Autor Tema: penjeu tots les banderes del sabadell al balco o la finestra  (Llegit 1279 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Gènere: Masculí
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
penjeu tots les banderes del sabadell al balco o la finestra
« el: 30 de Maig de 2006, 18:45:43 pm »
Bona tarde a tothom, he estat navegant avui molt per el forum i he vist que realment hi ha un munt de gent k sent els colors del Sabadell, jo pensava k erem 4 pero veig k deunidoret, a molts ekips de segona ja els hi hagradaria tenir una afició com la nostra, incluits els de primera, per que si baixessin per alguna cosa m'agradaria veure que els apoyaria despres!

Weno a lo k anava xD Jo proposo k fem veure a la ciutat de sabadell, als jugadors del sabadell que viuen entre nosaltres a la ciutat, als politics (bushtos i regidor d'esports entre altres), als membres de la fundació i de la junta que no senten res per els colors que tenen entre mans, femlos veure que la ciutat sent akests colors, que ens sentim identificats amb ells i k per res del mon deixarem que 4 anergumens ens d'estrossin l'equip de la nostra ciutat, el nostre equip!

Proposo que tots pengem les nostres banderes arlekinades dels balcons, finestres i demes obertures cap al carrer per que quan tots els que he nombrat anteriorment paseguin o vagin a treballar, o simplement surtin al carrer veguin que la gent encara estima al sabadell, encara esta amb ell i que sempre ho estara! que per molt que fagin i per molt que ens l'enfonsin SEMPRE SEREM ARLEKINATS!!!!!!

VISCA EL SABADELL I VISCA LA MARE QUE US HA PARIT!!!!!!!

:bandera :bandera  :scut SEMPRE ENDAVANT SABADELL  :scut :bandera :bandera
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat pnd

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
Re: Banderes als carers de sabadell
« Respondre #1 el: 30 de Maig de 2006, 21:04:55 pm »
Ho vec perfecte, és més ho faré.

kabra antiegarenca

• Visitant
« Respondre #2 el: 30 de Maig de 2006, 21:20:55 pm »
una mol bona ideaa ara mateix surtu al balko i la penjo i enkara k per ki no i pasen molt per la zona sud la pusare, k vegi la gent k enkara k em vaixat a tercera sentim els colors :bandera :scut

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #3 el: 30 de Maig de 2006, 22:27:09 pm »
bona idea!!  ;)
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
penjeu tots les banderes del sabadell al balco o la finestra
« Respondre #4 el: 30 de Maig de 2006, 22:29:01 pm »
em sembla molt bona idea tots amb el sabadell fem-ho
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat pnd

• Invitat
  • *