Autor Tema: ADIOS TOMAS ADIOS  (Llegit 4063 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
ADIOS TOMAS ADIOS
« el: 29 de Maig de 2006, 16:32:55 pm »
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 01:53:10 am per WebTeam SBD »

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
Re: ADIOS TOMAS ADIOS
« Respondre #1 el: 29 de Maig de 2006, 18:30:59 pm »
No es por defender al Tomás, pero con un presupuesto penoso nos salvamos y fue él quien fichó a los jugadores, cosa que este año...con un presupuesto de la ***** que a pasado? nos hemos ido a tercera  :****, que buenos que son los que ficharon esta temporada, y que tranquilos que estan porque claro como se han quitado de enmedio pues ya no se les puede recriminar la confección de la "GRAN" plantilla que hemos tenido.
No es que todavia vamos a tener que agradecerles que hayan traido a los super mega cracks de este año.. :no: :****

MUCHAS GRACIAS A LOS QUE FICHARON POR NOMBRES, porque no olbidemos que gran parte de culpa la tienen estos dos "señores" por haber traido a estos jugadores, la otra parte de culpa del descenso ya savemos quien la tienen, los mercenarios de este año claro está!

VISCA EL C.E.SABADELL!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2006, 21:01:27 pm »
Adeu Tomas i no tornis MAI MES PER SABADELL vesten amb el teu amiguet farmaceutic a enfonsar un altre equip
Per culpa teva aquesta nit no he dormit i encara estic fet pols per culpa teva aquest any jugarem a tercera

TOMAS NUNCA MAS

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2006, 22:55:40 pm »
Hem podries tots els motius de xq el tomas te la culpa de tot? pero tots.

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2006, 23:06:12 pm »
TOMAS GRACIAS POR MARCHARTE
GRACIAS POR NADA !!!!!  :****  :****

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #5 el: 30 de Maig de 2006, 15:51:11 pm »
I gracies als senyors Joan Martínez i José Vílchez pels cracs d'aquesta temporada i fer contractes que tripliquen els sous dels jugadors en altres equips. Gracies per posar clausules de 6.000 euros quan lo logic a la segona b es de 1.500 o 2.000. Gracies per carregar tota la m**** al tomás i sobretot gràcies per copmplir la paraula i pagar el que havieu dit. mentre uns marxen en cotxe apedregats altres se'n van per la porta de tribuna rien, i a sobre tots som del sabadell. Tenim el que ens mereixem i aquest dos ******* ja poden fugir amb el tomas. Intoxicadors. aixi també fitxa el meu g*s!!!ja esta be de tan pals a la gent de fora. ens oblidem que aqui també hi han culpables!!! :**** :**** :**** :**** :****DONEU LA CARA I EXPLIQUEU LES COSES COM CAL VALDANOS EN POTENCIA!!!! :**** :**** :****

Desconnectat yaico

• Aleví
« Respondre #6 el: 30 de Maig de 2006, 19:56:25 pm »
estic totalment d'acord amb tu, ningú se'n recorda d'aquests dos, quant son els únics culpables, solament se'n recorden de donar la nota a les assemblees.

Lo que no puc entendre que a sobre de que el Larrosa perd temps i diners tingui que surtir d'aquesta manera de l'estadi. per la porta del darrere.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
« Respondre #7 el: 30 de Maig de 2006, 21:09:00 pm »
estic totalment d'acord amb tu, ningú se'n recorda d'aquests dos, quant son els únics culpables, solament se'n recorden de donar la nota a les assemblees.

Lo que no puc entendre que a sobre de que el Larrosa perd temps i diners tingui que surtir d'aquesta manera de l'estadi. per la porta del darrere.

