Autor Tema: CARTA OBERTA DEL SR. JOAN SOTERAS A LA WEB DE RADIO SABADELL  (Llegit 5063 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Joan Soteras ets un SENYOR!!!
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2006, 22:43:17 pm »
:clap :clap :clap :clap mira que arribes a ser llest... :tongue3: ELS MEUS SON ELS QUADRES ARLEKINATS... ho has estes o et faig un planell.
Vinga et donare la raó SR. LARROSA ETS EL MILLOR
A tu si q t'hauré de fer un plànol però per repetitiu i cansino. Cada vegada q escrius un missatge demostres el senyorio que té un dels seguidors del senyor soteras, al que no li deus arribar ni a la sola de les sabates. No veus q no li fas cap favor? Faràs que ens cansem del seu nom. Deixa d'embrutar el seu nom amb la teva actitud que els altres ja l'apreciarem pel que ell mateix pugui fer i pugui dir.

Estic amb tu Birri.
Aquest comença a fer-se pesat i se li veu el lautó.
A mi el Soteras o qui sigui me la bufa. A mi el que m'importa és que el Sabadell torni a pujar, i com que el Soteras quests o qui sigui me la pela, comença a caure'm malament, només perque gent com tu fa que començi amb mal peu.
I sobretot faltant al respecte, com has fet algun cop, encara et desprestigies més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2006, 23:10:13 pm »
El que han de fer es, si volen el sabadell, deixarse de protagonismes i de que si tu entras jo retiro la meva proposta i coses d´aquestas, i unirse en favor del club. Ara no necesitem liders que compiteixin a veure que te la millor proposta. Ara necesitem que tot el que tingui una proposta aporti alguna cosa i amb una miqueta de cadascun pot ser podrem aconseguir alguna cosa. Pero si comencem a competir per portar el sabadell, acabarem com aquest any.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: CARTA OBERTA DEL SR. JOAN SOTERAS A LA WEB DE RADIO SABADELL
« Respondre #22 el: 30 de Maig de 2006, 13:57:43 pm »
Per enèssima vegada: hem d'agafar a tots els capos de les 'families arlekinades', posar-los dins una habitació i no deixar-los sortir en una setmana. O es maten o s'entenen, però aquest situació és esperpèntica.

És vergonyós com amics d'un o altre bàndol entren en aquest fòrum per tirar quisca pel cap dels demés.

