Doncs si, aixo es el que he hagut de debatir avui a la meva feina
resulta que jo no soc de sabadell, y al meu poble, la gent troba molt extrany que jo sigui del sabadell, i mes estan a tercera divisio, aqui tots son del barça.
Y avui tot parlan a la feina, un home ma dit " no se com pots ser del sabadell, si no val la pena, per lo que veuras alla en una lliga de tercera " textualment.
y la veritat, ma ences
y ma ences perque ell va fardant de ser barcelonista, de que el barça juga millor, de que es el millor equip del mon, que si ronaldinho paqui que si eto'o paya, y jo em pregunto...
ON ESTABA TOTA AQUESTA GENT BARCELONISTA, cuan el barça va haber de PATIR per entrar a la copa de la UEFA la ultima jornada??
cuanta gent estaba orgullosa de ser del barça en aquell moment??
y tota la gent que ara du amb orgull la samarreta del barça, on estaba abans??
on esta ara la gent del madrid??
on esta tota aquesta gent que diu, o fa veure estimar al seu club?? perque sen avergonyeixen cuan les coses van malament, perque neguen que son del club que son??
y perque yo no m' avergoneixo de dir que vaig desde palau fins a sabadell cada 15 dies, per a veure un club de tercera divisio, perque no mavergoñeixo de dir que yo vaig ser una de las 700 personas que van anar a figueres l' any pasat??
perque yo que porto 20 anys de soci, i encara no he tingut mes que l' alegria del ascens a segona B fa ya un bon grapat d' anys ( yo en tenia 7 o 8 ) no mavergonyeixo de dir que soc DEL SABADELL??
perque aqui esta la diferencia, perque jo ESTIMO el sabadell, perque estic orgullos, de ser d aquet club, daquesta ciutat, de defensar aquets colors cada diumenge, de jugar a una lliga de tercera, y estiguem on estiguem sempre ho estare, orgullos, feliç de ser del sabadell, cuan les coses van be y cuan no també.
y tot aixo, gent d aquets grans clubs de primera... HO PODEU ENTEDRE?? tan dificl es pensar que puc disfrutar mes veient una victoria del sabadell per 2-0 contra el barça C que veien un partit de la final de la champions??
vosaltres, quedeuvos amb les jugades del ronaldinho, els gols del eto'o, y la lliga de campions, y jo hem quedo amb el SENTIMENT, i amb la ESTIMA cap el meu club
no necesito una champions, ni una lliga, ni al millor jugador del mon en el meu equip per dir que estic ORGULLOS de ser-ho
aixo si, a tot aquesta gent, que ara s' en en riu del sabadell, que es mofan, que ens donen per morts, nomes els hi dic, que cuan el sabadell torni a ser el que era, y que jo per desgracia no he pogut viure, JO SERE UN DELS 2000 AFICIONATS QUE VAN CADA DIUMENGE AL CAMP, a veure partits de tercera, que podra dir que cuan el sabadell estaba ENFONSAT, jo vaig estar amb ell, y cuan estiguem a primera un altre cop, jo no traure mes pit com tots els d aquets grans clubs, perque el pit ja el trec ara, perque soc del millor equip del mon, y perque a mi ningu em pot dir el contrari
VISCA EL SABADELL, FINS A LA MORT
necesitava desfogarme, i per sort, tots vosaltres m' entendreu, y que sapigeu que tot aixo s' ho e dit aquest home de la meva feina, y e deixat ven clar, el que es estimar un club
salut companys