ESTA ES LA CARTA QUE PUBLICA RS:
Carta oberta de Joan Soteras.
En els darrers dies ha sortit a l'opinió pública la possibilitat d'iniciar un projecte esportiu ambiciós liderat per la meva persona. Efectivament després d'uns anys de patiments, desenganys, problemes esportius i econòmics solventats amb penúries a darrera hora, vaig decidir preparar un projecte de futur conjuntament amb persones de la meva confiança. El primer pas ha estat esperar el desenllaç del campionat de lliga 2005-2006 per fer-ho públic i presentar-ho a la Fundació de l'Esport Sabadellenc, tal com ens ho van demanar en el seu moment. A través del Sr. Joan Barberán, soci i un dels portaveus del grup, es va demanar una primera presa de contacte amb el Sr. Josep Ayuso, regidor del Servei d'Esport de l'Ajuntament.
Què és aquest projecte? Doncs una 'junta de consens'
És un grup de ciutadans sabadellencs, format aproximadament per més de 30 persones, on hi tenien cabuda metges, advocats, comerciants, empresaris, exdirectius de totes les juntes directives anteriors, consellers de l'actual Consell d'Administració, joves emprenedors, professionals del futbol... així com també i va donar el seu vot favorable per intergra-se el Sr. Miquel Arroyos. Tots ells distribuïts en 11 àrees de treball diari, degudament seleccionades, per suprimir la figura d'un gerent, què amb un cost com el d'aquest any, NO es pot permetre el nostre club en la divisió en la qual es troba. També, i d'acord amb els paràmetres econòmics degudament pactats i aprovats amb la Fundació de l'Esport Sabadellenc, acabar les temporades amb el pressupost tancat i acurat a les necessitats de l'entitat. I pel que respecte a l'apartat esportiu ja estaven fets els primers contactes i acords per tal de posar una plantilla competitiva a les mans del millor entrenador català, què precisament és de casa nostra. I no fa falta donar noms.
La sopresa ha sorgit quan el passat divendres tarda es presneta a l'Estadi de la Nova Creu Alta la continuïtat i un nou projecte més de l'actual president Sr. Antonio Larrosa al front de la històrica entitat acompanyat del Sr. Miquel Arroyos. Com a bon ciutadà respectaré totes les decisions que es prenguin des de la Fundació de l'Esport Sabadellenc, però crec que ha estat una falta de respecte envers el grup que encapçalo, en no tindre ni el més mínim intent d'escoltar, ni d'atendre'ns. Però a pesar de l'il·lusió en encapçalar aquest grup d'arlequinats de bon cor, i en mostrar en silenci les idees de futur, vaig creure oportú esperar per tal de no interrompre aquest bon final de Lliga i una vegada sapigut el destí final, iniciar les converses que pel que s'ha vist no ha estat possible, però sí s'han afanyat a presentar el mateix consell directiu amb retocs. Ara sí que us puc recordar que amb Joan Soteras es va pujar de Tercera a Segona B i el president actual ens ha baixat de Segona B a Tercera.
Solament voldria dir que a partir d'ara, tots amb el CE Sabadell FC SAD i que retorni a la divisió que per història es mereix.
Visca el Centre d'Esports Sabadell.
Joan Soteras Vigo
Soci i accionista