Autor Tema: NANDI  (Llegit 1748 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: NANDI
« Respondre #20 el: 30 de Maig de 2006, 21:45:15 pm »

Jo, també he de lloar a Nandi per la seva EXCEL.LENT actitud udrant l'any,a més de ser putejat pel club. Per això, Nandi, espero que et vagi molt bé allí on vagis.
Però pel sol fet de ser una gran persona, no podem dir que sigui un bon jugador pel Sabadell. Personalemnt, crec, que no ha aportat res i suposo que esteru amb mi, que del seu nivell a 3a de Catalunya, n'hi ha més de 2 i de 3.
Siguem seriosos....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #21 el: 30 de Maig de 2006, 21:47:57 pm »
Espero que li vagi molt bé en el seu pròxim club, pel que he vist és una gran persona i ha mi en el camp no m'ha decebut del tot com molt dieu :ok
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat niño

• Aleví
  • Missatges: 89
« Respondre #22 el: 01 de Juny de 2006, 22:44:46 pm »
Nandi la gente que te quiere siempre te recordara, lo que has pasado tu aqui ha sido humillante con el asuntito del tema de los 6.000 pero como tu lo has pasado no lo sabe nadie solo las personas que te conocen.
Te deseo lo mejor de aqui para adelante porque te lo mereces.
Un fuerte abrazo de un amigo que te aprecia.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #23 el: 02 de Juny de 2006, 20:33:43 pm »
Li desitjo molta sort a akest jugadoras k ha suportat tant per akests colors! :bandera
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #24 el: 02 de Juny de 2006, 22:40:26 pm »

Jo, també he de lloar a Nandi per la seva EXCEL.LENT actitud udrant l'any,a més de ser putejat pel club. Per això, Nandi, espero que et vagi molt bé allí on vagis.
Però pel sol fet de ser una gran persona, no podem dir que sigui un bon jugador pel Sabadell. Personalemnt, crec, que no ha aportat res i suposo que esteru amb mi, que del seu nivell a 3a de Catalunya, n'hi ha més de 2 i de 3.
Siguem seriosos....

Sento dirte que no estic d'acord en que n'hi hagi molts nandis. M'he fet un fart de dir que NO es facil trobar laterals esquerrans amb qualitat. Jo sempre que l'he vist, sempre, ha donat la talla molt per sobre que altres jugadors de l'equip, molt mes que de jugadors que es comenten per que continuin per aqui l'any vinent. Perque els jugadors esquerrans no abunden, i com ja he dit, jo sempre que l'he vist ha estat mes que correcte. Aixi que, Nandi, molta sort alla on vagis!
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #25 el: 04 de Juny de 2006, 00:10:45 am »
Sabadell Freak y cia..gracias de parte de Nandi a todos los que le habeis dado estas grandes y sinceras palabras hacia el. soy el encargado de transmitiroslo, y desde Almendralejo os manda a mi incluido un fuertisimo abrazo. gracias una vez mas.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #26 el: 04 de Juny de 2006, 01:23:13 am »
nandi eres un grandisimo jugador y lo sabes , perdona a los que te han criticado ja que lo han hecho al ver que el equipo no iba bien y estaban dolidos simplemente. mucha suerte campeon  :oooooo: