Autor Tema: pablo sanz  (Llegit 2352 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Cabreado

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
pablo sanz
« el: 30 de Maig de 2006, 19:48:56 pm »
 ese es el peor de todos,,,con aureola de primera division,y se ha paseado ,encima diciendo que no le importa lo que diga la aficion

VAYASE "SEÑOR" SANZ, VAYASE!!

... y que no vuelva ni de espectador.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: pablo sanz
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2006, 19:51:07 pm »
A mi me ha gustado lo que ha dicho en diari de sabadell: "Hay que darles las gracias (a la aficion) por todo el apoyo. Han estado con el equipo hasta el final, sin criticar".

Se nota que este entraba poco en el foro!  :laugh:

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2006, 19:52:35 pm »
Pero quien va a querer a este tio con la ficha q tiene y d cada 3 dias 4 esta leisonado? este me da a mi q nos lo vamos a comer con patatas,podria aprender d Jose Ignacio q la verdad no se q ficha tendra en el Logroñes pero fijo q no es ni la mitad y tiene mucho mas curriculum q este.
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2006, 19:54:35 pm »
Y según tengo entendido pidio un aval para fichar o que le dieran las dos temporadas por adelantado, así que si eso es cierto me parece que nos lo vamos a tener que comer con patatas.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Cabreado

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #4 el: 30 de Maig de 2006, 19:56:23 pm »
hay que pincharle las ruedas cada vez que venga a entrenar ,a ver si se va

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #5 el: 30 de Maig de 2006, 20:42:22 pm »
Lo peor es q amenaza con quedarse... :bigcry:
Twitter: @Gerard_sbd

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 30 de Maig de 2006, 20:46:20 pm »
Doncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #7 el: 30 de Maig de 2006, 20:48:03 pm »
Hi ha hagut moments k ha donat mostres de la seva veterania sobre el camp! Pro no han sigut majoritaris!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 30 de Maig de 2006, 20:48:43 pm »
Que es quedi i que purgui a Tercera.
Pot ser un recanvi a la banqueta per quan tinguem moltes baixes o un patit que perdem 3-0.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 30 de Maig de 2006, 20:52:49 pm »
Doncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.

Estic d'acord amb tu.. es un veterà i asobre bon jugador..  a mi m'encantaria que ens ajudes per la temporada a 3a!! ANIMS PABLO!! :anims
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #10 el: 30 de Maig de 2006, 20:53:46 pm »
Ell va posar com a escusa de les seves frecuents lesions el fet d'entrenar amb gespa artificial (Mercantil) donç si jugues a tercera estaría lesionat cada setmana.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #11 el: 30 de Maig de 2006, 20:57:02 pm »
Jo crec que aportaria experiència, tècnica i posicionament a part de ser un pilar de refèrencia... Aquesta temporada ha sigut una mica rara per tots els casos pero Pablo Sanz és un gran jugador això no es pot dubtar.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #12 el: 30 de Maig de 2006, 21:09:10 pm »
pablo ja lo has dado todo en el mundo del futbol y mi opinion es que te retires porfavor, que dejes paso a los jovenes como criville que es un chaval con grandes condiciones y que te ballas a descansar con tu grua a casa . un saludo

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 30 de Maig de 2006, 21:35:00 pm »
ma agradat la frase de"devolveremos al sabadell a donde se merece..." o algu aixi semblant... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 30 de Maig de 2006, 21:57:10 pm »
Jo crec que aportaria experiència, tècnica i posicionament a part de ser un pilar de refèrencia... Aquesta temporada ha sigut una mica rara per tots els casos pero Pablo Sanz és un gran jugador això no es pot dubtar.

No dubtaré que Pablo Sanz hagi estat un jugador normalet de 1a divisió. A dia d'avui Pablo Sanz ESTA ACABAT  :icon_exclaim: Ho sento, però jugadors com aquest no els podem mantenir. No juga ni amb ganes, ni té posicionament ni té una forma física addient, a més de les lesions.
Però crec que ens l'haurem de menjar............ i sino, veiam qui és el llest que el fitxa..........
Tot i que veient que el Sant Andreu l'estiu passat volia fitxar a TOTA COSTA a Orife, pagant-li força calers, doncs ja no m'extranayria que Pablo Sanz acabi l'any vinent a un 2a A
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #15 el: 30 de Maig de 2006, 23:31:31 pm »

em sap greu però aquesta vegada si que discrepo amb tu, no crec que hagi aportat res a l'equip, sempre molt lent, sense cap confiança jo me'n faig creus que hagi jugat a 1a.
Per mi supera al Gallo en ineficiència
Aquesta percepciò la tinc des del camp de l'Europa tri-partit de pretemporada contra el Sant Andreu-Jupiter i no ha canviat en tota la temporada per mi, no veiem pas tots el futbol igual

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #16 el: 30 de Maig de 2006, 23:34:13 pm »

em sap greu però aquesta vegada si que discrepo amb tu, no crec que hagi aportat res a l'equip, sempre molt lent, sense cap confiança jo me'n faig creus que hagi jugat a 1a.
Aquesta percepciò la tinc des del camp de l'Europa tri-partit de pretemporada contra el Sant Andreu-Jupiter i no ha canviat en tota la temporada per mi, no veiem pas tots el futbol igual

No he dit pas que ho hagi fet bé aquesta temporada... dic que se li veuen coses que demostren que és un jugador molt vàlid encara. Aporta experiència, té un gran toc i una bona tècnica i pot ser una referència de molt de nivell i veterania. Aixo no significa que tot això ho hagi demostrat aquesta temporada... que segurament no ho ha fet.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 30 de Maig de 2006, 23:42:33 pm »
Per mi lo millor que té el Pablo són una bona colocació (només cal veure quins 2 gols va salvar l'altre dia per estar ben colocat) i un bon passe llarg. Per tercera crec tb q seria bastant vàlid si no fos pq es lesiona tant. La veritat és que el pobre ha tingut una temporada per oblidar en akest sentit...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #18 el: 30 de Maig de 2006, 23:43:54 pm »

No he dit pas que ho hagi fet bé aquesta temporada... dic que se li veuen coses que demostren que és un jugador molt vàlid encara. Aporta experiència, té un gran toc i una bona tècnica i pot ser una referència de molt de nivell i veterania. Aixo no significa que tot això ho hagi demostrat aquesta temporada... que segurament no ho ha fet.

Que bé saber contrastar sense voler imposar el propi criteri!
de totes maneres jo opino que hauriem de tenir una bona columna vertebral Porter-Central-Regista-Canoniere i la referència en defensa no ès el Pablo S per mi

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #19 el: 30 de Maig de 2006, 23:46:28 pm »

Que bé saber contrastar sense voler imposar el propi criteri!
de totes maneres jo opino que hauriem de tenir una bona columna vertebral Porter-Central-Regista-Canoniere i la referència en defensa no ès el Pablo S per mi

Aquesta es una altra de les ventatges d'aquest jugador, pot jugar tan a la defensa com al mig del camp. Jo l'he vist jugar a Primera i crec que encara pot oferir bastantes coses. Tot són opinions, i totes respectables... veure al final si es queda o no i en cas de quedar-se si em deixa bé, jeje. Si es així segur que estarem d'acord els dos ;)