Autor Tema: tinc 20 anys  (Llegit 4215 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
tinc 20 anys
« el: 29 de Maig de 2006, 14:06:56 pm »
y desde en fa 20 que soc soci del sabadell...
encara tinc la gespa que vaig arrancar cuan vem pujar de tercera a segona B fa 12 anys... nomes en tenia 8, pro ja em sentia arlequinat
ahir en acabar el partit, vaig marxar... sol, en el coche, ni tan sols vaig posar la radio, ni musica, nomes sentia el soroll del motor del cotxe... y nomes pensaba...

pensaba en aquell ascens a segona B,
en aquella salvacio contra el peña sport,
en la copa federacio contra el elx
en el partit del gandia a casa en el que vem guanyar 1-0
en el gol de marcos l' any pasat
en el partit de figueres d aquest any

penso en la gen que em diu " ets del sabadell, pro de primera divisio de quin equip ets?? "
o en aquella persona que ahir em va dir " a tercera continuaras anan al camp?? que ridicul "
o en aquella gent que cuan el sabadell estaba a primera anaban al camp i ara nomes van al camp del barça perque guanya titols

dons jo el que sempre responc...
a primera, a segona, a tercera, a cuarta, a octava, y a doceava, SEMPRE SABADELL
perque a mi ningu em treu els moments que e pasat en aquest camp, el sentiment cap a aquesta samarreta, PATIR per el sabadell com estem fen ara, y ALEGRARNOS cuan ens haguem d alegrar, que algun dia arribara
jo seguire anan l' any que ve... y els que facin falta, desde palau de plegamans, fins l' ultim partit a veure al sabadell, el meu sabadell, el nostre sabadell
el sabadell que em fa sentir un sentiment, com si fos un familiar mes, el sabadell que em fa vibar cada diumenge, que em fa afrontar el setembre amb ilusio per poder veure la nostra samarreta diputant partits, y guanyantlos
aquet sabadell, el sabadell del cual no m' en avergonyeixo encara que  estiguem a tercera, el sabadell del cual estic ORGULLOS fins a la mort, y del cual ho estare sempre, sigui la categoria que sigui.

a tota aquesta gent que no enten com es pot ser d' un equip de tercera divisio nomes els hi dic

C.E. SABADELL FINS A LA MORT

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: tinc 20 anys
« Respondre #1 el: 29 de Maig de 2006, 14:12:04 pm »
 :anims :anims :oooooo: :oooooo:

Noi l'has clavat jo penso igual que tu

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2006, 14:36:36 pm »
si, però això passa amb tots els equips........     no només amb el sabadell.

Tots els equips desde 2aB cap avall son afectats pels merdes dels de primera, ajudats pels merdes dels TV3
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2006, 14:43:12 pm »
El Sabadell segueix i seguira viu gracies a gent com tu i no et preocupis que et queden molts anys per devant i quant torni a sortir el sol per nosaltres el que ara estas vivint quedara nomes com un mal record llunyá en el temps perque estaras celebrant un altre ascens del nostre equip i podras demostrar a tots aquest que ara no t'entenen que tu ja eres del Sabadell quan molts no el volíen.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2006, 15:28:07 pm »
MILITU ets un crack, jo tb en tinc 20 i en fa 20 que sóc soci, em sento molt identificat amb el teu escrit, enhorabona.
The pride of Catalunya

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2006, 15:36:06 pm »
MILITU jo en tinc mès del doble que tu, vol dir que m'han fet mes del doble de vegades les preguntes que t'han fet a tu , a partir dels 20 anys voltaràs molt mès coneixeràs molta mès gent, de molts països diferents i et qüestionaran moltes més vegades les mateixes preguntes i tu sempre respondràs el mateix, com jo, I QUAN TU TINGUIS LA MEVA EDAT JA HAURÀS VIST EL C. E. SABADELL DE NOU A 1a alguna temporada
SOM EL SABADELL :bandera :bandera :bandera :bandera :banderaSOM EL SABADELL :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2006, 16:11:11 pm »
MILITU avui al institut els companys em preguntaven si seguiria anan al camp, i si seguiria sent del sabadel... >:( >:( >:(
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2006, 16:16:58 pm »
Molts ens sentim identificats com en Militu, avui per exemple he tingut k soportar molta gent (clients del bar), pero i k, SOM EL SABADELL!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2006, 16:42:35 pm »
Animo a todos, que el año que viene nos seguiremos preocupando por lo que haga nuestro sabadell. Y espero que tengamos la mini alegria de subir del infierno de la 3ª division.
Saludos compañeros de penas.

