Senyor tanev, amb tots els meus respectes:
si ataques a la directiva actual i en aquest post al Francesc Espinar, deu ser perquè ets de la corda dels que van fer fora i per tant, suposo que ens coneixem personalment. Jo, com potser sabràs, parlo de tant en tan amb 'un dels vostres' i no l'he deixat de considerar mai un gran arlequinat. Deixat clar això, passo al següent:
D'acord en esteu molestos perquè 'altres figuren i a mi no em deixen' per així dir-ho, però no deixem de banda, perquè tothom explica el que vol, qui va ser els que van fitxar als jugadors que ens van portar A TOTS a tercera. Ser que no vaig ser jo, no va ser l'Espinar i no va ser el Tomas. Amb tots els respectes, de nou, expliquim perquè van fer vostès un equip de futbol si no en tenen ni idea (ha quedat demostrat) de fitxar. No dic que ho fessin amb mala intenció, però per fer alguna cosa, sempre va be que com a mínim t'expliquin com va. En altres paraules, jo no em posaré de paleta perquè no sé ni com es fa el ciment. M'explico
Senyor tanev, aquí moltíssima gent te molt més per callar que per explicar i sembla que ens hem de desfogar treient serps per la boca en un fòrum on qualsevol que tingui internet hi pot opinar. Ara també han sortit partidaris de Soteras... i tornem a més del mateix.
Soc dels que crec que aquí tothom ha de sumar, s'ha d'acabar amb els individualismes i amb el 'amb tu no jugo' per part de TOTHOM, que no porten enlloc i que a l'únic que li fan mal és al Centre d'Esports Sabadell, F.C.
.