Autor Tema: JUNTA DE CONSENS.  (Llegit 810 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
JUNTA DE CONSENS.
« el: 02 de Juny de 2006, 23:20:29 pm »
 :scut
Tots hem escoltat darrerament, que en el projecte Soteras, es parla d'una Junta de Consens.

Correcte, aixó vol dir, SUMAR.

Si tots estem per aquest fet, i com molt ver diu, abarca a consellers d'altres juntes, ex-directius, i cares noves, hem voleu dir, si no es el que tots estem reclamant.

Pertany, crec que el millor que es pot fer, es que el Sr. Larrosa y demés consellers, s'els pugui agrair el que han fet pel Centre d'Esports, dons per tant sols d'estar a la Junta, ja es un bon sacrifici, encara que NO obligatori, oi?, un reconeixement, i si algún d'ells vol continuar, li demanin, i deixin vía lliure a un nou projecte, amb el que poguem estar mès ilusionats la masa social.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: JUNTA DE CONSENS.
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2006, 11:10:15 am »
A mi em sembla molt be pero si us plau que no torni a passar com aquest any que al desembre mitja junta estava enfrontada a l'altre mitja. Que parlin tot el que tinguin de parlar i que deixin ben claras las regles del joc perque despres no tinguem malentessos. Si es fa així per mi endavant amb el consens.

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #2 el: 04 de Juny de 2006, 03:33:08 am »
bones

jo crec que tots els que ens estimem el sabadell i que el sentim com una part nostra, hauriem de posanse dacord, directius,exdirectius,jugadors,exjugadors tothom! aficio inclosa i tirar endevant un projecte de TOTS els que realment estimem el club

jo proposo una junta que hi hagin totes les parts daketa gran familia arlekinada que la fem tots i poguer aixi, anar pujant de categoria

fem-ho junts i amb cap si us plau!
el sabadell es mereix no la 2aB 2A i 1A jolin! tots junts fem força!

visca el centre d'esports! :scut

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #3 el: 08 de Juny de 2006, 16:35:03 pm »
bones

jo crec que tots els que ens estimem el sabadell i que el sentim com una part nostra, hauriem de posanse dacord, directius,exdirectius,jugadors,exjugadors tothom! aficio inclosa i tirar endevant un projecte de TOTS els que realment estimem el club

jo proposo una junta que hi hagin totes les parts daketa gran familia arlekinada que la fem tots i poguer aixi, anar pujant de categoria

fem-ho junts i amb cap si us plau!
el sabadell es mereix no la 2aB 2A i 1A jolin! tots junts fem força!

visca el centre d'esports! :scut

Ja toca, ja :icon_exclaim: :clap
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 08 de Juny de 2006, 20:17:47 pm »

SUMAR, és la palabra clau i que es portava temps sense pronunciar-la.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.