Autor Tema: CARTA OBERTA DEL SR. JOAN SOTERAS A LA WEB DE RADIO SABADELL  (Llegit 5065 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
CARTA OBERTA DEL SR. JOAN SOTERAS A LA WEB DE RADIO SABADELL
« el: 29 de Maig de 2006, 19:51:27 pm »
He vist ara mateix, a la web de Radio Sabadell, una carta oberta al soci, per part del Sr. Joan Soteras, parlant del seu projecte.

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
Re: CARTA OBERTA DEL SR. JOAN SOTERAS A LA WEB DE RADIO SABADELL
« Respondre #1 el: 29 de Maig de 2006, 19:57:45 pm »
SOTERAS PRESIDENT¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Fuera El arroyos si leeis la carta  menuda puñalada barriobajera le ha dado arroyos a soteras negociando a dos bandas
ARROYOS NO¡¡¡¡¡¡¡¡
JULIA GARCIA ENTRENADOR¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2006, 20:10:04 pm »
y tu te crees que vendra Julia Garcia de 2ª B a 3, vamos hombre.

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2006, 20:14:23 pm »
si porque siente mas los colores del sabadell que tu y yo juntos, notodo el mundo va a los sitios por dinero solamente, se nota que no lo conoces

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2006, 20:15:34 pm »

si porque siente mas los colores del sabadell que tu y yo juntos, notodo el mundo va a los sitios por dinero solamente, se nota que no lo conoces

I el Manolo que no sen els colors ::) ::)

No es tracta de sentir o no els colors amic meu >:(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat yaico

• Aleví
« Respondre #5 el: 29 de Maig de 2006, 20:17:18 pm »
y tu lo conoces muy bien, xq no lo tragistes a principio de temporada, weno mejor que no xq si no este no hubiera echo como Mora, que pasabais de todo los fichajes que el queria y trajisteis los que quisisteis, o sea que era el ******* del duo calatraba.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #6 el: 29 de Maig de 2006, 20:18:14 pm »
ESTA ES LA CARTA QUE PUBLICA RS:

Carta oberta de Joan Soteras.

En els darrers dies ha sortit a l'opinió pública la possibilitat d'iniciar un projecte esportiu ambiciós liderat per la meva persona. Efectivament després d'uns anys de patiments, desenganys, problemes esportius i econòmics solventats amb penúries a darrera hora, vaig decidir preparar un projecte de futur conjuntament amb persones de la meva confiança. El primer pas ha estat esperar el desenllaç del campionat de lliga 2005-2006 per fer-ho públic i presentar-ho a la Fundació de l'Esport Sabadellenc, tal com ens ho van demanar en el seu moment. A través del Sr. Joan Barberán, soci i un dels portaveus del grup, es va demanar una primera presa de contacte amb el Sr. Josep Ayuso, regidor del Servei d'Esport de l'Ajuntament.  

Què és aquest projecte? Doncs una 'junta de consens'

És un grup de ciutadans sabadellencs, format aproximadament per més de 30 persones, on hi tenien cabuda metges, advocats, comerciants, empresaris, exdirectius de totes les juntes directives anteriors, consellers de l'actual Consell d'Administració, joves emprenedors, professionals del futbol... així com també i va donar el seu vot favorable per intergra-se el Sr. Miquel Arroyos. Tots ells distribuïts en 11 àrees de treball diari, degudament seleccionades, per suprimir la figura d'un gerent, què amb un cost com el d'aquest any, NO es pot permetre el nostre club en la divisió en la qual es troba. També, i d'acord amb els paràmetres econòmics degudament pactats i aprovats amb la Fundació de l'Esport Sabadellenc, acabar les temporades amb el pressupost tancat i acurat a les necessitats de l'entitat. I pel que respecte a l'apartat esportiu ja estaven fets els primers contactes i acords per tal de posar una plantilla competitiva a les mans del millor entrenador català, què precisament és de casa nostra. I no fa falta donar noms.

La sopresa ha sorgit quan el passat divendres tarda es presneta a l'Estadi de la Nova Creu Alta la continuïtat i un nou projecte més de l'actual president Sr. Antonio Larrosa al front de la històrica entitat acompanyat del Sr. Miquel Arroyos. Com a bon ciutadà respectaré totes les decisions que es prenguin des de la Fundació de l'Esport Sabadellenc, però crec que ha estat una falta de respecte envers el grup que encapçalo, en no tindre ni el més mínim intent d'escoltar, ni d'atendre'ns. Però a pesar de l'il·lusió en encapçalar aquest grup d'arlequinats de bon cor, i en mostrar en silenci les idees de futur, vaig creure oportú esperar per tal de no interrompre aquest bon final de Lliga i una vegada sapigut el destí final, iniciar les converses que pel que s'ha vist no ha estat possible, però sí s'han afanyat a presentar el mateix consell directiu amb retocs. Ara sí que us puc recordar que amb Joan Soteras es va pujar de Tercera a Segona B i el president actual ens ha baixat de Segona B a Tercera.

