Autor Tema: L'ADEU DE LARROSA ??  (Llegit 3444 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

SBD1903

• Visitant
Re: L'ADEU DE LARROSA ??
« Respondre #20 el: 31 de Maig de 2006, 23:02:45 pm »
Si això ja se sap..... de fet ja estan fets els primers passos per al nou estadi del Sabadell.... però de moment és el que hi ha.

Jo, mira que saps!!! I a que no saps com s'ha cobert els 300.000,00 eur que li faltaven al club i que de cop i volta en 24 hores els van trobar ??? PASA LA CABRA.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 31 de Maig de 2006, 23:05:57 pm »
Si això ja se sap..... de fet ja estan fets els primers passos per al nou estadi del Sabadell.... però de moment és el que hi ha.

Jo, mira que saps!!! I a que no saps com s'ha cobert els 300.000,00 eur que li faltaven al club i que de cop i volta en 24 hores els van trobar ??? PASA LA CABRA.

Que a mi em dona igual *******...... em dona igual els 300.000 euros, em dona igual si es fan pisos, em dona igual que siguis un maleducat.
L'únic que vull i sembla que molts no volgueu, és que el SABADELL puji a 2a B un altre cop, com a minim. La resta m'és indiferent.
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2006, 23:10:39 pm per WebTeam SBD »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #22 el: 31 de Maig de 2006, 23:08:05 pm »
 :ejem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #23 el: 31 de Maig de 2006, 23:38:02 pm »
voler voler... si que ho volem. mes aviat voldria 2A, que nassos.

pero crec cada cop mes, que hi ha gent a la que realment no l'interessa. m'agradaria creure que no es aixi, pero arriba un moment que ja se sap.

espero que segueixi larrosa i d'aqui dos anys exactes estiguem tots celebrant dos anys de joia seguits, que de pas ja ens tocaria una coseta aixi. pero ho veig bastant negre. ja m'agradaria confiar en la bona fe del larrosa, ja. i espero que al final pogui demostrar bones formes.

espero que el larrosa es quedi per demostrar que es capaç de donar la volta a la truita.

i el tema estadi a mi tant me'n fot. jo firmaria ara mateix un estadi nou, ben fet, modern, amb capacitat per 12000 espectadors i preparat per poder ser ampliat, etc etc...  però no a canvi d'enriquiments mafiosos, sino d'un tracte just on tothom hi guanyi. Si hi han 4000 kilos de benefici i el CES es queda amb 800, donc endavant. i no mes espectadors, fart estic de veure un estadi buit.

el temps donarà la raó a qui la tingui.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 31 de Maig de 2006, 23:42:09 pm »
Jo no vull creure que tots els problemes del Sabadell acabarien amb tirar a terra la NCA. Però porto temps ja convençut que la majoria d'ells sí. Acabarien moltes especulacions i tonteries... que no ens enganyem, es el que ens ha portat a on estem...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #25 el: 31 de Maig de 2006, 23:46:04 pm »
crec que tens raó, fum fum fum

mira l'espanyol que be va anar desprès de que fessin caixa els de sempre edificant a sarrià, un estadi mític.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #26 el: 31 de Maig de 2006, 23:52:41 pm »
Doncs si, marxarien tots els buitres que es volen apuntar el tanto i fer la pilota al Bustos per "pillar catxo". Ens quedariem només amb les nostres families que es volen fer seu el mèrit de tornar-nos a la divisio de plata com a minim. Pero bueno, aquests son ja de la casa, els trobariem a faltar també si no donguessin *** ***...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #27 el: 01 de Juny de 2006, 09:06:27 am »
vamos yo se de mucho pero no puedo explicar nada. entonces para no decir nada no se dice nada que pasa que solo hablamos delante de calerets osu que esto no es salsa rosa hay un refranillo que dice . **** ladrador poco mordedor . yo de lo unico que me fio es de lo que dice la suegra de la mujer de mi hermano ale.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #28 el: 01 de Juny de 2006, 11:03:35 am »
Jo no vull creure que tots els problemes del Sabadell acabarien amb tirar a terra la NCA. Però porto temps ja convençut que la majoria d'ells sí. Acabarien moltes especulacions i tonteries... que no ens enganyem, es el que ens ha portat a on estem...
Donç a mi sincerament em sobren dits per calcular els díes que trigaríem a tornar a estar igual que ara o pitjor amb la operació de la que parleu. No vull ni imaginar l'escenari d'un club on l'ajuntament un cop fet el seu "negoci" tornes a donarnos pel sac com ha estat fent durant tants anys i un munt de "voltors" barallantse per els calers frescos arrivats a la nostra tresorería (ara que no tenim un ral ja s'estan donant de bofetadas pel control imagineuvos si toquessim caler fresc). Amb quatre díes tornaríem a estar sense un ral, amb l'ajuntament de cul, aixó si amb un camp nou a les afores de la ciutat i amb menys aforament que l'actual i sino mireu com esta el Badajoz per exemple on la construcció del Nuevo Vivero semblava que els hauría de treure de pobres i allá estan, a 2ª "B" i endeutats fins les celles.
El que necessitem ara no es un nou estadi sino una gestió seriosa i professional del club. El nostre problema principal no es de infraestructura si no d'estructura i de gestió i si creiem que cambiant de casa la familia deixara de ser un desastre ens equivoquem. De res servirá tenir un camp nou i mes diners si seguim administrantlos igual de malament que fins ara.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #29 el: 01 de Juny de 2006, 20:38:18 pm »
jo també ho veig com La ceba Mecànika, sense una bona gestió els calers s'acaben aixugant sempre

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 01 de Juny de 2006, 20:43:53 pm »
Donç a mi sincerament em sobren dits per calcular els díes que trigaríem a tornar a estar igual que ara o pitjor amb la operació de la que parleu. No vull ni imaginar l'escenari d'un club on l'ajuntament un cop fet el seu "negoci" tornes a donarnos pel sac com ha estat fent durant tants anys i un munt de "voltors" barallantse per els calers frescos arrivats a la nostra tresorería (ara que no tenim un ral ja s'estan donant de bofetadas pel control imagineuvos si toquessim caler fresc). Amb quatre díes tornaríem a estar sense un ral, amb l'ajuntament de cul, aixó si amb un camp nou a les afores de la ciutat i amb menys aforament que l'actual i sino mireu com esta el Badajoz per exemple on la construcció del Nuevo Vivero semblava que els hauría de treure de pobres i allá estan, a 2ª "B" i endeutats fins les celles.
El que necessitem ara no es un nou estadi sino una gestió seriosa i professional del club. El nostre problema principal no es de infraestructura si no d'estructura i de gestió i si creiem que cambiant de casa la familia deixara de ser un desastre ens equivoquem. De res servirá tenir un camp nou i mes diners si seguim administrantlos igual de malament que fins ara.

Si em vols entendre, ja saps a què em refereixo...