Aquests dos han sigut els que realment han fotut enlaire el club aquesta temporada (i encara hi ha per aqui qui encara els defensa) i els que han quedat han fet el que han pogut i sapigut. El president confiaba a cegues amb aquest senyors i aquests l´han putejat de mala manera, i després realment no ha sapigut sortirse´n del problema i ens ha portat a on ens ha portat.
Que consti que no aplaudeixo ni molt menys la seva gestió, que si exceptuem la part económica ha estat bastant dolenta, però el que trobo inadmissible es que se li apedregui el cotxe i se l´insulti de la manera que se´l ha insultat, d´acord que no ha complert els objectius però no per això se l´ha de demonitzar d´aquesta manera. Si jo a la meva feina no compleixo em faran fora però no m´apedregaran el cotxe ni m´insultaran.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #8 el: 30 de Maig de 2006, 21:15:42 pm »
no es poden buscar individualitats, ki el va posar?? ki el va mantenir...
en una empresa si els empleats no funcionen i s'els mantenen, PERQUE NO PREGUNTES AL INCOMBUSTIBLE(aixo sembla) del LARROSSA!!!!!! KE ACABA  que es el ke mana!!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 30 de Maig de 2006, 23:00:42 pm »
I gracies als senyors Joan Martínez i José Vílchez pels cracs d'aquesta temporada i fer contractes que tripliquen els sous dels jugadors en altres equips. Gracies per posar clausules de 6.000 euros quan lo logic a la segona b es de 1.500 o 2.000. Gracies per carregar tota la m**** al tomás i sobretot gràcies per copmplir la paraula i pagar el que havieu dit. mentre uns marxen en cotxe apedregats altres se'n van per la porta de tribuna rien, i a sobre tots som del sabadell. Tenim el que ens mereixem i aquest dos ******* ja poden fugir amb el tomas. Intoxicadors. aixi també fitxa el meu g**!!!ja esta be de tan pals a la gent de fora. ens oblidem que aqui també hi han culpables!!! :**** :**** :**** :**** :****DONEU LA CARA I EXPLIQUEU LES COSES COM CAL VALDANOS EN POTENCIA!!!! :**** :**** :****

:clap  :ok  :clap

...però el que trobo inadmissible es que se li apedregui el cotxe i se l´insulti de la manera que se´l ha insultat, d´acord que no ha complert els objectius però no per això se l´ha de demonitzar d´aquesta manera. Si jo a la meva feina no compleixo em faran fora però no m´apedregaran el cotxe ni m´insultaran.

Company... diuen que el futbol desperta pasions i el que desperta de veritat es la realitat de les persones. No n'hi  ha mes.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #10 el: 31 de Maig de 2006, 14:27:05 pm »
D´entrada ningú l´hi va apedegrar el cotxe al ******* del Tomàs.

Per altra banda Vilchez i Martinez podien fitxar i negociar com el cul, però que jo sàpiga que ti la signatura final dels contractes és el president i el gerent; que passa que no els llegien( el final em creure que em prou feines sap llegir i escriure) o simplement pasaven de tot.

En quan al tema fitxatges als totxos de l´any passat eren gestió directa seva i els que valien la pena els hi facilita el seu ex-representant i ex-amic.
Aquest any ha portat l´Urko, però al costat del poca-pena del Bonet queda le gestió totalment a la sombra.
Recordem que el Bonet se li va acudir ( o imposar) deixar a la banqueta al Cañadas, a la grada l´Ivan Díaz i al Pablo Sanz, va accpetar putejar al Nandi quedant-nos sense laterals naturals... i podriem seguir.

Resumint amb la gestió també h han coses bons, certs fitxatges, però moltes més de dolentes, afegit per una vinculació 0 al sentiment arlequinat i un cinisme i prepotència que superen qualsevol altre actitud.

