Penseu que això és futbol, que els resultats manen per sobre de tot. Si la propera temporada, després d´haver disputat deu jornades estem entre els sis o set primers, aquí ningú es plantejarà qui és el president, el secretari tècnic, si aquest tenia aquell o l´altre projecte, etc. Simplement ens centrarem en l´equip. És lo de sempre, si la piloteta entra, el secretari tècnic serà la hòstia, el president una persona incompresa fins aquell moment, etc, etc, etc, i si no entra, doncs allò tan tradicional de "jo ja ho deia", "és que no entenc com encara continuen aquells o els altres, etc".
Jo insisteixo, per mi el president en si és lo de menys, malgrat defenso la idea de que d´alguna manera ens respresenta a tots i al club, el més important. El més rellevant és el projecte en si, sentar unes bases sòlides de futur a nivell esportiu i econòmic, i millorar el tracte amb les penyes i socis. Les persones són el de menys, lo important és el conjunt de l´entitat.
Si apropem a ex-jugadors a aquest projecte, si potenciem de veritat el nostre futbol base, si establim una relació fluida entre massa social i club, si aconseguim una estabilitat econòmica i plantegem un projecte esportiu ambiciós i racional, tot el demés m´està de més.
Una cosa si diré, el sr.Larrosa ha fotut cagades de campionat, però moltes, això és innegable. Ara bé, una cosa també diré, estan l´equip enfonsat aquí ni un sol jugador ni proveïdor ha deixat de cobrar un sol euro. És veritat que un president no serveix només per posar calers, ha de ser una persona que regeixi totes les facetes del club amb seny, no només l´econòmica. Ara bé, el que si és veritat , és que mentre ell ha aguantat al peu del canó i inclús pretén continuar al capdavant del vaixell, quan més fotut està, d´altres en el seu moment se´n van anar a Cuba o estaven tan malalts que només podien sortir al carrer per plantar denúncies al club...
Com a mínim, el sr.Larrosa mereix un respecte, és veritat que s´ha equivocat, però el de sempre, a principi de temporada el 99,5% de l´afició flipava en colors amb l´equip que es va montar. A toro pasado es facilíssim dir el que s´hauria hagut de fer, o dir allò de que jo això ja savia que passaria. D´altres van fugir com rates, mentre que ell i alguns dels seus consellers s´han mantingut a primera línia de foc, quan les coses pitjor estaven. En el món del futbol estic fart de veure presidents "fugitius", que abandonen els seus clubs quan pitjor estan les coses o que reparteixen culpes a tort i dret, sense assumir els seus errors. Des del moment en que el sr.Larrosa ha demanat ajuda als srs. Genís i Arroyos, vol dir que vol rectificar i subsanar el mal que hagi pogut fer, i deixar ara sí, la planificació esportiva en mans de professionals del futbol.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!