Autor Tema: PROJECTE SOTERAS  (Llegit 6595 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
Re: ENDAVANT JOAN SOTERAS
« Respondre #40 el: 27 de Maig de 2006, 12:38:49 pm »
Encara u dubtes que son descarats, no fotem, com diu aquell:

QUE N´APRENGIN!!!!!!!!!!!!!!.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 27 de Maig de 2006, 12:41:11 pm »
volem sapiguer el projecte del Soteras. Tenim que saber-ho. Si us plau feu una roda de prensa, un escrit al diari o aqui al forum. Si, de veritat estimeu al Sabadell no ho podeu deixar correr sense almenys explicar el que voleu fer

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 27 de Maig de 2006, 13:37:56 pm »
Si home, explicar el seu projecte, perque aquets INUTILS E INCOMPETENS  de la "Negacio" no de la Fundacio se el fagin seu.
No mes falta donalsi ideas.

Veus, aquestes actituds son lamentables, perdona que et digui.
Aquí en les paraules que tu dius es resumeixen tots els mals del Sabadell.
Com que la idea és meva, no te la dic.... ia axixí ens va.
En comptes d'unir-nos, doncs no.... la qüestió és, entre uns i altres, donar *** ***. I ja n'hi ha prou
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
PROJECTE SOTERAS
« Respondre #43 el: 27 de Maig de 2006, 16:09:38 pm »
Segons han confirmat persones properes al Sr. Joan Soteras, el proper dilluns,
día 29 de Maig, te previst, fer un comunicat al programa de la tertulia d'esports de Radio Sabadell, (de 20 a 21 h.).

Així mateix es fará extensiu durant el mateix dia, a la reste de mitjans d'informació.

Crec que per fi, es una bona noticia, per aclarir tot aquest desgabell, que s'ha aixecat a les darreres hores.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #44 el: 27 de Maig de 2006, 22:46:23 pm »
Tal i com diu l'amic Mutio, un bon exemple de l'autentic ****** del Sabadell... chapeau per tots plegats... Quin fastig!

Veient les "arts" que utilitzen els futuribles, crec que no ens espera res millor... es mes de lo mateix: familietes que nomes fan que portar el club com una republica bananera i que no dubten, tampoc, a jugar brut.

No tenim res a fer fins que no es faci neteja de veritat... fa masses anys que les "tipiques" families es tornen, ara tu ara jo, per anar xupant del CLub... ja n'hi ha prou! Neteja total de families!!

Fora tots plegats home! Indignes pel Sabadell!

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
Re: PROJECTE SOTERAS
« Respondre #45 el: 28 de Maig de 2006, 11:41:28 am »
si hombre van a explicar el proyecto que proyecto SI NO TIENEN solo les interesa chupar del bote
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

SBD1903

• Visitant
Re: SR. SOTERAS, ENDAVANT!!!!
« Respondre #46 el: 28 de Maig de 2006, 12:00:39 pm »
Bé, això d'iniciar posts sempre dient el mateix ja comença a cansar.
Si aquest senyor, té tan bon projecte i tantes ganes de tirar-lo endavant, que surti i l'expliqui i que TOTS sapiguem de que va.
Si no li han deixat tirar endavant, que ho expliqui iguakment i que tots sapiguem que aquests de la fundació son uns ineptes.

Aixo de que els de la fundació son uns ineptes, no fa falta explicar cap tipus de projectes per donar-se compte.

Veig que no m'has entès......
Que el teu grup d'amics, encapçalat pel Soteras expliqui quin era el seu projecte, i així veurem el que ens perdrem la temporada vinent  ;)

Anem a veure, MAKINA FOREVER... el primer que a de fer la fundació és tornar les accions els accionistes que en el seu dia van dipositar la seva confiança amb la FUNDACIÓ BUSTOS AND COMPANY i desprès el grup que sigui d'ARLEKINATS (I NO AMICS DE NINGÚ) explicarà el seu projecte,.. o és que tú posaras diners amb una empresa en la que la majoria la tenen uns altres i adopta mesures dictatorials (JUNTA GRAL. ACCIONISTES NO DEIXANT QUE HI HAGI NI PRECS NI PREGUNTES).

Que et quedir clar a mi el que m'importa es diu CE. SABADELL, FC 8COSA QUE DUBTO DE LA FUNDACIÓ I DELS SEUS DIRIGENTS), la resta tant és i avui el que necessita el CE. SABADELL, FC és aire fresc.

SBD1903

• Visitant
« Respondre #47 el: 28 de Maig de 2006, 12:05:02 pm »
Tal i com diu l'amic Mutio, un bon exemple de l'autentic ****** del Sabadell... chapeau per tots plegats... Quin fastig!

