Autor Tema: quan un projecte acaba en desastre  (Llegit 1465 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
quan un projecte acaba en desastre
« el: 30 de Maig de 2006, 20:45:50 pm »
son mol sencilles les coses,tan sencilles que s'han de fer sencilles.....el projecte ha sigut un fracás, ens han fotut a tercera....doncs!!!SIGUEU LEGALS!! PLEGUEU!!!
demaneu disculpes a l'aficio, i no torneu, ara no es l'hora de fer "recondiciomentos del consell!!! ADIOSSSSSSSSSSSSSS!!!  BYE BYE,  es  la darrea oportunitat, de quedar UNA MICA, "caballeros" vale?  ESPINAR ,LARROSA????

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: quan un projecte acaba en desastre
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2006, 23:27:40 pm »
eres el verdadero pere pons   :surprised:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 31 de Maig de 2006, 07:28:32 am »
son mol sencilles les coses,tan sencilles que s'han de fer sencilles.....el projecte ha sigut un fracás, ens han fotut a tercera....doncs!!!SIGUEU LEGALS!! PLEGUEU!!!
demaneu disculpes a l'aficio, i no torneu, ara no es l'hora de fer "recondiciomentos del consell!!! ADIOSSSSSSSSSSSSSS!!! BYE BYE, es la darrea oportunitat, de quedar UNA MICA, "caballeros" vale? ESPINAR ,LARROSA????

:anims :anims :anims

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 01 de Juny de 2006, 01:12:42 am »
visca el sabadell!!!!! fora la directiva fora el super gerent i els chupons

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #4 el: 01 de Juny de 2006, 21:14:16 pm »
espinar supongo que ahora te iras ? si eres coherente tendrias que irte,primero porque siempre has dicho que te ibas cuando se marchara larrosa,y otra es que con lo que has rajado y criticado por la espalda publica y privadamente a miguel arroyos (has llegado a decir autenticas barbaridades) no creo que ahora puedas estar ni cinco minutos con el en la junta directiva.
Supongo que contestaras que es por el bien del sabadell y que hay que sumar y estar todos auna con el club.
Y cuando tu eras un simple presidente de penya bien que rajabas contra la directiva de arrotyos y restabas y restabas y nunca sumabas, pero bueno comprendo que te guste figurar y no te vayas de tu cargo ni con aceite hirviendo.
Si tienes dignidad vete a casa junto atu gran amigo tomas.
por cierto donde estabas al final del partido cuando bajamos a tercera? no te vimos por tribuna, antes cuando no eras directivo bien que estabas por alli criticando a to quisqui, te dio verguenza pertenecer a una directiva que ha logrado la mayor "hazaña" deportiva de la historia?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 01 de Juny de 2006, 21:31:50 pm »
espinar supongo que ahora te iras ? si eres coherente tendrias que irte,primero porque siempre has dicho que te ibas cuando se marchara larrosa,y otra es que con lo que has rajado y criticado por la espalda publica y privadamente a miguel arroyos (has llegado a decir autenticas barbaridades) no creo que ahora puedas estar ni cinco minutos con el en la junta directiva.
Supongo que contestaras que es por el bien del sabadell y que hay que sumar y estar todos auna con el club.
Y cuando tu eras un simple presidente de penya bien que rajabas contra la directiva de arrotyos y restabas y restabas y nunca sumabas, pero bueno comprendo que te guste figurar y no te vayas de tu cargo ni con aceite hirviendo.
Si tienes dignidad vete a casa junto atu gran amigo tomas.
por cierto donde estabas al final del partido cuando bajamos a tercera? no te vimos por tribuna, antes cuando no eras directivo bien que estabas por alli criticando a to quisqui, te dio verguenza pertenecer a una directiva que ha logrado la mayor "hazaña" deportiva de la historia?

