barça fan el mateix...ara, no m'agradaria veure'ls per l'estadi per quant estiguem a 2a, o a la plaça de l'ayuntament celebrant l'ascens de 3a a 2a-b, i de 2a-b a 2a...i treient pit dient que son del sabadell...aixo es el que em fa mes rabia, o que sinteresin dels resultats negatius per riures una mica...que els fotin a tots home! no necessitem aquesta gent, (tipo la gent que d'un dia per l'altre sa fet del nastic) amb nosaltres sols ya en valem, peque no nomes som els 2000 que anem cada partit al camp son molts més que per algun motiu no poden disfrutar del  :scut o perque no es deideixen demoment a venir a l'estadi...

VOLVEREMOS A SER GRANDES! VOLVEREMOS A ASCENDER!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #7 el: 18 de Octubre de 2006, 13:37:57 pm »
Feia molt temps que no escrivia cap missatge per raons puramente personals, pero he procurat seguir el forum perque m´interessa el que es digui del centre d´esports. I despres de llegir aquest missatge no he pogut resistirme a tornar a escriure, trencant la meva mitja promesa de no tornar a escriure per un fet personal que va passar fa temps. Es genial i tota la veritat. Jo he tingut aquesta mateixa discusió amb bastante gent i es lamentable escoltar algunes coses. Els que som del Sabadell estimem el nostre club, jugui on jugui i prescindint de categories, jugadors, rivales, etc. Como diu el company, on son els culés de veritat quand les coses van malament? Jo recordo un Barça-Logroñés de la temporada 87/88 al Nou Camp amb 17.000 persones. El Barça llavors era un equip mediocre. Fins i tot, el Sabdell, que estava a Primera, va empatar a zero al Nou Camp aquella temporada. Només dir que ser d´un equip per estimació es molt diferent de ser d´un equip per interes o per quedar bé amb altre gent. Jo queda esperberat quand algu diu soc del Barça i no ha trepitjat en la seva vida el Nou Camp. I diria el mateix a Madrid d´algu del Real Madrid que no ha anat mai al Santiago Bernabeu. Aquets fantasmes que diuen allo de 'anire a la Creu Alta quand el Sabadell jugui a Segona A o Primera'. Llavor, jo els hi pregunto: ¿aniras a veure al Sabadell o al Barça, R. Madrid, Atl. Madrid, Ath. Bilbao, Saragossa, etc. etc.? Dit aixi, sembla que vagis a veure als rivals i no al Sabadell. En fin, per a mi només ja un equip: el Sabadell. I ja sé que molts no ho entrendran, pero no es pot estimar a dos equips igual. O un o l´altre. Molts son del Sabadell i Barça, doncs jo mai ho entrendre. Per mí, que guanyi sempre el Sabadell i perden sempre Barça i Madrid. Aixi ens estalviem els petards a la nostre ciutat i las manifestacions artificials d´alegria i bogeria pel carrer quand aquests dos clubs guanyan algun titol. El 70 per cent dels que surten al carrer ho fan només per la inercia social del moment, pero no han vist mai al Barça en directe al Nou Camp. Un exemple: conec algú que s´omple la boca del FCB i només veu el partit contra el R. Madrid per la tele o algun de Champions al final. I un dia va anar a Canaletes. Aixó es ser d´un equip? NO, NO, NO. Visca el Sabadell (a Primera, Segona o Tercera)!!!!!!!!!!

Desconnectat futbol

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #8 el: 18 de Octubre de 2006, 23:41:25 pm »
Soc nascut a Sabadell i vaig viure el Sabadell de 1ª dels anys 60 a la vella Creu Alta i els anys 70 al estadi actual, soc un malalt del futbol , ja que tambe m'agrada veure el futbol dels benjamins, alevins etc....
I tambe he rebut "mofas" del companys per ser i estimar aquet club.Pero entenc que es gent que nomes veu el futbol de la tele, per aixo no faig cas.Tambe vaig ser a Paris a la final de la champions, el sentiment es molt diferent, tot i que a la porteria contraria i havia Almunia.Mentres i hagi gent com tu, el C.E SABADELL no morira mai.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 23 de Octubre de 2006, 00:48:27 am »
:clap :clap :clap :clap :clap :clap genial e impressionant post Militu, et felicito pel teu sentiment sabadellenc i comparteixo totalment amb tu tot el q has dit en aquest text :ok .

La veritat és q és molt fàcil ser d'un equip amb presupost astronómic tipus Barça o Madrid i que guanya tot sovint títols... ara ve és el q dius tu en el text, aquests q se les donen taaaaaan d culés i merengues quan les coses van malament ni parlen d futbol i s'amaguen en el últim calaix del seu armari la samarreta del seu equip... aquests no estimen al club, són els de si es guanya el dilluns compren el diari i si es perd eviten tota conversa futbolera.
Pensa per això q aquests per moltes copes d'europa q guanyin i per moltes lligues q guanyin la alegria i el sentiment q tindrà l'afició del Sabadell quan s'aconsegueixi l'ascens a Segona B no l'hauran tinguda MAI ells.

Jo continuo dient el que dic sempre, no cambio ni el carnet del sabadell ni la samarreta del Sabadell per a 100 del Barça o del Madrid.

Només cal que ens mirem la reacció després del partit d´avui, personificada en els missatges a TV3;   Aquesta nit, ja es vendrien a Ronaldinho (que sempre he considerat hiper-valorat), Deco y Gudhjonssen.   Es bonic (o no), guanyar sempre, però també s´ha de defensar un club quan perd, i això molts d´ells no ho saben fer. Si haguéssin passat el que vem passar nosaltres l´última temporada....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.