'SENYORS': AIXÒ NO ÉS UN PATI DE COL·LEGI, ÉS UN CLUB CENTERANI I N'ESTEM FARTS DE QUE JUGUIN AMB ELL :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :****
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #23 el: 30 de Maig de 2006, 15:55:58 pm »
Ayer dijo genis garcia que estan abiertos a todos, pues eso, que se junten todos los que quieran ayudar al club sin protagonismos personales, solo tiene que destacar el sabadell.
Saludos.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #24 el: 30 de Maig de 2006, 19:18:01 pm »
Aquesta carta em sembla lo més patètic que he pogut llegir en molts anys. Un cop més, alguns dediquen les seves forces en va, d´una forma i****l i amb un sol i únic propòsit que és defensar lo propi, jo, jo, jo i jo, i si queda alguna coseta per mi...
A veure, siguem seriosos, i com molt bé deia el "Manelinho", això sembla un pati de col.legi, i s´ha acabat imposant aquella frase tan manida i recorreguda de "ya no te estoy". Aquestes persones, com el sr.Soteras, que se senten ofeses de forma eterna m´avorreixen soberanament. Se´ns ha mort l´àvia i la màxima preocupació d´alguns és el lloc que ocuparan en el velatori i no el d´intentar mantenir viu i respectar el record de l´àvia.
Potser em repeteixo, però el sr.Soteras plora, simplement plora, i el que un arlequinat de debó com ell ha de fer és morir per aquest projecte, pel seu. Per què no ha lluitat per ell??? Per què no ha defensat contra "viento y marea" aquest projecte??? No, senzillament s´ha retirat, no es mulla, ens deixa entreveure el que tenia planejat, però mai donant dades concretes, és allò que sembla i no sembla, no s´acaba de saber ben bé el que es vol. Aquesta carta és ridícula. El sr.Soteras no té cap necessitat d´actuar d´aquesta manera. Sense anar més lluny, aquest diumenge estava assegut a l´estadi a poquíssims metres de l´alcalde i el regidor d´esports. Jo, si realment vull dirigir el Sabadell, no em dedicaria a anar als mitjans de comunicació, el que faria és agafar a regidor i alcalde en un racó i els deixaria en tot cas les coses molt clares, demanant ser escoltat. Què ha fet??? Doncs no lluitar, no voler posar sobre la taula i de veritat les seves cartes. S´ha instal.lat en l ´eterna ofensa, en el fred de peus, en el nen al que han d´anar i dir-li què et passa?? Va, home va, no t´enfadis...
Sr. Soteras estem a tercera, per si no s´ha enterat. Jo en el seu lloc hagués agafat el meu projecte i l ´hagués defensat davant de tot  i de tothom, cara a cara, i no a través de cartes enviades als mitjans. No estem per més divisions, no estem per més personalismes, ja n´hi ha prou, prou!!!! Aquest club l´han hipotecat els personalismes, els egoïsmes i les vanitats personals. Com també bé deia el Mutio, a mi els noms se me´n foten, vull projectes clars, ambiciosos i que només busquin un sol protagonisme, el del Centre d´Esports Sabadell FC. Vosté mateix va demanar l´ajuda del sr.Arroyos, doncs bé que ha passat ara??? Doncs que el volia al seu costat, però sent president, manant ell i ningú més o què???? Què el priva d´entrar a la junta???? Que vosté no en serà el seu protagonista??? Si vosté té a les seves mans les claus d´un futur millor pel Sabadell crec que inclús està en l´obligació de posar-les sobre la taula. Per mi això és ser del Sabadell, donar-ho tot a canvi de res, bé si, a canvi de veure aquests centenaris quadres allà on es mereixen.
El que ja ha estat massa, el colmo dels colmos, és que vosté s´atribueixi els mèrits d´aquell equip que va pujar a segona B... No li fot vergonya???? És que va ser a cas vosté qui va montar aquell equip, o senzillament se´l va trobar fet??? No era a cas, un equip fet a base de molts anys, i producte de la bona feina feta al futbol base en etapes ANTERIORS a vostè???? Simplement, com a màxim dirigent del club en aquells moments, va tenir l´enorme sort de trobar-se amb aquell equipàs fet, una plantilla extraordinària que vam tenir l´enorme fortuna de comptar amb ella la base. A més, un equip que sentia els colors a morir, que va estar disposat a jugar sense cobrar una sola pesseta durant mesos i mesos. Em pot explicar els esforços que vosté va fer per canviar aquesta situació?? No van ser a cas, com bé diu avui en una entrevista la Maria de les "Roses arlequinades", les penyes les que amb les seves guardioles van fer possible que aquella plantilla rebés algún cèntim???? Bé, cap notícia, res de nou, un cop més l´afició fou la que va "arrimar el hombro" en un moment tant delicat com aquell. Compte!! Jo no li discuteixo el seus mèrits al capdavant de  la junta gestora, però no és admisible que vosté s´apropiï un equip fet i treballat per molta gent al nostre futbol base, a base de molts sacrificis i esforços personals durant molt de temps.
Escolto al Genís Garcia i el llegeixo a vosté, doncs encara no s´ha dignat a dirigir-se com cal als socis del Sabadell, i simplement no hi ha color. Escoltant el primer un en pot captar il-lusió, moltes ganes de treballar, ganes de treure al Sabadell del pou. Escoltant-lo a vosté, tot plegat em sembla a actituds infantils, a fred de peus, a rencúnies ràncies i a ofenses personals, és a dir, a tot allò que ens ha portat fins aquí.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ARA I SEMPRE!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

SBD1903

• Visitant
« Respondre #25 el: 30 de Maig de 2006, 19:34:23 pm »

si porque siente mas los colores del sabadell que tu y yo juntos, notodo el mundo va a los sitios por dinero solamente, se nota que no lo conoces

I el Manolo que no sen els colors ::) ::)

No es tracta de sentir o no els colors amic meu >:(
Tots aquest noms que dieu senten els colors... pero crec que el Manolo juntament amb d'altres ex-jugadors (Saura, Lino, Tanco, Roberto Elvira, Genis... gent de la casa) poden fer d'altres funcions més importants.

Avui l'unic entrenador engrercador, que coneix la cantera i la categoria amb la que jugarem l'any vinent és JULIA GARCIA I ELL tot i disputar el play off d'ascens a 2a estaria disposat amb JOAN SOTERAS A TIRA ENDAVANT el nostre club.

SBD1903

• Visitant
« Respondre #26 el: 30 de Maig de 2006, 19:43:56 pm »
:clap :clap :clap :clap mira que arribes a ser llest... :tongue3: ELS MEUS SON ELS QUADRES ARLEKINATS... ho has estes o et faig un planell.
Vinga et donare la raó SR. LARROSA ETS EL MILLOR
A tu si q t'hauré de fer un plànol però per repetitiu i cansino. Cada vegada q escrius un missatge demostres el senyorio que té un dels seguidors del senyor soteras, al que no li deus arribar ni a la sola de les sabates. No veus q no li fas cap favor? Faràs que ens cansem del seu nom. Deixa d'embrutar el seu nom amb la teva actitud que els altres ja l'apreciarem pel que ell mateix pugui fer i pugui dir.