Veient les "arts" que utilitzen els futuribles, crec que no ens espera res millor... es mes de lo mateix: familietes que nomes fan que portar el club com una republica bananera i que no dubten, tampoc, a jugar brut.

No tenim res a fer fins que no es faci neteja de veritat... fa masses anys que les "tipiques" families es tornen, ara tu ara jo, per anar xupant del CLub... ja n'hi ha prou! Neteja total de families!!

Fora tots plegats home! Indignes pel Sabadell!

El veritable ****** no és aquestes families que tu dius, sino gent que pensa com tu. Gracies aquestes families el club encara és viu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 28 de Maig de 2006, 12:16:07 pm »
Perdona SBD1903...

Les famílies només miren per elles, no valoren res de les anteriors directives i no proposen res per millorar, perquè volen fer-ho ells i emportar-se glòria personal.

Això no és mirar per el club, és eqoïsme.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #49 el: 28 de Maig de 2006, 13:05:19 pm »
Si aquest senyor, té tan bon projecte i tantes ganes de tirar-lo endavant, que surti i l'expliqui i que TOTS sapiguem de que va.
Si no li han deixat tirar endavant, que ho expliqui iguakment i que tots sapiguem que aquests de la fundació son uns ineptes.

Aixo de que els de la fundació son uns ineptes, no fa falta explicar cap tipus de projectes per donar-se compte.

Que el teu grup d'amics, encapçalat pel Soteras expliqui quin era el seu projecte, i així veurem el que ens perdrem la temporada vinent  ;)

Anem a veure, MAKINA FOREVER... el primer que a de fer la fundació és tornar les accions els accionistes que en el seu dia van dipositar la seva confiança amb la FUNDACIÓ BUSTOS AND COMPANY i desprès el grup que sigui d'ARLEKINATS (I NO AMICS DE NINGÚ) explicarà el seu projecte,.. o és que tú posaras diners amb una empresa en la que la majoria la tenen uns altres i adopta mesures dictatorials (JUNTA GRAL. ACCIONISTES NO DEIXANT QUE HI HAGI NI PRECS NI PREGUNTES).

Que et quedir clar a mi el que m'importa es diu CE. SABADELL, FC 8COSA QUE DUBTO DE LA FUNDACIÓ I DELS SEUS DIRIGENTS), la resta tant és i avui el que necessita el CE. SABADELL, FC és aire fresc.

Es nota i molt que aquí l'únic que interessa és estar a dalt de tot...... i saps que em comença a preocupar  :icon_question: Doncs que la imatge que doneu, uns i altres és PATÈTICA, i començo a dubtar realment que l'únic que us importa és el Sabadell. I suposo que no dec ser l'únic. SOU PATÈTICS TAN ELS ARROYOS I COMPANYIA, COM ELS SOTERAS I COMPANYIA. I perquè sou patètics  :icon_question: Doncs pel que ha dit abans el Power. I no et confonguis company.... el Sabadell si segueix existint és per la quantitat de gent que segueix al club, per la gent que estima els colors, i torno a repetir, que poso i molt en dubte que vosaltres l'estimeu. No ho demostreu i feu vergonya, de veritat.

Estic d'acord amb tu, que el que es necessita és aire fresc. Si, tens raó, però el Sr. Soteras és aire fresc.... bé, no ho sé però diria que no. I si no pot tirar endavant aquest projecte, pels motius que siguin, doncs que posi en boca de tothom les seves idees, i que pensaba fer, i llavors podrem valorar. És això a l'únic que em refereia, i si no estic errat properament ho sentirem a Radio Sabadell.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

SBD1903

• Visitant
« Respondre #50 el: 28 de Maig de 2006, 13:27:53 pm »

Es nota i molt que aquí l'únic que interessa és estar a dalt de tot...... i saps que em comença a preocupar  :icon_question: Doncs que la imatge que doneu, uns i altres és PATÈTICA, i començo a dubtar realment que l'únic que us importa és el Sabadell. I suposo que no dec ser l'únic. SOU PATÈTICS TAN ELS ARROYOS I COMPANYIA, COM ELS SOTERAS I COMPANYIA. I perquè sou patètics  :icon_question: Doncs pel que ha dit abans el Power. I no et confonguis company.... el Sabadell si segueix existint és per la quantitat de gent que segueix al club, per la gent que estima els colors, i torno a repetir, que poso i molt en dubte que vosaltres l'estimeu. No ho demostreu i feu vergonya, de veritat.