PD: Yo ayer cuando termino el partido me quede con mi hermano y nuestras hijas sentados en la grada con el campo vacio y sin dirigirnos la palabra, sin saber que decir o hacer. Luego miras hacia tus hijas y piensas que ellas todavia veran al sabadell en primera (espero que yo tambien) y asi te animas un poco. Lo dicho, que animos a todos y el año que viene tiene que ser una fiesta.  :cheer

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2006, 17:00:30 pm »
 :anims :anims :anims :anims
Molt ben dit Militu... jo tinc 25 anys i 25 que en sóc soci... i emn seguire sent fins a la mort!!
Penso igual que tu!!
Visca el  :scut :scut

I estic segur que ben aviat tots aquests que ara es mofen i se'n enfoten tindran que callar-se la boqueta..

Desconnectat Maxic_sbd

• Aleví
  • Missatges: 75
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2006, 17:09:01 pm »
milito... eres muy graaande!!!!! me he emocionado i todo.... :bigcry: :bigcry:.
I ESQUE SER DEL SABADELL, NO TIENE PRECIO :anims
Maxic, patidor oficial del C.E. Sabadell.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2006, 17:13:53 pm »
MILITU, NOMES PUC FER UNA COSA
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2006, 17:49:28 pm »
Les reflexions del MILITU hauríen de llegirles els responsables del club d'aquest darrers anys i si despres de llegir aixó no els remogues un minim la conciencia es que no mereixeríen seguir ni un minut mes al front d'aquesta histórica entitat.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2006, 17:50:48 pm »
MILITU las clavat! :oooooo: Tots crec k em pensat mes o menys en axo! I desgraciadament no trobo resposta d pq estem on estem! Pro jo seguire animant al nostre club!
C.E. SABADELL ARA MES K MAI! :bandera
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2006, 18:48:57 pm »
militu totalment d'acord amb tu,avui a la feina el primer que en diuen que el sabadell a tercera y seguiras siendo socio el año que viene en tercera? i jo dic collons i tant soc del sabadell i morire sent del sabadell a primera o tercera regional

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2006, 18:53:49 pm »
Lo unik bo d'akest descens es el moment en ke sa produit...En altres circumstancies anteriors , el descens hagues stat nefast , po em baixat just kuan torna a haverhi un boom social entorn l'ekip ke pel k sembla es mantindrà a Tercera , i a més , molta gent joveee!!

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #16 el: 29 de Maig de 2006, 18:56:26 pm »
si señor, espero que apartir del descenso la directiva despierte y haiga servido para algo, i el año que viene a disfutar de las victorias de nuestro ekipo
DEL SABADELL ASTA LA MUERTE  :bandera:scut :bandera
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2006, 19:01:09 pm »
El Mendo_Skywan18 i jo sufrim molts "insults" entre cometes, d'aquest tipus fins i tot de professor, però passe'm de tot i a Primera o a 3a SABADELL!!

La pregunta Militu es , aquesta gent que diu això que fa vivint a Sabadell >:D >:D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2006, 21:15:06 pm »
Militu felicitats per l'escrit, aixo h haurien d'haver llegit avui aquests grans "cracks" d jugadors q teniem + la directiva q segur  q han dormit ben bé aquesta nit.
jo tinc 21 anys, no soc soci del Sabadell pero desde ben petit q el segueixo i vaig a la NCA quan puc, aquest any he anat a gairebé tots els partits inclosos els desplaçaments a terrassa i sta coloma i la veritat ahir vaig sortir del camp força decepcionat, pensant en els 2 derbis, pensant en els nervis d tota la temporada i pensant en l'ultim partit a casa amb l'osca en q varem vibrar i patir d valent tots plegats i sortir tots contents pensant q depeniem d nosaltres, quins *******.... també vaig recordar molt el partit amb el peña sport ( fa 2 anys) i el del peralta de l'any passat; dormir he dormit pero aquest matí m'he despertat pensant: és cert q hem baixat? o ve era un somni? doncs ben cert q és, i la veritat m'he mirat la fase d classificació d'ascens a segona B i no em fa massa gracia no... aixo de les 2 eliminatories per molt q facis una bona temporada si aquells 4 partits no guanyes et tornes a quedar al pou, aixi q ho vec tot moolt molt negre, espero q quan comenci la proxima temporada o vegi tot més clar.. pero weno allà estarem, esperant la primera jornada encara q juguem contra  el st quirze...

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #19 el: 29 de Maig de 2006, 21:35:19 pm »
Jo soc un altre q em sento identificat amb aquest escrit. Però a la que parlo 5 minuts de futbol amb qualsevol culé o merengue (o sigui el 99%) arrivo quasi sempre a sentir pena dels altres pq no tenen ni **** idea del que és el futbol ni ho viuen una milésima part que qualsevol de nosaltres. Ara mateix estic una mica més recuperat que a les primeres hores del matí. Això gracies a que som la millor afició de Catalunya de forma objectiva.

VISCA EL SABADELL  :bandera   :scut
Honor al Sabadell