:Paletas: :Paletas: :Paletas: :Paletas:  :clap :clap :clap :clap Que passa que si surt un altre tambè et cansaras...VINGA ET RECOLZO ... ENDAVANT LARROSA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 30 de Maig de 2006, 19:44:36 pm »
Avui l'unic entrenador engrercador, que coneix la cantera i la categoria amb la que jugarem l'any vinent és JULIA GARCIA I ELL tot i disputar el play off d'ascens a 2a estaria disposat amb JOAN SOTERAS A TIRA ENDAVANT el nostre club.

I això està firmat?
Perquè la paraula, vist alguns ex-components de la directiva, té el valor del paper de vàter utilitzat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #28 el: 30 de Maig de 2006, 19:48:07 pm »
Endavant SBD1903! Tu si que vals! Presenta un projecte que et recolzaré! Ets el millor tiu, ets el millor! En 2 dies has aconseguit ser el meu idol de veritat!  Ni Larrosas, ni Soteras, només SBD1903!

SBD1903

• Visitant
« Respondre #29 el: 30 de Maig de 2006, 19:49:35 pm »
L'ajuntament vol ser al  :scut com sigui per uns interessos que ens oculten.
Que etrés el Soteras ara al club, ens tornaria a les époques de Gzlez Cano (salvant les distàncies) d'enfrontament club-ajuntafems.

Jo crec que el projecte, si es fes com es diu, seria vàlid per al club, però amb l'ajuntafems per enmig, és impossible.
I dubto que el d'Arroyos, amb en Bushtos i cia sigui viable també.

I els que h han ara, poden sentir els colors, però si només veuen l'aspecte administratiu i no l'esportiu... anem malament.

Veig que desconeixes l'historia més recent del CE. SABADELL,...el Sr. Soteras va agafar CE. SABADELL quan ningu donava ni un duro per CE. SABADELL i va constituir una junta de consens amb gent de la ciutat i dels sector del CE. SABADELL :yes:

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #30 el: 30 de Maig de 2006, 19:50:59 pm »
 :clap chapou Vicenç, tens tota la raó, ets un crak  :clap

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #31 el: 30 de Maig de 2006, 19:52:31 pm »

si porque siente mas los colores del sabadell que tu y yo juntos, notodo el mundo va a los sitios por dinero solamente, se nota que no lo conoces

I el Manolo que no sen els colors ::) ::)

No es tracta de sentir o no els colors amic meu >:(
Tots aquest noms que dieu senten els colors... pero crec que el Manolo juntament amb d'altres ex-jugadors (Saura, Lino, Tanco, Roberto Elvira, Genis... gent de la casa) poden fer d'altres funcions més importants.

I si no és amb el sr. Soteras no en vol saber res del Sabadell, del seu estimat Sabadell :icon_question:
Doncs aquí torna a fallar alguna cosa. De nou els personalismes per bandera.... :snore:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #32 el: 30 de Maig de 2006, 19:54:11 pm »
Jo el q no entenc és pq no s'el va escoltar o no se li ha deixat exposar el seu projecte al Sr. Soteras.

A la reunió de socis que es va produir fa unes 3 setmanes el Sr. Ayuso i en Larrosa van insistir en que estaven oberts i disposats a negociar amb qualsevol que vingues amb un projecte a les mans, si més no escoltar-lo.

Crec q això és només una mentida més a la llarga llista que acumula aquesta directiva.

Feu un favor al Sabadell i a la humanitat, Larrosa fora del SABADELL
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #33 el: 30 de Maig de 2006, 19:55:45 pm »
SBD1903 para de fer propaganda pro Soteras! :surprised: Comences a cansar una mica! Cadascu k pensi el k vulgui i la teva opinio es tan valida com la de la resta! :o
Tots ja sabem la historia del CES! :bandera
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #34 el: 30 de Maig de 2006, 19:56:32 pm »
Jo el q no entenc és pq no s'el va escoltar o no se li ha deixat exposar el seu projecte al Sr. Soteras.

A la reunió de socis que es va produir fa unes 3 setmanes el Sr. Ayuso i en Larrosa van insistir en que estaven oberts i disposats a negociar amb qualsevol que vingues amb un projecte a les mans, si més no escoltar-lo.

