Autor Tema: ENTRADA GRATUÏTA  (Llegit 2389 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
ENTRADA GRATUÏTA
« el: 25 de Maig de 2005, 11:04:13 am »
Forero Més Catxondo

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: ENTRADA GRATUÏTA
« Respondre #1 el: 25 de Maig de 2005, 11:11:20 am »
S'ha de ferl els possibles per que vingui gent repartir entrades als comerços als bars com va dir el company Sabadell Power nois i noies vestits del Sabadell pel carrer repartin entrades per`em sembla que de tot això res de res

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 25 de Maig de 2005, 11:38:47 am »
Qui no vulgui venir a l'estadi perquè li fan pagar 1 €uro, val més que no vingui, a fi de comptes son els que es passen tot el partit dient "que dolents que son" o "no és d'extranyar que estiguin on estan" o "això hauria de desapareixer i començar de nou". Jo per haver de sentir, que no escoltar, tot això, preferiexo no ser tanta gent i que la gent que vingui animi, animi i animi durant els 90 minuts que és el què de debò ens fa falta, no simplement omplir l'estadi per omplir-lo.
També s'ha dit de fer guardioles, però crec que totes i tots som concients de que qui posa diners a aquestes guardioles som els socis i aficionats habituals per tant, el problema continua sent el mateix.

Insisteixo: pagar 1 €uro, ja és prou gratuït, qui no se'l vulgui gastar, que vagi al cinema... a veure quant li costa. :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 25 de Maig de 2005, 13:15:11 pm »
jo tb crec q podrien fer portes obertes. però clar, com diu en Manel, per 1€ no s'arruinarà ningú.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 25 de Maig de 2005, 14:18:50 pm »
Quan més gent ha vingut i quan més s'ha recaudat ha sigut quan hi ha hagut portes obertes i s'han posat les guardioles. Quan he portat algun amic a veure el partit els he dit q jo els entrava i sempre m'han dit q era iwal, que compraven l'entrada que per un euro no es moririen. Doncs akest euro pq no el poden posar directament en una guardiola en comptes de passar per takilla? Evitariem cues a les takilles ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 25 de Maig de 2005, 19:18:56 pm »
1€ ja es prou regal i com diu molt be Manel, qui no vol pagar 1€ tampoc vindra encara que siguin portes obertes :snore: i la gent que només be per que l'entrada es gratuita ho fa per criticar :snore:.
Aixo de les guardioles mai m'ha fet gracia, basicament per 2 motius:
- 1: Segur que a cap soci li fa gracia treure's el carnet pagan una suma de diners perque despres entri tothom per la cara :no:

-2: Aixo de les guardioles fa molta mala imatge, es igual que la pobre gent pobre que va deman caritat a tothom que passa, hem de donar bona imatge i aixo no ajuda pas a aconseguir-ho.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2005, 19:33:45 pm »
No però la gent es molt rara els tipics aquells que entran al estadi a queixar-se i no animar però també cal dir que sabadell es una ciutat aprop de barcelona i la gent tira més per al barça
llavors d'alguna manera el que faria és alguna cosa que a la gent els faci anar al estadi
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 25 de Maig de 2005, 23:03:42 pm »
llavors d'alguna manera el que faria és alguna cosa que a la gent els faci anar al estadi

Invitar al Laporta a fer el servei d'honor?
Que los culés mos portin la copa de la lliga a la NCA?
Invitar al Ronaldinho (que està sancionat) a vore el partit a tribuna?

A mi me son igual, però si açò ha de fer que vinga més gent...
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #8 el: 27 de Agost de 2005, 13:02:20 pm »
aEspero k akt any,pero, no haguem de rekorrer a lentrada gratuita.pk si ens barallem x akordar els preus de les entrades seria ridikul akabar obrin le sportes pk entrin tots els k no volen pagar
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #9 el: 27 de Agost de 2005, 13:21:20 pm »
Crec que la gent s'ha d'acostumar a que a l'igual que quan un va al cine paga entrada, quan un va al teatre paga entrada, quan un va al circ paga entrada, per a anar a veure un partit de futbol professional a un Estadi, S'HA DE PAGAR ENTRADA.

Crec que un "aficionat", sabadellenc, que no és capaç de pagar 1 euro per a veure un partit del CE.SABADELL, no és ni aficionat a l'esport ni sabadellenc, ni res, ni enten el que son les Entitats Esportives i llurs dificultats, per lo que a mi respecta, m'estimo més que millor no vingui, no crec que li faci bé ni a l'esport, ni al CE.SABADELL.

Crec que la Entitat, ha de deixar de ser un "equip de rebaixes", no pot ser que només sortim als mitjans de comunicació, perque posem les Entrades a 1 euro, o perque un president diu que tornarà els diners de la entrada si no es gunaya un partit. Crec que en la línea de la serietat amb la que ara està dirigida la nostra Entitat, s'han de fer les coses seriosament, s'ha de cuidar la massa social i donar valor al carnet d'abonat, i per tant si hom és"aficionat" també ha de ser seriós i conseqüent, i lo "serio" és pagar una entrada que aquest any són 10 Euros a General, o bé treure un abonament. De fet, crec que 10 euros no són la mort de ningú, que val una consumició a un pub o una discoteca? que val la benzina d'un cotxe per anar de Sabadell a la platja de Salou? Que val el pack entrada de cine + crispetes?