Eres el reflejo de lo k pasa en el sabadell, asi nos va, batallitas entre todos, veo k eres un amante a las batallitas y k por ti asi seguiriamos toda la vida. Enterate ya, personas como tu solo hacen meter mas m_ierda de la k hay, en vez de criticar tanto pk no das ideas en beneficio del sabadell k ya cansas con lo mismo de siempre.
Union es lo k nos hace falta, todos a una!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 01 de Juny de 2006, 21:32:53 pm »
tanev, hay algun mensaje en que des animos?? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 02 de Juny de 2006, 02:13:59 am »
Exacto, así nos va. Ese es el sentimiento arlequinado que tenemos...  Individualismos, y más individualismos...  :disappointed:
Teneis pareja? Imaginemos que si. Supongamos que sabeis algo que os molesta pero que sabes que a ella puede repercutirle en un daño más grande... Vosotros se lo diriais, o os callariais por el bien de la pareja??
Pues esto es lo mismo. Supongo que de batallitas, todo el mundo sabemos, pero si todos remamos hacia el mismo lugar, la patera avanzara viento en popa, e ira transformandose en una barquita, en un barco, en un transatlántico... En cambio, si en vez de remar para el mismo sitio, cada uno rama para un sitio distinto, y va molestando al resto, lo más posible es que la patera se hunda.
No hagamos que este transatlántico venido a patera se rebaje más aun, sino que volvamos a transformarlo en transatlántico
(j****, estoy que me salgo hoy con las metáforas  :icon_mrgreen: )

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 02 de Juny de 2006, 09:30:07 am »
Senyor tanev, amb tots els meus respectes:

si ataques a la directiva actual i en aquest post al Francesc Espinar, deu ser perquè ets de la corda dels que van fer fora i per tant, suposo que ens coneixem personalment. Jo, com potser sabràs, parlo de tant en tan amb 'un dels vostres' i no l'he deixat de considerar mai un gran arlequinat. Deixat clar això, passo al següent:
D'acord en esteu molestos perquè 'altres figuren i a mi no em deixen' per així dir-ho, però no deixem de banda, perquè tothom explica el que vol, qui va ser els que van fitxar als jugadors que ens van portar A TOTS a tercera. Ser que no vaig ser jo, no va ser l'Espinar i no va ser el Tomas. Amb tots els respectes, de nou, expliquim perquè van fer vostès un equip de futbol si no en tenen ni idea (ha quedat demostrat) de fitxar. No dic que ho fessin amb mala intenció, però per fer alguna cosa, sempre va be que com a mínim t'expliquin com va. En altres paraules, jo no em posaré de paleta perquè no sé ni com es fa el ciment. M'explico :icon_question:

Senyor tanev, aquí moltíssima gent te molt més per callar que per explicar i sembla que ens hem de desfogar treient serps per la boca en un fòrum on qualsevol que tingui internet hi pot opinar. Ara també han sortit partidaris de Soteras... i tornem a més del mateix.

Soc dels que crec que aquí tothom ha de sumar, s'ha d'acabar amb els individualismes i amb el 'amb tu no jugo' per part de TOTHOM, que no porten enlloc i que a l'únic que li fan mal és al Centre d'Esports Sabadell, F.C. :scut.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #9 el: 02 de Juny de 2006, 09:38:57 am »
Senyor tanev, amb tots els meus respectes:

si ataques a la directiva actual i en aquest post al Francesc Espinar, deu ser perquè ets de la corda dels que van fer fora i per tant, suposo que ens coneixem personalment. Jo, com potser sabràs, parlo de tant en tan amb 'un dels vostres' i no l'he deixat de considerar mai un gran arlequinat. Deixat clar això, passo al següent:
D'acord en esteu molestos perquè 'altres figuren i a mi no em deixen' per així dir-ho, però no deixem de banda, perquè tothom explica el que vol, qui va ser els que van fitxar als jugadors que ens van portar A TOTS a tercera. Ser que no vaig ser jo, no va ser l'Espinar i no va ser el Tomas. Amb tots els respectes, de nou, expliquim perquè van fer vostès un equip de futbol si no en tenen ni idea (ha quedat demostrat) de fitxar. No dic que ho fessin amb mala intenció, però per fer alguna cosa, sempre va be que com a mínim t'expliquin com va. En altres paraules, jo no em posaré de paleta perquè no sé ni com es fa el ciment. M'explico :icon_question:

Senyor tanev, aquí moltíssima gent te molt més per callar que per explicar i sembla que ens hem de desfogar treient serps per la boca en un fòrum on qualsevol que tingui internet hi pot opinar. Ara també han sortit partidaris de Soteras... i tornem a més del mateix.

Soc dels que crec que aquí tothom ha de sumar, s'ha d'acabar amb els individualismes i amb el 'amb tu no jugo' per part de TOTHOM, que no porten enlloc i que a l'únic que li fan mal és al Centre d'Esports Sabadell, F.C. :scut.

Estic amb tu Manelinho i segur que tots els arlequinats de cor també  :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #10 el: 02 de Juny de 2006, 11:50:09 am »
tanev mejor pasar de criticar a la directiva ya no podemos hacer nada ahora toca animarnos para volver a subir :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem