Jo us puc donar la meva opinió com a futbolista que sóc i ja que he passat per molts vestuaris diferents.
Jo us puc assegurar, que tots absolutament TOTS els jugadors volen guanyar els partits... que per molt que cobrin, a ningú li agrada perdre. I que en el món del futbol és on hi ha més bones persones que en qualsevol altra professió. Amb moltíssima diferència. Professionalment dic. No a nivell personal amb els amics i tal...
També us puc dir, que quan les coses van malament no es per un sol motiu, n'hi ha molts que s'ajunten i tots sabem com es el futbol, quan no vol entrar, no entra. Ara critiquem molt a Orife pero quan va venir per primera vegada i va fer aquella mitja temporada fantastica era poc menys que un Deu per tots vosaltres. I el futbol es aixó, van bé les coses tots estem contents, van malament tot va malament. Si la temporada hagués sigut bona, Gallo els hagués fotut hasta amb el cul.
Jo no conec a Gallo personalment i penso que la seva temporada ha sigut nefasta, però com la de la majoria de jugadors... i un descens, per molt que cobris, no agrada a cap jugador.
Es pot criticar a un jugador perque jugui malament, perque no li surten les coses, perque no ens agradi... però d'aquí a insultar, en amenaçar de trencar cames, en dir que es mori etc etc... em sembla molt pero que molt fort.
A més a més, Gallo té un historial darrere que diu que ha conseguit èxits a altres llocs... jo no crec que es mereixi tot això per molt malament que ho hagi fet aquesta temporada. No oblidem que hem baixat a Tercera i no hem baixat per culpa de Gallo, ha sigut culpa de tots els jugadors, de tots els directius.. .de molta gent...
Em sembla lamentable tot el que s'està dient en aquest post.