Solament voldria dir que a partir d'ara, tots amb el CE Sabadell FC SAD i que retorni a la divisió que per història es mereix.
Visca el Centre d'Esports Sabadell.

Joan Soteras Vigo
Soci i accionista  
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

SBD1903

• Visitant
« Respondre #7 el: 29 de Maig de 2006, 20:37:34 pm »
y tu te crees que vendra Julia Garcia de 2ª B a 3, vamos hombre.

El Sr. Joan Soteras és amic intim de del Sr. Julia Garcia a més de ser un arlekinat de cor...

SBD1903

• Visitant
Joan Soteras ets un SENYOR!!!
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2006, 20:41:00 pm »
Així ho demostres a la teva carta, engrescant a tots encara que no ens agradi aquesta situació.

NO HO DEIXIS ESTAR!!!
VISCA CE. SABADELL, FC!!!

Desconnectat yaico

• Aleví
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2006, 20:41:03 pm »
y los que hay ahora no sienten los colores?

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Joan Soteras ets un SENYOR!!!
« Respondre #10 el: 29 de Maig de 2006, 20:43:31 pm »
Deixa de repetirte tant. Ja hem notat que és dels teus, no cal que ens ho diguis més, o com a mínim no cal que obris més posts apollant-lo...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 29 de Maig de 2006, 20:43:42 pm »
L'ajuntament vol ser al  :scut com sigui per uns interessos que ens oculten.
Que etrés el Soteras ara al club, ens tornaria a les époques de Gzlez Cano (salvant les distàncies) d'enfrontament club-ajuntafems.

Jo crec que el projecte, si es fes com es diu, seria vàlid per al club, però amb l'ajuntafems per enmig, és impossible.
I dubto que el d'Arroyos, amb en Bushtos i cia sigui viable també.

I els que h han ara, poden sentir els colors, però si només veuen l'aspecte administratiu i no l'esportiu... anem malament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat yaico

• Aleví
« Respondre #12 el: 29 de Maig de 2006, 20:44:26 pm »
tens tota la raó

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 29 de Maig de 2006, 20:46:10 pm »
apollant-lo...

fent-li una neteja?  :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2006, 20:47:15 pm »
Hem sembla k ha kedat mes k klar k per tu el Soteras es la solucio! :yes:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2006, 20:48:48 pm »
Si birrero, dels baixos!   :oooooo:     :laugh:

makintos

• Visitant
« Respondre #16 el: 29 de Maig de 2006, 21:31:42 pm »

Tots els que parlaveu tan sobre projecte Soteras ho heu entes tot ja¿ No esta prou cla¿ Em sembla que massa!!

Ara nomes falta apoyar-ho,no¿ No crec que aquest SENYOR busqui ni protagonisme ni molt menys "chupar del bote" com algun ha dit..ja que en aquest club esta dificil aixo,simplement vec que ho vol tirar endavant com cal i ens mereixem!!!

Visca el sabadell i tots els arlekinats!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2006, 21:41:48 pm »
:clap :clap :clap :clap mira que arribes a ser llest... :tongue3: ELS MEUS SON ELS QUADRES ARLEKINATS... ho has estes o et faig un planell.
Vinga et donare la raó SR. LARROSA ETS EL MILLOR
A tu si q t'hauré de fer un plànol però per repetitiu i cansino. Cada vegada q escrius un missatge demostres el senyorio que té un dels seguidors del senyor soteras, al que no li deus arribar ni a la sola de les sabates. No veus q no li fas cap favor? Faràs que ens cansem del seu nom. Deixa d'embrutar el seu nom amb la teva actitud que els altres ja l'apreciarem pel que ell mateix pugui fer i pugui dir.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2006, 22:28:53 pm »
Amb tots els meus respectes... que consti.

La Junta actual es una verdadera xapussa... professionalitat? Zero. Seriositat? Zero. Transparència? Zero. Compromís? Contesteu-me vosaltres.
Ja em podeu anar dient que el Larrosa ha posat molta pasta. I què? Es tracta només de posar pasta? Si jo en tingués també en posaria...
Ara, a Tercera, més que mai fa falta tenir una bona estructura i una bona organització de CLUB SERIÓS I PROFESSIONAL. I siguem sincers, però un club que te un president i 4 consellers, on fitxa una sola persona... no hi ha àrea de merchandising, no hi ha àrea esportiva, on el futbol base el porten els pares (no ens enganyem, es així...)... amb això hem de reflotar.
Jo no sé si el projecte del sr. Soteras és l'adequat... jo l'únic que demano és que el pugui presentar i que els socis puguem opinar si més no...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #19 el: 29 de Maig de 2006, 22:41:19 pm »
si el club és de la fundació, i la fundació es de l'ajuntament...
si la fundació te totes les accions, i l'ajuntament som tots...

no es el club de la ciutat?

per que l'ajuntament no convoca unes eleccions per escollir una de les propostes? o no interessa que el soci voti?