Autor Tema: M'AGRADA PER QUE VEIG IL·LUSIÓ  (Llegit 1535 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
M'AGRADA PER QUE VEIG IL·LUSIÓ
« el: 30 de Maig de 2006, 15:29:42 pm »

a només dos dies de consumar-se la gran desfeta, m'agrada veure que a tots els nivells es veu il·lussió i ganes de tornar l'equip on era ara fa només uns dies. No veig els ànims enfonsats, sino que veig que tthom te ganes d'implicar-se i de que comenci d'una vegada aquesta temporada que -en cas que vagi be- ens retorni a segona divisió B.

Només demano una cosa: menys personalismes entre les diferents possibles directives/families arlequinades i més cooperació. Entre tots podem fer un gran Sabadell, però barallats seguirem com fins ara, però a tercera divisió.

Demano aquest any que es faci tot el possible per vendre el club a la ciutat. Grans campanyes, etc... per que aquest any fent una bona temporada i una bona campanya podriem tornar a obrir el club a la ciutat. Només demano una cosa: que l'objectiu sigui portar 10000 veus al camp cada setmana. Si assolim aquest objectiu, ascendim.

També demanaria fer neteja. Necessitem fer neteja a la NCA i fer dessaparèixer depen quines banderes. Sabadell sempre ha estat un club català al 100%, així ens coneixen. Mai haviem tingut imatge d'equip fatxota o espanyol. Per tant, demanaria neteja a l'estadi i si s'ha de promocionar una penya jove, sigui per un camí més català, cumbaià, o el que sigui, però evitant una mala imatge del club.

Espero que la il·lussió segueixi tota la temporada i que el proper any, per aquestes dates una mica mes tard, podem celebrar feliços un ascens que no tenim des de fa molts anys.

visca el sabadell !!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
Re: M'AGRADA PER QUE VEIG IL·LUSIÓ
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2006, 16:05:17 pm »
es que a este club se le quiere.nosotros siempre vivimos ilusionados con nuestro club, lo que pasa es que ha veces hay personas que por un motivo u otro hace que se nos vaya, pero siempre ha de ser efimera.llevamos años siendo felices con la salvación, y merecemos algo mas, si no ha podido haber ascenso en segunda b que sea en tercera, pero no hablemos de ascensos, y yo el primero, porque luego pasa lo que pasa, en el futbol no me fio de nada ni de nadie, el tiempo nos volverá a poner ahí, donde hemos de estar, mas arriba de segunda b, pero cada uno está donde está por meritos  propios.hemos merecido el descenso y ahi tienes lo que haces.este año mantendremos la ilusion intacta, y la renovaremos kitanovsky, por que los arlequinados somos asi.viva el sabadell, que es muy grande.
« Darrera modificació: 30 de Maig de 2006, 16:10:48 pm per pirri »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2006, 16:18:37 pm »
arlekinado hasta la muerte  en 1era 2a o 3a me da iwal . vamos a levantar esto xavales

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2006, 18:53:14 pm »
tranquilidad y a trabajar bien de una vez yo tambien me acuerdo de partidos contra el acero de sagunto el masnou el olimpico de jativa y ya ha llovido eh visca el sabadell sempre :anims

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 30 de Maig de 2006, 19:08:43 pm »
Precisamente esto es lo malo, que todo son ilusiones y no echos reales... :(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #5 el: 30 de Maig de 2006, 19:55:55 pm »
A mi me gusta mucho el proyecto para la temporada q viene,espero q este sea el definitivo y bueno q ya nos toca,muchos animos para todos y ya vereis como salimos adelante y pronto estamos donde nos merecemos.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #6 el: 30 de Maig de 2006, 20:02:02 pm »
No ens engañem pq axo no sera tan facil! :-\ Pro molta gent esta ilusionada pro no se si anira com la gent espera! Pro speru k fem un bon any! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 30 de Maig de 2006, 20:11:28 pm »
Serà molt dificil, però crec que el Genis a tots ens ha donat un xic d'il·lusió  ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat pnd

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #8 el: 30 de Maig de 2006, 21:08:47 pm »
Sobre això de la neteja, crec que es tindria que optar per una afició fora de la política ja que, en el camp, futbol, fora reivindica el que vulguis, a la NCA Sabadell, a fora política.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #9 el: 30 de Maig de 2006, 22:04:26 pm »
Sobre això de la neteja, crec que es tindria que optar per una afició fora de la política ja que, en el camp, futbol, fora reivindica el que vulguis, a la NCA Sabadell, a fora política.
exacto en la NCA solo importa el sabadell, ni ideologias ni nada solo  CENTRE D'ESPORTS SABADELL CF SAD