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #11 el: 01 de Juny de 2006, 01:20:06 am »
Toni23, ya que parece que hablas con conocimiento de causa, dinos quien es el representante y amigo de Tomás y a que negocios se dedica junto con Bonet, pòrque si no contestas con datos veridicos y probados te podremos llamar  "*******" por no decir otra cosa, más fea que mucho me temo que ..........VIsca  Sabadell
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 01:54:54 am per WebTeam SBD »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 01 de Juny de 2006, 08:13:09 am »
L´ex representant d´en Tomàs és en Raul Verdú ( ho se jo i ho sabs tú Baltasar).
En quan els negocis no són altres que la representació de un petit número de jugadors bàsicament futures promeses( pregunta per Tarragona i t´explicaran).
Així doncs ja tens la resposta Balta o et puc dir "advocat dels pobres"...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #13 el: 01 de Juny de 2006, 09:10:45 am »
L´ex representant d´en Tomàs és en Raul Verdú ( ho se jo i ho sabs tú Baltasar).
En quan els negocis no són altres que la representació de un petit número de jugadors bàsicament futures promeses( pregunta per Tarragona i t´explicaran).
Així doncs ja tens la resposta Balta o et puc dir "advocat dels pobres"...

No t'equivquis Toni23 d'advocat dels "pobres" res de res perque amb el sou que tenia de gerent d'un equip de 2B de pobre res de res  :ejem :ejem

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #14 el: 01 de Juny de 2006, 10:26:17 am »
Hola **********, Raul Verdu no ha sido nunca representatnte de Tomas,para afirmar las cosas se tienen que tener pruebas y vosotros no aportais ninguna porque no podeis, sencillamente por que no existen , preguntar  a gente del futbol con los que Tomas estaba relacionado cuando era jugador y os dirán quién ha sido dsiempre su representante y lo de .....futuras promesas es otro invento, ahora puede ser que yo diga que  sois gays y os veis a escondidas ..............haga correr el rumor por la web , y a ver que pasa .........pero claro no tengo pruebas , pués es lo mismo todo lo que se diga sin pruebas y fundamentos son calubnias ly eso es una falta muy grave
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 01:30:59 am per WebTeam SBD »

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Visca el Sabadell!
« Respondre #15 el: 01 de Juny de 2006, 13:58:15 pm »
FORA ALBERT TOMÀS!! ÉS EL ***** DEL SABADELL!!! JA ENS VA ***** COM A JUGADOR I ARA COM GERENT-DIRECTOR-???
« Darrera modificació: 02 de Juny de 2006, 01:31:48 am per WebTeam SBD »
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #16 el: 01 de Juny de 2006, 14:05:09 pm »
Tomas gracias x irte as k0nseguido k la m***** de pueblo vecino nuestro se ria de nosotros i k gente de sabadel kiera k el klub desaparezca :****

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #17 el: 01 de Juny de 2006, 17:01:45 pm »
el president i el gerent han de firmar el fitxatges, estic d'acord, però els culpables de tots son els dos personatges que van recorrer milers de kilometres i van perdre no se quantes hores veien jugadors (no s'ho creuen ni ells)

La resta tenen la seva part de culpa. Però Martinez i Vilchez son els principals culpables de tot.

SANGUI

Desconnectat yaico

• Aleví
« Respondre #18 el: 01 de Juny de 2006, 17:04:35 pm »
tens tota la raó Baltasar, el Tomàs mai ha tingut com a representant al Verdú i sino pregunteo i informeu-vos bé.

No crec que el Tomàs hagi sigut el ****** del Sabadell,o no recordeu quant es va lesionar que va perdonar part del seu sou, aqui els únics cáncers han siguts els que van marxar al desembre havent fitxat lo que van fitxar.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #19 el: 01 de Juny de 2006, 17:34:06 pm »
Ja sé que no ve al cas, però ho hagi de dir:

Això que teniu molts per costum de dir 'aquesta persona és el càncer del Sabadell...' ja sé que possiblement no ve al cas, però les persones que hem vist a algun familiar i/o amic patir aquesta enfermetat (i algun no sobreviure'l), us puc ben assegurar que és prou cruel com per no ser utilitzada tan a la lleugera i menys cap a una persona, perquè no se li pot desitjar res així a ningú.

Perdoneu perquè possiblement no venia al cas, però és que sinó expoto. :(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!