Autor Tema: GALLO  (Llegit 6238 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
os olvidais de GALLO
« Respondre #60 el: 30 de Maig de 2006, 00:42:18 am »
Donde estaba Gallo al final del partido ? alguién lo vio ?? nooooo... porque el Sr se fué antes de que terminara el partido.
Eso si que es para decirle cuantro frescas: por el club, por el futbol y por el compañerismo...
Increible ! le falta agallas para salir y dar la cara a la afición, le falta personalidad y calidad para jugar a futbol y le faltan valores para ser compañero (que ni en el descenso a estado al lado del equipo) tristismo.... espero no verlo mas !  :disappointed:

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
Re: GALLO
« Respondre #61 el: 30 de Maig de 2006, 14:51:00 pm »
gallo se que no a sido tu año , pero eres humano y esas cosas pasan , años buenos , años malos de todo un poco , me pareces un gran jugador aunque este no haya sido tu año y una gran persona y eso en realidad cuenta . no hagas caso a las criticas porque opinian en caliente i enfurruñados por el descenso . te deseo lo mejor amigo , suerte haya donde vayas.

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • Gènere: Masculí
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #62 el: 30 de Maig de 2006, 15:29:40 pm »
gallo se que no a sido tu año , pero eres humano y esas cosas pasan , años buenos , años malos de todo un poco , me pareces un gran jugador aunque este no haya sido tu año y una gran persona y eso en realidad cuenta . no hagas caso a las criticas porque opinian en caliente i enfurruñados por el descenso . te deseo lo mejor amigo , suerte haya donde vayas.

Opino igual que tu, este no ha sido su año. Ojalá el año que viene vuelvas a ser el de siempre.

Aurrera lagun handi !!!
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat c.e.s

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #63 el: 30 de Maig de 2006, 15:31:13 pm »
No creo q opinemos en caliente, porque Gallo lleva aciendolo igual de mal toda la temporada, y ahora a sido cuando se ha explotado.

GALLO NUNCA MÁS!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #64 el: 30 de Maig de 2006, 15:37:03 pm »
donc jo, molt sincerament, espero que David Gallo es quedi. Se que farà callar moltes boques si està un any mes amb nossaltres.

Al contrari de jugadors com orife que un any despunten, Gallo ha tingut un mal any. Que es quedi i demostri el que sap fer.

• Infantil
« Respondre #65 el: 30 de Maig de 2006, 16:16:15 pm »
ok c.e.s no ha sido su año . pero no hace falta decir que es malo o que si no las mete ,pq esos jugadores que hay en el campo son humanos tambien como nosotros y se equivocan , pero claro desde la grada con una bolsa de pipas se be muy bien el futbol verdad . david gallo no ha sido tu año pero hay miles de casos de jugadores que ban a equipos y las cosas no les salen bien y ban a otros y triunfan esto es el futbol. weno david te deseo lo mejor en todos los aspectos .  FORZA GALLO

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #66 el: 30 de Maig de 2006, 16:48:46 pm »
donc jo, molt sincerament, espero que David Gallo es quedi. Se que farà callar moltes boques si està un any mes amb nossaltres.

Al contrari de jugadors com orife que un any despunten, Gallo ha tingut un mal any. Que es quedi i demostri el que sap fer.
Ya volvemos a callar bocas? Mira, yo imagino que es cierto que Gallo no ha tenido su año, y que seguramente es un delantero excepcional. Pero lo de callar bocas sobra, porque de la unica manera que Gallo callaria bocas seria para empezar pidiendo perdon por haber cobrado una ficha bastante alta y no haber devuelto en juego y goles eso al equipo. Y digo juego y goles. Porque uno puede tener mala suerte a la hora de hacer goles pero... Yo llamo mala suerte a coger la pelota, tirar a porteria y dar en el palo, o salir rozandolo, o que te la pare el portero. Pero coger la pelota, dudar, dar media vuelta y casi perderla, volver a girarse y tirarla casi al corner, estando delante de la porteria, eso no es mala suerte. O que te centren una pelota, venir desde el punto de penalty al area pequeña a rematarla y salga fuera de puerta pero por fuera del area grande, eso no es mala suerte. Seguramente el año que viene es posible que tenga de nuevo moral y marque goles, pero no quiero correr ese riesgo en el sabadell. Mejor que lo demuestre en otro equipo.

Ah!!! pienso lo mismo de Orife, aunque este por lo menos corre mas y estorba a la defensa.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

• Infantil
« Respondre #67 el: 30 de Maig de 2006, 17:20:02 pm »
hombre no se , contra el levante gallo tuvo ocasiones aunque no las finalizara y se peleaba con los centrales y peinaba balones aunque no tuviera un compañero que fuera a la caida del balon. me puedes decir cuantas ocasiones o desmarques realizo orife en la 2a parte porfavor? gracias

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #68 el: 30 de Maig de 2006, 17:29:08 pm »
Orife? Ninguna. Tampoco me gusta. Es otro de los que está cobrando una pasta y no ha hecho nada. Simplemente dije que al menos estorba a la defensa. Con eso tampoco quiero decir que Gallo u Orife sean los culpables del descenso, ni mucho menos. Un descenso nunca es culpa de uno o dos jugadores. Es culpa de todos. De la planificacion de la pretemporada, de la directiva, de los entrenadores(excepto manolo, el nos devolvio la ilusion aunque no se pudiera conseguir la permanencia. En fin, es culpa de todos menos de 3 0 4 que si se dejaron la piel en el campo. Pero para no discriminar a nadie, es culpa de todos.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

• Infantil
« Respondre #69 el: 30 de Maig de 2006, 17:43:26 pm »
ok manolo de acuerdo contigo . pero el tema de manolo te recuerdo que nos queria dejar tiraos despues del dia del hospi i que l dia del reus ..... ja sabs tampoco lo excluyas del grupo que parte de culpa tiene . jo considero que los jugadores reaccionar demasiado tarde para salvarse