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #10 el: 31 de Maig de 2006, 11:45:08 am »
osti barrankus te acuerdas cuando ivamos al futbol a ver estos partidos  y un dia de año nuevo a las doce te acuerdas je je je visca el sabadell tornarem a 2
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #11 el: 31 de Maig de 2006, 13:29:00 pm »
tranquilidad y a trabajar bien de una vez yo tambien me acuerdo de partidos contra el acero de sagunto el masnou el olimpico de jativa y ya ha llovido eh visca el sabadell sempre :anims
Todavía recuerdo el campo del Acero con unas porterias con la base mas ancha que sobresalía del resto del poste, la epoca de los Albiol, Parras, Vizcaino... i en la temporada 83-84 el antiguo campo del Ferrol que en lugar de cesped tenía maleza com margaritas i todo.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #12 el: 31 de Maig de 2006, 22:07:50 pm »
no se si es, bona tanta ilusió aixo, em rekorda una mika a la, pre-temporada passada :-[ molta gent, no es konscient d´on jugara realment el CESBD l´anys k ve no sera, tan facil
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat gramanetista

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #13 el: 31 de Maig de 2006, 22:20:06 pm »
bueno me meto en estas linea para desearos que volvais pronto a segunda b  , despues de gilipolleces dichas en uno y otro foro deseo que suvais y la verdad hacia temporadas que coqueteavais con el descenso usa si , una no  .quizas aunque no se lo deseo a nadie el bajar os puede hacer bien  restructurar el equipo desde la base y subir haciendose fuertes , la verdad es que bajar es muy ****** casi nos pasa a nosotros la temporada pasada pero tomandolo con ilusion y haciendo las cosas bien se puede ver un sabadell fuerte y en segunda b la temporada 07/08 . bueno espero que pronto esteis luchando de nuevo en una categoria superior

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 31 de Maig de 2006, 22:40:55 pm »
bueno me meto en estas linea para desearos que volvais pronto a segunda b  , despues de gilipolleces dichas en uno y otro foro deseo que suvais y la verdad hacia temporadas que coqueteavais con el descenso usa si , una no  .quizas aunque no se lo deseo a nadie el bajar os puede hacer bien  restructurar el equipo desde la base y subir haciendose fuertes , la verdad es que bajar es muy ****** casi nos pasa a nosotros la temporada pasada pero tomandolo con ilusion y haciendo las cosas bien se puede ver un sabadell fuerte y en segunda b la temporada 07/08 . bueno espero que pronto esteis luchando de nuevo en una categoria superior

Salamanca camperaaaaaaaaaaaaa aaa  :ejem hay q te quiero te quiero como te quiero mi Salamancaaaaaaaaaa  :ejem jiji

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #15 el: 01 de Juny de 2006, 01:22:35 am »
gracias de todo corazon GRAMANETISTA si tus intenciones son verídicas y sinceras. suerte en la promocion. soy muy amigo de vuestro mister, Emilio.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #16 el: 01 de Juny de 2006, 02:06:49 am »
El principal problema de centre sports es l'aficio..., en tenim molta pero de boca només. Els que anem al camp sempre som els mateixos. Molta part de culpa la te aquest alcalde , que si fiques una miqueta mes de diners per promocinal al public que vagi al camp las coses anirien millor. Tot el que a fet es posar uns cartrons no molt mes gran k un din-A4 , on posa vine a l'estadi! ... i aixo...doncs no es suficient. No sé s'hauria de pensar alguna cosa per que l'afició respongui , ja que aqui a Sabadell el que esta clar es que a la gent li agrada el futbol , i molt!. Després de fer una bona campaña , hauriem de fer uns preus raonables , no val allo de... ultimes 6 jornades dos euros i la ultima gratis. No , aixo no val per que llavors ja  heu pogut veure quan respon la genT...al final de temporada. Un preu Raonable podria ser 2 o 3 euros , i cinc o sis euros x entrar a tribuna. A partir d'aqui pensar una bona manera de marqueting com he dit abans i vinga a fer Sabadell. Després ,  no ens em de deixar emportar per l'euforia de VINGA SABADELL SOM EL SABADELL I EN TRES ANYS A PRIMERA!! , no gent , no ens enganyem , això nomes u poden fer el Barça ..Madrid... , equips grans. No vull dir que el Sabadell no ho sigui , perque per a nosaltres es el mes gran de tots , pero siguem realistes. Em de fer un nucli molt fort , agafats de la ma afició i directius , també jugadors esclar. I a partir d'aqui anar fent , tots a per totes. Pero amb tranquilitat. Per que si els inflem als jugadors que em de pujar etc. , acabarem no pujant. Tercera divisió no es fàcil , per aixo em de fer un nucli i lluitar amb humiltat. Ja ens tornarem bojos quan toqui , no os preocupeu :yes:

X cert , això de las banderas etc. , Si el Sabadell es un equip Catala , i quan el camp sompli , aquestas banderetes fatxilles , desapareixaran com un gra de sorra en un desert :) VISCA EL SABADELL!