Estic d'acord amb tu, que el que es necessita és aire fresc. Si, tens raó, però el Sr. Soteras és aire fresc.... bé, no ho sé però diria que no. I si no pot tirar endavant aquest projecte, pels motius que siguin, doncs que posi en boca de tothom les seves idees, i que pensaba fer, i llavors podrem valorar. És això a l'únic que em refereia, i si no estic errat properament ho sentirem a Radio Sabadell.  :ok

Veig que desconeixes que és estar com dius tu a dalt de tot...sino no no escriuries tot l'anterior!!!. si sapigues un 25% del que hi passa dintre del club, AIXÒ SI QUE ÉS PATETIC...

Per cert per molta gent que seguim al CE. SABADELL, FC sino hi han persones preparades, amb diners i amb una imatge davant les institucions i empreses de la ciutat, ja poden haver molts MUTIUS, MAKINES FOREVER, I MOLTS BIRREROS que el CE. SABADELL ja hauria desaparescut...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #51 el: 28 de Maig de 2006, 13:39:21 pm »
SBD1903, està clar q no fas cap favor al sr soteras amb les coses q dius. Deus ser algú molt proper a ell per la teva forma de parlar, així que si de veritat vols que a ell ens el prenguem més en serio deixa de fer que cada vegada li agafem més tirria uns quants de nosaltres per culpa teva.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #52 el: 28 de Maig de 2006, 13:41:54 pm »
Anem a veure CERVECERO,... pregunta a qualsevol ex-president quina gloria s'ha portat i com s'han enriquit,...QUANTA  IGNORACIA DEMOSTRES!!! (amb tots els respectes).

Mira llest:

1-He dit glòria personal, no enriquiment. Molts xulegen que 'Amb mí el Sabadell anava millor o tenia això o alló. No confonguis termes. Ningú s'enriqueix amb un club de Segona 'B'.

2-Demostraré ignorància en l'aspecte de directives, segons tú. Tu demostres prepotència, i si Soteres i Cía son com tu, anem aviats. De 2050 socis passarem a 100.

3-I per últim: Birrero i punt, no em canvíis el nom, que tú ja te l'has canviat prou crean-te un altre nick per a fotre brega.

Per cert: Has estat a Lorca? Logroño? Zaragoza? Santa Coloma? Sant Andreu? Iruña? foten-te un pilot de kms amb un cotxe particular, suant com un guarro o passant fred, rebent insults de l'afició rival (i una llauna buida al cap), per a veure 90 minuts del Sabadell i tornant, arribant a casa a les 4 de la matinada i anant a TREBALLAR al cap de 3 hores?
L'afició també fem el  :scut, no només els 4 tribuneros amb aspiracions com tu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SBD1903

• Visitant
« Respondre #53 el: 28 de Maig de 2006, 14:09:06 pm »
Anem a veure CERVECERO,... pregunta a qualsevol ex-president quina gloria s'ha portat i com s'han enriquit,...QUANTA  IGNORACIA DEMOSTRES!!! (amb tots els respectes).

Mira llest:

1-He dit glòria personal, no enriquiment. Molts xulegen que 'Amb mí el Sabadell anava millor o tenia això o alló. No confonguis termes. Ningú s'enriqueix amb un club de Segona 'B'.

2-Demostraré ignorància en l'aspecte de directives, segons tú. Tu demostres prepotència, i si Soteres i Cía son com tu, anem aviats. De 2050 socis passarem a 100.

3-I per últim: Birrero i punt, no em canvíis el nom, que tú ja te l'has canviat prou crean-te un altre nick per a fotre brega.

Per cert: Has estat a Lorca? Logroño? Zaragoza? Santa Coloma? Sant Andreu? Iruña? foten-te un pilot de kms amb un cotxe particular, suant com un guarro o passant fred, rebent insults de l'afició rival (i una llauna buida al cap), per a veure 90 minuts del Sabadell i tornant, arribant a casa a les 4 de la matinada i anant a TREBALLAR al cap de 3 hores?
L'afició també fem el  :scut, no només els 4 tribuneros amb aspiracions com tu.

Anem a veure ************
Sabadell està ple de monuments de presidents del SABADELL...GLORIA els PRESIDENTS!!!.

Quan s'ha dubtat de la teva estima al Sabadell?? El que passa que no tens arguments...Estigue m a general a tribuna som igual d'arlekinats,... o no?? Per cert, estic a general i no t'haig de dir els anys que porto de soci i accionista per demostrar la meva estima aquests colors.

