Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.
Doncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.
Jo crec que aportaria experiència, tècnica i posicionament a part de ser un pilar de refèrencia... Aquesta temporada ha sigut una mica rara per tots els casos pero Pablo Sanz és un gran jugador això no es pot dubtar.
Cita de: Fum, fum, fum en 30 de Maig de 2006, 20:46:20 pmDoncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.em sap greu però aquesta vegada si que discrepo amb tu, no crec que hagi aportat res a l'equip, sempre molt lent, sense cap confiança jo me'n faig creus que hagi jugat a 1a. Per mi supera al Gallo en ineficiènciaAquesta percepciò la tinc des del camp de l'Europa tri-partit de pretemporada contra el Sant Andreu-Jupiter i no ha canviat en tota la temporada per mi, no veiem pas tots el futbol igual
Cita de: vic@rlekinat en 30 de Maig de 2006, 23:31:31 pmCita de: Fum, fum, fum en 30 de Maig de 2006, 20:46:20 pmDoncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.em sap greu però aquesta vegada si que discrepo amb tu, no crec que hagi aportat res a l'equip, sempre molt lent, sense cap confiança jo me'n faig creus que hagi jugat a 1a. Per mi supera al Gallo en ineficiènciaAquesta percepciò la tinc des del camp de l'Europa tri-partit de pretemporada contra el Sant Andreu-Jupiter i no ha canviat en tota la temporada per mi, no veiem pas tots el futbol igualNo he dit pas que ho hagi fet bé aquesta temporada... dic que se li veuen coses que demostren que és un jugador molt vàlid encara. Aporta experiència, té un gran toc i una bona tècnica i pot ser una referència de molt de nivell i veterania. Aixo no significa que tot això ho hagi demostrat aquesta temporada... que segurament no ho ha fet.
Cita de: Fum, fum, fum en 30 de Maig de 2006, 23:34:13 pmCita de: vic@rlekinat en 30 de Maig de 2006, 23:31:31 pmCita de: Fum, fum, fum en 30 de Maig de 2006, 20:46:20 pmDoncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.em sap greu però aquesta vegada si que discrepo amb tu, no crec que hagi aportat res a l'equip, sempre molt lent, sense cap confiança jo me'n faig creus que hagi jugat a 1a. Per mi supera al Gallo en ineficiènciaAquesta percepciò la tinc des del camp de l'Europa tri-partit de pretemporada contra el Sant Andreu-Jupiter i no ha canviat en tota la temporada per mi, no veiem pas tots el futbol igualNo he dit pas que ho hagi fet bé aquesta temporada... dic que se li veuen coses que demostren que és un jugador molt vàlid encara. Aporta experiència, té un gran toc i una bona tècnica i pot ser una referència de molt de nivell i veterania. Aixo no significa que tot això ho hagi demostrat aquesta temporada... que segurament no ho ha fet.Que bé saber contrastar sense voler imposar el propi criteri!de totes maneres jo opino que hauriem de tenir una bona columna vertebral Porter-Central-Regista-Canoniere i la referència en defensa no ès el Pablo S per mi