Autor Tema: Sr.Bustos i companyia, FOTIN EL CAMP!!!  (Llegit 1057 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

SBD1903

• Visitant
Sr.Bustos i companyia, FOTIN EL CAMP!!!
« el: 29 de Maig de 2006, 19:03:04 pm »
 :**** Està trinxant la ciutat de Sabadell i ara vol acabar amb el CE. SABADELL!!!.

Deixin treballar a gent que s'estima el CE. Sabadell (NO POSIN PALS A LES RODES COM HAN FET AMB D'ALTRES OCASIONS).  :****

El seu unic objectiu és amagar tota la m**** que hi ha darrera, mantenint a Larrosa (******* del Sr. Bustos...).

FOTIN EL CAMP!!!! :****

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Sr.Bustos i companyia, FOTIN EL CAMP!!!
« Respondre #1 el: 29 de Maig de 2006, 19:42:08 pm »
Pk no truka algú al programa akell d Canal Català on parlen els alcaldes???' Estic fart d veure la cara del Bustos amb cara d borregu babós , fent-se l'alcalde competent i comprensiu amb les iaies ke truken per reclamar bancs per seure a l'ombra!!

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2006, 19:49:07 pm »
AHORA YA PUEDES DORMIR TRANQUILO BUSHTOS YA PUEDES ORGANIZAR TRANQUILAMENTE EL CONCIERTO DE LOS BARRIOS,NO FUESE QUE ESTOS LOCOS DEL SABADELL SONASE LA FLAUTA Y JUGASEN LA PROMOCION, ASI OS LLUEVA EL DIA DEL CONCIERTO, PERO NO AGUA SINO PIEDRAS

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2006, 20:24:25 pm »
S'ho debia passar bé ahir el ****** veient els ***** saltimbankis akells en un altre acte de vitalitat ciutadana , kom diria ell...
« Darrera modificació: 30 de Maig de 2006, 13:16:11 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2006, 20:49:45 pm »
S'ho debia passar bé ahir el cabrón veient els negres saltimbankis akells en un altre acte de vitalitat ciutadana , kom diria ell...

Vitalitat ciutadana és que un divendres a la nit t'organitzin una festa d'Okupes a la plaça de davant de casa, fotent soroll fins a les 6 del matí i que truquis a la urbana i et diguin que tenen ordres directes de l'Alcalde per no actuar.

Sort que a les 6 em vaig aixecar del llit per anar a treballar, i es van callar amb unes paraules 'dedicades' que els vaig dedicar.

Aquesta és la porqueria que tenim a l'alcaldia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2006, 20:54:55 pm »
Pk no truka algú al programa akell d Canal Català on parlen els alcaldes???' Estic fart d veure la cara del Bustos amb cara d borregu babós , fent-se l'alcalde competent i comprensiu amb les iaies ke truken per reclamar bancs per seure a l'ombra!!
Pro akelles trucades stan filtrades! Per molt k trukis no et pasaran am el BUSHtos pq sino kedaria el "pobre" en ridicul. No serveix per a res akell programa pq sta tot controlat. :veryangry:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2006, 20:57:21 pm »
per probar-ho... esta clar que s'ha d'anar amb bones maneres sino no passaras  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #7 el: 30 de Maig de 2006, 00:38:05 am »
Tamb;e es pot trucar divendres al matí, em sembla que ho fa a radio sabadell.
Hem de fer una manifestació davant el ajuntament i exigir que s´escolti a Soteras i la dimisió de Ayuso