Autor Tema: GALLO  (Llegit 6237 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re: GALLO
« Respondre #80 el: 30 de Maig de 2006, 21:07:26 pm »
perque no crec que a cap professional li agradi perdre...

Que li preguntin al Figueres o a l'Osasuna...

...professional no, però cobren igual si perden, eh per mi es pitjor no intentar guanyar quan es va simplement per passar-s'ho bé i fer esport i a sobre moltes vegades no només no cobres sino que a més pagues!!!
Twitter: @Gerard_sbd

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #81 el: 30 de Maig de 2006, 21:11:09 pm »
Em refereixo a quin nivell has jugat per veure aixo... perque no crec que a cap professional li agradi perdre...

Que li preguntin al Figueres o a l'Osasuna...

...professional no, però cobren igual, per mi es pitjor no intentar guanyar quan es va simplement per passar-s'ho bé i fer esport i a sobre moltes vegades no només no cobres sino que a més pagues!!!

Si hi vas per passar-ho bé el que t'importa és això, passar-ho bé... i si guanyes millor! Però quan et guanyes la vida en això i competeixes a tan nivell com a la Segona B o Tercera o més amunt... amb els estadis on jugues i els clubs històrics que hi ha ja et dic jo que la competició et fa voler guanyar... i a ningú li agrada perdre, ni als partidillos d'entrenament... una altra cosa es que s'exterioritzi més o menys o que es tinguin gestos equivocats etc... però perdre no li agrada a ningú... i menys baixar de categoria... t'ho ben asseguro. A part de jugar en aquestes categories i haver compartit vestuari amb molts jugadors, en conec a moltíssims d'altres de qualsevol categoria més amunt de Tercera i t'ho ben asseguro...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #82 el: 30 de Maig de 2006, 21:13:15 pm »
Jo sempre havia defensat el Gallo tenia esperança que un dia començaria  a marcar però despres de l'altre dia que va marxar avans d'acabar el partit NO ES MEREIX RES DE BO

GALLO VETE Y DE PASO TE LLEVAS  A ORIFE TAMBIEN

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #83 el: 30 de Maig de 2006, 21:14:33 pm »
Doncs pel que veig de jugadors que surten (o això diu tothom) fins les tantes avans del partit i arrivan borratxos a les 5 del mati jugant al dia següent no em dona la sensació que li importi el perdre...

Torno a repetir, Figueres i Osasuna cobren per guanyar del seu Club i demostren no ser professionals i honrar la professió deixant-se perdre, suant dels aficcionats.

De la mateixa manera, veig jugadors de Primera Divisió a la banqueta que els hi marquen un gol i estan rient tothom...i no els veig molt afectats pel gol en contra precissament

Veig el Malaga 4 Terrassa 1 de fa molts anys, i veig que el porter del Terrassa (i nascut al poble de terrassa) es ven deixant-se gols, sabent que l'equip de la seva ciutat té gairebé l'ascens a Segona A, i fent plorar a milers d'afeccionats.

Jo l'honradessa de molts futbolistes no la veig enlloc per més que rebusqui, sincerament

Però bé, aquest és un post que parla de Gallo, no de perdre o no i el que afecta als jugadors  ;)
« Darrera modificació: 30 de Maig de 2006, 21:19:20 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #84 el: 30 de Maig de 2006, 21:22:48 pm »
espero que la gent que diu que els jugadors surten y son uns fiesteros tinguin credibilitat y que no es deixin portar per el cabreig perque es un tema bastan delicat .

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #85 el: 30 de Maig de 2006, 21:28:19 pm »
A veure a veure... el Figueres va cobrar contra nosaltres per guanyar (per empatar al final)... i l'Osasuna va cobrar a Reus per guanyar... lo del Logroñés... per molts rumors que hi hagin no es pot demostrar...