Crec q això és només una mentida més a la llarga llista que acumula aquesta directiva.

El mateix van dir ahir mateix Arroyos i en Genís per la ràdio.

PER UN SABADELL DE TOTS (I DE VERITAT) :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #35 el: 30 de Maig de 2006, 20:05:32 pm »

El mateix van dir ahir mateix Arroyos i en Genís per la ràdio.

PER UN SABADELL DE TOTS (I DE VERITAT) :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

doncs no ho vaig escoltar ja que no estava a casa a akella hora.  :ok
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 30 de Maig de 2006, 20:09:00 pm »
L'ajuntament vol ser al  :scut com sigui per uns interessos que ens oculten.
Que etrés el Soteras ara al club, ens tornaria a les époques de Gzlez Cano (salvant les distàncies) d'enfrontament club-ajuntafems.
Jo crec que el projecte, si es fes com es diu, seria vàlid per al club, però amb l'ajuntafems per enmig, és impossible.
I dubto que el d'Arroyos, amb en Bushtos i cia sigui viable també.
I els que h han ara, poden sentir els colors, però si només veuen l'aspecte administratiu i no l'esportiu... anem malament.
Veig que desconeixes l'historia més recent del CE. SABADELL,...el Sr. Soteras va agafar CE. SABADELL quan ningu donava ni un duro per CE. SABADELL i va constituir una junta de consens amb gent de la ciutat i dels sector del CE. SABADELL :yes:

En Soteras va agafar el CE SABADELL i es va trobar un equip potent sortit de la cantera. Això i la fortuna ens va ajudar a pujar en 1 temporada només. Si no hagués sigut així, potser hagués abandonat la nau (o potser no). Desprès a dins la junta va ficar gens que es va vendre la cantera i que va començar a deconstruïrla per a deixar el solar en que se la va trobar els Canos (que una altre cosa no tenien, però per la cantera i el femení si van mirar).

Quan son fora, tots prometen, i quan estan dins, tot ho fan bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

SBD1903

• Visitant
« Respondre #37 el: 30 de Maig de 2006, 20:10:36 pm »
Per enèssima vegada: hem d'agafar a tots els capos de les 'families arlekinades', posar-los dins una habitació i no deixar-los sortir en una setmana. O es maten o s'entenen, però aquest situació és esperpèntica.

És vergonyós com amics d'un o altre bàndol entren en aquest fòrum per tirar quisca pel cap dels demés.

'SENYORS': AIXÒ NO ÉS UN PATI DE COL·LEGI, ÉS UN CLUB CENTERANI I N'ESTEM FARTS DE QUE JUGUIN AMB ELL :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :****

Manelinho estic d'acord amb tú,...  pero avui quins bàndols hi han??... LARROSA vs SOTERAS?? per que hi ha algú més??? i ni això perque LARROSA  no sabia on estava la NOVA CREU ALTA fins fa un mesos que el seu amiguet Bustos el va possar perque no trobaven cap altre...sé el que parlo.
Avui, i crec que estaràs d'acord amb mi, el que fa falta és gent al cap davant:

1er. Que sigui del Sabadell i que estimi aquests colors!!
2on Que sapiga que és portar un club I EL MES IMPORTANT QUE PUGUI ANAR DAVANT ENTITATS REPRESENTATIVES  DE LA CIUTAT I QUE EL PUGUIN REBRE, cosa que el actual encarregat no pot fer-ho.
3er Que pugui aglutinar tots els sentiments arlekinats.

En definitiva, fa falta aires nous amb el nostre CE. SABADELL

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #38 el: 30 de Maig de 2006, 20:22:14 pm »
Perdona pero que jo sapiga i tingui entes, l'actual encarregat Sr. Larrosa pot anar a picar a qualsevol porta ja que l'atendran, no hi ha cap deute amb cap proveidor i el club arribara amb deficit cero, a l'epoca Soteras va ser gracies a les penyes que els jugadors van cobrar, podria haver anat a picar a les portes i que hagesin fet un esforç, pero perque no va ser aixi'ns a aquella epoca?
« Darrera modificació: 30 de Maig de 2006, 21:22:54 pm per yaico »

SBD1903

• Visitant
« Respondre #39 el: 30 de Maig de 2006, 20:34:16 pm »
Perdona pero l'actual encarregat Sr. Larrosa pot anar a picar a qualsevol porta ja que l'atendran, no hi ha cap deute amb cap proveidor i el club arribara amb deficit cero, a l'epoca Soteras va ser gracies a les penyes que els jugadors van cobrar, podria haver anat a picar a les portes i que hagesin fet un esforç, pero que no va ser aixi'ns a aqueslla epoca?

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: