Autor Tema: No tenim memòria  (Llegit 773 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
No tenim memòria
« el: 09 de Juny de 2006, 11:52:59 am »
Hola a tots, el motiu del post es el recordar que el sr. Soteras va ser el que va provocar, que l'any que vam pujar de tercera a segona B, en Jaurrieta i la gran plantilla d'aquell any anesin tots al carrer ja que en Jaurrieta era pro Arroyos.

Es increible veure com canvia la història ara van tots dos juntets de la mà, tant de bo el sr. Soteras hagi après alguna cosa d'aquella gran cagada portant en Romero en lloc de quedar-se amb un home de la casa.

VISCA EL C.E. SABADELL!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: No tenim memòria
« Respondre #1 el: 09 de Juny de 2006, 12:05:54 pm »
Surti, estic d'acord amb tu que xoca que dues persones pugin passar de tenir una forta rivalitat a estar tan units.Pero crec que les coses no s'han de treure de context.

El sr. Soteras es va "carregar" aquella gran plantilla perque volia o per motius economics? Fa 10 anys la tresoreria del club era molt mes critica que en l'actualitat.

Que el srs. Soteras i Arroyos tinguin una vinculacio es bo mentres no sigui fingit. Ja n'hi ha prou de lluites entre "families" arlequinades.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 09 de Juny de 2006, 12:30:16 pm »
D'acord amb Surti-dor i Tallaret: sobta que s'hagi passat de la rivalitat a la col·laboració, però és el camí a seguir, si és que de veritat s'estimen el C.E. Sabadell :scut... que si estan on son ara mateix, no tenim perquè dubtar-ho.

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #3 el: 09 de Juny de 2006, 17:09:21 pm »
Des de fá 15 dies estem dien aquí que ara mes que mai em de estar tots units i formar una unica familia arlequinada, anar tots a una, deixarnos de interesos propis i anar tots pels interesos del club, i ara totom surt a tot arreu dient que si el Soteras i el Arrollos ara van de la ma i que no es de refiar, que si va tirar la plantilla que hi teniem i a l´entrenador quan vam pujar a 2ªb... Deisemnos ja de recordar cosas dolentas i anem de veritat tots a una. Recolcem a qui estigui en front del centre d´esports, sigui qui sigui. I si ens tornan a enganyar, dons ja tindrem temps de dir de tot, però ara si us plau, no comencem a posar en entredit el que encara no s´ha fet.
VISCA EL SABADELL!!!
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #4 el: 09 de Juny de 2006, 17:29:01 pm »
Encara podem estar contents que hi haigi algú, sigui qui sigui, que agafi el club a tercera i el vulgui tirar endavant, el Sr. Arroyos, de fet, si no vaig equivocat li va promete al seu pare que mai deixaria al Sabadell "tirat", no sé si algún forero ha llegit mai aquest comentari.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 10 de Juny de 2006, 01:47:35 am »
Hola a tots, el motiu del post es el recordar que el sr. Soteras va ser el que va provocar, que l'any que vam pujar de tercera a segona B, en Jaurrieta i la gran plantilla d'aquell any anesin tots al carrer ja que en Jaurrieta era pro Arroyos.

Es increible veure com canvia la història ara van tots dos juntets de la mà, tant de bo el sr. Soteras hagi après alguna cosa d'aquella gran cagada portant en Romero en lloc de quedar-se amb un home de la casa.

VISCA EL C.E. SABADELL!!

ahi company aquella gran errada encara la portem arrastrant desde fa 12 anys.....mantenint aquell grandissim bloc i entrenador avui dia el sabadell on estaria? aixo mai ho sabrem....pero pitjor que a dia d'avui segur que no

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #6 el: 10 de Juny de 2006, 10:31:40 am »
No se si m'equivoco pero el Sr. Soteras em sembla que es el que va regalar a Miguel Angel(Betis) al Barça un dia abans de marxar.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #7 el: 10 de Juny de 2006, 11:24:33 am »
No se si m'equivoco pero el Sr. Soteras em sembla que es el que va regalar a Miguel Angel(Betis) al Barça un dia abans de marxar.

Era molt bon jugador.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd