Bona tarde a tothom, he estat navegant avui molt per el forum i he vist que realment hi ha un munt de gent k sent els colors del Sabadell, jo pensava k erem 4 pero veig k deunidoret, a molts ekips de segona ja els hi hagradaria tenir una afició com la nostra, incluits els de primera, per que si baixessin per alguna cosa m'agradaria veure que els apoyaria despres!
Weno a lo k anava xD Jo proposo k fem veure a la ciutat de sabadell, als jugadors del sabadell que viuen entre nosaltres a la ciutat, als politics (bushtos i regidor d'esports entre altres), als membres de la fundació i de la junta que no senten res per els colors que tenen entre mans, femlos veure que la ciutat sent akests colors, que ens sentim identificats amb ells i k per res del mon deixarem que 4 anergumens ens d'estrossin l'equip de la nostra ciutat, el nostre equip!
Proposo que tots pengem les nostres banderes arlekinades dels balcons, finestres i demes obertures cap al carrer per que quan tots els que he nombrat anteriorment paseguin o vagin a treballar, o simplement surtin al carrer veguin que la gent encara estima al sabadell, encara esta amb ell i que sempre ho estara! que per molt que fagin i per molt que ens l'enfonsin SEMPRE SEREM ARLEKINATS!!!!!!
VISCA EL SABADELL I VISCA LA MARE QUE US HA PARIT!!!!!!!
SEMPRE ENDAVANT SABADELL