Anem a pams... si us fixeu, tots els socis diem, per mi no, pq jo continuare sent soci, pero hi haura socis que els molestarà, jeje. Vull dir, que per la amplia majoria de socis, aquest fet no afectara per tal de renovar el carnet l'any que ve. Jo seria partidari de les entrades de franc, i que cadascu poses el preu que volgues a les guardioles. El problema es que els socis, si bé continuariem sent socis, hi hauria un clar ambient de malestar i descontent. Per tant, aquesta opció la deixaria de banda, si més no, de cara a fer-ho tots els partits, ja que els socis es sentirien timats. El que si que podriem fer es al partit desiciu, fer aixo. Per exemple, si ens juguem la salvació l'ultim partit amb el Peralta, podriem posar gratis l'entrada. Però a la resta de partit, jo soc partidari d'un preu simbòlic d'un euro o dos pels gols, i amb bons cartells que ho anunciin (jo vaig vendre entrades al carrer pel Sabadell-Girona, i va estar molt bé la iniciativa, pero als cartells, lo de entrades a 1 euro no es veia res! S'haurien de fer uns bons cartells on poses 1 € molt molt visible) pq la gent piki i vagi. Després, la preferencia la posaria a 5 euros per exemple, que es un preu raonable. I llavors, tots aquells que han anat al camp amb lo d'un euro, es pensarien aixo d'anar al formigó per un euro, o pagar 800 peles i veure-ho centrat i amb el culet a la cadira. I tribuna... dons 15 euros per exemple estaria bé. Això, amb una bona campanya de publicitat, faria que la gent anés a l'estadi, mínim, les 3000 de diumenge. Ahhh, i ja hi ha una furgoneta que anuncia els partits. El problema es que surt el Xavi Andreu (al tantu, no tink res en kontra d'aket bon home, ehh??) Comentant el partit de la jornada anterior, el fet del xq s'hauria d'animar al SBD, l'hora, l'estadi, l'equip rival... com si estés a la radio. Que està perfecte, eh?? Pero que no ven. Seria més plan mercadillo. Anar dient: Futbol a un euro. Vine a animar al Sabadell en aquesta delicada situació per tan sols un euro. Diumenge a les 5 la Nova Creu alta, per un euro, Sabadell Espanyol B. I llestos. Aixi es repetiria molt lo de a 1 euro, k al kap i a la fi, es lo k interesa k la gent es fixi, i no pas si estem fregant el descens o no. Interessa, pero si a més d'aquesta informació, es maxaka molt el tema k esta tirat d preu, crec que seria millor. Que opineu vosaltres d'aixo?