• Infantil
« Respondre #70 el: 30 de Maig de 2006, 17:44:53 pm »
perdona queria decir latente  jeje

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #71 el: 30 de Maig de 2006, 19:12:19 pm »
Jo crec que Gallo no ha tingut un bon any, però tampoc l'ha ajudat jugar la majoria de partits com a un davanter aïllat enmig de 4 defenses rivals. No és Ronaldinho, carai, és un davanter de Segona 'B'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #72 el: 30 de Maig de 2006, 19:33:47 pm »
Gallito vete a tu casa haz el favor,aqui no t quiero ver ni en pintura porq eres lo mas patetico q ha pasado por la N.C.A. tu todo lo arreglas d boquilla pero en el campo nada d nada,menudo ladron estas echo!!
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #73 el: 30 de Maig de 2006, 20:31:21 pm »
Segons el planfleto pro-ajuntafems del DS, el Gallo es va anar a la mitja part nomes saber el seu cambi! >:( No donar la cara es lo pitjor k pot fer! :****
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #74 el: 30 de Maig de 2006, 20:32:21 pm »
A continuació expondre la meva opinió sobre el tema:

1.- Em sembla lamentable que es parli de trencar cames i dir segons quines burrades. Jo he tingut la sort de xerrar amb ell un parell o tres de cops i os ven asseguru que hauran sortit millor o pitjor les cosses, però ho ha passat realment malament veient la marxa de l'equip...estava implicat, i sé, coneixo que ha passat moltes nits sense dormir perquè no li sortien les coses i l'equip estava on no deuria estar

2.- Amb l'historial que porta, estic convençut que és un gran davanter, amb un gran olfacte de gol, però aquí per desgràcia no ha tingut un bon any...els davanters ja savem que van per ratxes, i Gallo ha tingut un any on no li ha sortit res...és clar, que jugant amb UN SOL davanter, no ajuda res ni a ell, ni a orife ni a qualsevol davanter

3.- De la mateixa manera, crec que diumenge es va equivocar marxant 15 minuts avans del final del partit. TOTS els jugadors han baixat, TOTS haurien al menys d'haver donat la cara davant l'afició, que té tot el dret dle món per mostrar el desencant...han de veure el descens en el camp, i crec que per respecte a aquesta gran afició i al Club, hauria d'haver estat al vestuari amb tothom...

Twitter: @Gerard_sbd

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #75 el: 30 de Maig de 2006, 20:42:53 pm »
Jo us puc donar la meva opinió com a futbolista que sóc i ja que he passat per molts vestuaris diferents.

Jo us puc assegurar, que tots absolutament TOTS els jugadors volen guanyar els partits... que per molt que cobrin, a ningú li agrada perdre. I que en el món del futbol és on hi ha més bones persones que en qualsevol altra professió. Amb moltíssima diferència. Professionalment dic. No a nivell personal amb els amics i tal...

També us puc dir, que quan les coses van malament no es per un sol motiu, n'hi ha molts que s'ajunten i tots sabem com es el futbol, quan no vol entrar, no entra. Ara critiquem molt a Orife pero quan va venir per primera vegada i va fer aquella mitja temporada fantastica era poc menys que un Deu per tots vosaltres. I el futbol es aixó, van bé les coses tots estem contents, van malament tot va malament. Si la temporada hagués sigut bona, Gallo els hagués fotut hasta amb el cul.

Jo no conec a Gallo personalment i penso que la seva temporada ha sigut nefasta, però com la de la majoria de jugadors... i un descens, per molt que cobris, no agrada a cap jugador.

Es pot criticar a un jugador perque jugui malament, perque no li surten les coses, perque no ens agradi... però d'aquí a insultar, en amenaçar de trencar cames, en dir que es mori etc etc... em sembla molt pero que molt fort.
A més a més, Gallo té un historial darrere que diu que ha conseguit èxits a altres llocs... jo no crec que es mereixi tot això per molt malament que ho hagi fet aquesta temporada. No oblidem que hem baixat a Tercera i no hem baixat per culpa de Gallo, ha sigut culpa de tots els jugadors, de tots els directius.. .de molta gent...

Em sembla lamentable tot el que s'està dient en aquest post.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #76 el: 30 de Maig de 2006, 20:53:36 pm »
Jo us puc donar la meva opinió com a futbolista que sóc i ja que he passat per molts vestuaris diferents.

Jo us puc assegurar, que tots absolutament TOTS els jugadors volen guanyar els partits... que per molt que cobrin, a ningú li agrada perdre.

Jo tb he jugat molts anys a fútbol, i SI he vist jugadors que se l'ha bufa guanyar o perdre, sincerament

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #77 el: 30 de Maig de 2006, 20:55:30 pm »

Jo us puc assegurar, que tots absolutament TOTS els jugadors volen guanyar els partits... que per molt que cobrin, a ningú li agrada perdre.

Jo tb he jugat molts anys a fútbol, i SI he vist jugadors que se l'ha bufa guanyar o perdre, sincerament

Noiiii... doncs no sé on hauràs jugat tu... pq vaya tela...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #78 el: 30 de Maig de 2006, 21:01:05 pm »

A molts Clubs, i ho he vist no nomes en un...per sort en els dos ultims equips no ho he vist, però en els anteriors si

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #79 el: 30 de Maig de 2006, 21:03:08 pm »

A molts Clubs, i ho he vist no nomes en un...per sort en els dos ultims equips no ho he vist, però en els anteriors si

Em refereixo a quin nivell has jugat per veure aixo... perque no crec que a cap professional li agradi perdre...