Senyors, siguem coherents ! S'ha acabat que el Sabadell sigui un equip de rebaixes, s'ha acabat anar de "gorra" al futbol. Convido a donar-se una volta pels camps de Catalunya i comprovar a quin preu està l'entrada, dels equips de Preferent, Primera Catalana i Tercera. Si ser soci de l'Europa és més car que ser soci del Sabadell.

Visca el CE. SABADELL !! :bandera

wimpi

• Visitant
« Respondre #10 el: 27 de Agost de 2005, 15:37:38 pm »
NOOOOOO

estic completament en contra, i espero ke no es tornin a fer akestes coses...

1- kina imatge donem regalant l'entrada? som un ekip regalat?
2- aixi acostumarem a la gent a no pagar, i despres ke? a la ke posis a pagar... tots a keixarse
3- pq jo ke soc soci i pago religiosament el meu carnet valgui el ke valgui e de pagar mes ke a un ke li sua el sabadell i ke numes ve pq es gratis?

si volem gent per fer de vulto, posem ninots, i a la megafonica posem un CD de crits i ja sta
« Darrera modificació: 27 de Agost de 2005, 16:44:57 pm per wimpi »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #11 el: 27 de Agost de 2005, 18:23:18 pm »
Qui no vulgui venir a l'estadi perquè li fan pagar 1 €uro, val més que no vingui, a fi de comptes son els que es passen tot el partit dient "que dolents que son" o "no és d'extranyar que estiguin on estan" o "això hauria de desapareixer i començar de nou". Jo per haver de sentir, que no escoltar, tot això, preferiexo no ser tanta gent i que la gent que vingui animi, animi i animi durant els 90 minuts que és el què de debò ens fa falta, no simplement omplir l'estadi per omplir-lo.
També s'ha dit de fer guardioles, però crec que totes i tots som concients de que qui posa diners a aquestes guardioles som els socis i aficionats habituals per tant, el problema continua sent el mateix.

Insisteixo: pagar 1 €uro, ja és prou gratuït, qui no se'l vulgui gastar, que vagi al cinema... a veure quant li costa. :snore:
totalment d´acord amb tu manel  :ok
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat xavisil

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
« Respondre #12 el: 27 de Agost de 2005, 18:41:50 pm »
Benvolguts Companys/es,

No crec que posar l´entrada a 1 euru sigui el més coherent pels següents motius:

1- Aquest any no han renovat el carnet de soci 3 amics meus pel fet que l´any passat vàrem pagar un abonament de soci per res. ( Realment estaven força empipats ) jo si que l´he renovat , eh! :yes:

2- Donem una molt mala imatge a tot arreu. Sembla que el club estigui constanment de rebaixes. Hi ha moltes altes maneres d´engrescar la gent de Sabadell que realment vulgui donar suport al C.E. SABADELL

3-No és just pels socis/es que paguem un abonament anual i que realment estimem els colors del  :bandera

Espero i desitjo que aquest any sigui el definitiu per poder veure l´any vinent el nostre equip a la segona A!!! Demà tothom a l´estadi!!!
SOM SABADELL!!! :scut

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 27 de Agost de 2005, 18:53:54 pm »
Si no han renovat per això no debien ser gaire forofos eh? ;)

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #14 el: 27 de Agost de 2005, 19:17:18 pm »
El que és segur es que akt any hem d'evitar baixar l'entrada a menys de 5 euros, segmentan el preu dels carnets ja han un esforç per intentar arribar a tothom:

és veritat que anar als camps tan de Catalunya kom de fora és carissim, gramanets hospitalets i badalonesos ens han posat una entrada cara per entrari,igual que els camps de fora kom binefars, oscas i demés.

L'inici de les meves queixes és per trobar un preu entremig entre akella gent que no esta prou identificada kom per ferse soci i k no vol pagar 10 euros cada cop k i vagi.

les solucions de un abonament per meitat de temporada( 9 partits a escollir am el tipik carnet de cartro) o rebaixar l'entrada per exemple a 7 euros per quell soci que porti algu (pensem amb les nostres novies o alg k vulgui portar un amic).

Ultima reflexio: fer-se soci,més que permetre entrar cada diumenge es un acte de fidelitat cap a uns colors i es un acte que el fas amb els ulls, clucs. Avui en dia m'agradaria saber kina part del pressupost cubreix la caixa que es fa amb les entrades venudes dels partits....
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 28 de Agost de 2005, 01:05:51 am »
les solucions de un abonament per meitat de temporada( 9 partits a escollir am el tipik carnet de cartro) o rebaixar l'entrada per exemple a 7 euros per quell soci que porti algu (pensem amb les nostres novies o alg k vulgui portar un amic).

Això seria una bona acció per animar a portar gent a l'estadi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...