I segona cosa, els jugadors també tenen dret a sortir de festa, dic jo eh? I això d'arribar borratxos a les sis del mati el mateix dia del partit... la gent que ho diu ho ha vist? Perquè una cosa es veure'ls a la discoteca i una altra dir que arribaven a casa seva arrastrant-se pel terra borratxos perduts... a més, pel que se jo parlen del dijous, no del dissabte... pero bueno jo segueixo pensant que cadascú es lliure de fer el que vulgui en el seu temps de lleure, mentre rendeixi al camp. Si no rendeix al camp, a l'entrenador li toca sentar-lo a la banqueta.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #86 el: 30 de Maig de 2006, 21:33:53 pm »
A veure a veure... el Figueres va cobrar contra nosaltres per guanyar (per empatar al final)... i l'Osasuna va cobrar a Reus per guanyar... lo del Logroñés... per molts rumors que hi hagin no es pot demostrar...

I segona cosa, els jugadors també tenen dret a sortir de festa, dic jo eh? I això d'arribar borratxos a les sis del mati el mateix dia del partit... la gent que ho diu ho ha vist? Perquè una cosa es veure'ls a la discoteca i una altra dir que arribaven a casa seva arrastrant-se pel terra borratxos perduts... a més, pel que se jo parlen del dijous, no del dissabte... pero bueno jo segueixo pensant que cadascú es lliure de fer el que vulgui en el seu temps de lleure, mentre rendeixi al camp. Si no rendeix al camp, a l'entrenador li toca sentar-lo a la banqueta.

company estem d'acord que surtin si despres rendeixen al camp,en el cas del ivan diaz fins i tot un familiar seu hem va dir personalment COMO VA A RENDIR SI LLEGA LOS DOMINGOS BORRACHO PERDIDO A LAS 7 DE LA MAÑANA A CASA

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #87 el: 30 de Maig de 2006, 21:38:52 pm »

company estem d'acord que surtin si despres rendeixen al camp,en el cas del ivan diaz fins i tot un familiar seu hem va dir personalment COMO VA A RENDIR SI LLEGA LOS DOMINGOS BORRACHO PERDIDO A LAS 7 DE LA MAÑANA A CASA

Mira dagar, això ja són coses personals de cada jugador i no crec que ningú estigui acreditat per parlar de la vida personal de ningú. El que ens hem de fixar és el que fan al camp. Que t'agrada com rendeix? Perfecte. Que no? Tens tot el dret com a aficionat en criticar-lo (dic criticar-lo, no insultar-lo ni humillar-lo ni desacreditar-lo ni començar a escampar coses de la seva vida privada que poden ser veritat o no, oju que no dic que menteixis ni molt menys però ningú pot comprobar si el que dius es veritat, i tampoc ho dic per tu, si no en general.). Però criticar-lo pel seu joc, pel seu rendiment.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #88 el: 30 de Maig de 2006, 21:39:58 pm »
VETE YA!!!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #89 el: 30 de Maig de 2006, 21:43:45 pm »

Mira dagar, això ja són coses personals de cada jugador i no crec que ningú estigui acreditat per parlar de la vida personal de ningú. El que ens hem de fixar és el que fan al camp. Que t'agrada com rendeix? Perfecte. Que no? Tens tot el dret com a aficionat en criticar-lo (dic criticar-lo, no insultar-lo ni humillar-lo ni desacreditar-lo ni començar a escampar coses de la seva vida privada que poden ser veritat o no, oju que no dic que menteixis ni molt menys però ningú pot comprobar si el que dius es veritat, i tampoc ho dic per tu, si no en general.). Però criticar-lo pel seu joc, pel seu rendiment.

company el que jo dic si al camp rendeix un profesional perfecte,qui no ha escoltat les croniques del famos kubala que el fotien sota la dutxa abans de sortir al camp molts partits de la turca que duia sobre i despres fotia 3 gols
pero noi si no rendeixes al camp estas gras fora de forma i et fots unes festes sonades aixo es de poca vergonya i no de profesional