« Darrera modificació: 28 de Maig de 2006, 21:05:48 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #54 el: 28 de Maig de 2006, 14:47:58 pm »
Una mica de respecte Sbd1903 ::)

Entre fundació ajuntament..etc... ens han enfossat, apartir d'això qui ha de venir per treurens d'aquesta situació que gràcies a Larrosas,Arroyos,Canos,Soteras ens han ficat aqui, una colla de ipocretes que han vingut a enriquir les seves butxaques i ha enfossar els sentiments dels aficionats, que com molt bé diu en Birrero hem estat a totes les situacions a les "bones"(molt poques) i a les dolentes :****

Qui ha de venir? Una altre vegada l'arroyos siusplau anem de Guatemala a Guatepeor :****
« Darrera modificació: 28 de Maig de 2006, 14:51:30 pm per Erik_sbd »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #55 el: 28 de Maig de 2006, 15:48:44 pm »
Certament que em venen ganes de.. no sé, no tinc cap sensació bona llegint aquest post. Si aquesta temporada ens han perdut els personalismes, la veritat es que en aquest post continua tot igual,  personalismes i prou. I la ENTITAT ??

Lo bonic seria que la gent que volgués treballar pel C.E. Sabadell s'unís, i no que es fotin els plats pel cap abans de començar absolutament res. I es que és molt dificil opinar sense coneixer els projectes, proposits i idees. Lo de la veneració a la persona i "amen".... es més propi d'altres èpoques.

I per cert, avui ens jugem les poques aspiracions de continuar a 2ªB, per als que ho havien oblidat, i la veritat es que l'actitud d'aquest post convida molt poc al optimisme.

makintos

• Visitant
Sr.soteras..!!
« Respondre #56 el: 28 de Maig de 2006, 21:06:42 pm »

El Sabadell es mereix estar en mans del sr.Joan Soteras,ens va pujar a segona B,es una persona amb experiencia esportiva,i sap el que toca i parla,em d'animar-lo a que tiri endavant el projecte que hagues pogut tenir entre mans

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: Sr.soteras..!!
« Respondre #57 el: 28 de Maig de 2006, 21:10:22 pm »

El Sabadell es mereix estar en mans del sr.Joan Soteras,ens va pujar a segona B,es una persona amb experiencia esportiva,i sap el que toca i parla,em d'animar-lo a que tiri endavant el projecte que hagues pogut tenir entre mans

***** ****!!! ACABEM DE BAIXAR I JA TORNEM AMB EL DE SEMPRE!!! EL QUE ENS HA PORTAT ON ESTEM!!! A LA **** MISERIA!!! XAPEU LA BOCA TOTS PLEGATS ELS QUE VOLEU A UN O A L'ALTRE!!! AQUÍ FOT TEMPS QUE NINGU TREBALLA PEL SABADELL. NI SOTERAS NI ARROYOS NI LARROSA NI LA **** MARE QUE ELS VA PARIR A TOTS!!! AQUEST ES EL ****** DEL SABADELL. EL ****** QUE ENS HA PORTAT A TERCERA DE CAP!!

ANEU-VOS-EN A ***** A LA VIA TOTS PLEGATS

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #58 el: 28 de Maig de 2006, 21:10:56 pm »
quin és el projecte, siusplau?

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #59 el: 28 de Maig de 2006, 21:47:23 pm »
Jo no se quin projecte tindra el Soteras ni quin tindran el Larrosa i l'Arroyos ni quin te la fundació de l'esport (si es que en tenen algun). Jo l'unic que se es que aquest club i aquesta afició no ens mereixem ser arrosegats per el fang com ho estem sent en aquests darrers anys i que a sobre haguem d'estar agraïts per tota la miseria que ens han portat. Els clubs del nostre entorn han anat creixent en la mateixa mesura en que nosaltres hem anat mimbant fins al punt de que a nosaltres ja tan sols ens queda la magnifica afició que tenim, la nostra história i poc mes. Al pas que anem serem el club mes sanejat de la tercera territorial catalana. Figueres, Gramenet, Badalona, Sant Andreu, Terrassa i l'Hospitalet ja no son tan sols equips de superior categoría al nostre sino que la majoría tenen una base mes important que la nostra per començar en aixó del futbol.
Qualsevol jugador que despunti una mica anirá abans a qualsevol d'aquest altres clubs perque allá tindrá la possibilitat de jugar en un primer equip de 2ª B o en el pitjor dels casos en un filial de tercera divisió o similars en unes instal.lacions en molts casos millors que les nostres. Aquesta es la GRAN herencia que ens han deixat els responsables del Centre D'Esports en aquests darrers anys. Ens han deixat esportivament per darrera d'un munt d'equips amb els que ens será molt dificil per no dir imposible de competir els propers anys. No se si som conçients tots plegats del esglaó tan gran que ens han fet baixar a un club com el nostre que presumeix de ser el tercer de Catalunya pero tranquils perque els que ens han dut aquesta miseria i aquest desgovern estan disposats a continuar, no fos que aparegues algú amb intencions de posar ordre en un club que avuí acaba de rebre les consecuencies d'un altre gran "projecte" com tants d'altres on ni tan sols el propietari (Sr. Ayuso, president de la fundació propietaria del cub) sabía que avuí l'empat no ens servía de res.