Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
para a mi esta temporada ya a acavado, no me he perdido ningun partido en casa, ni de liga ni de copa federacion, asta he ido a 4 desplazamientos, aora a descansar un poco, aunque si pasaramos ronda y nos tocase jugar en la NCA alomejor iria...
i suposant q passessim els dos cosa q no crec, no crec pas q guanyem aquesta eliminatoria, jugaríem amb el Terrassa pero quan? abans de les vacances d'estiu?
Cita de: ferni20 en 01 de Juny de 2006, 21:36:48 pmi suposant q passessim els dos cosa q no crec, no crec pas q guanyem aquesta eliminatoria, jugaríem amb el Terrassa pero quan? abans de les vacances d'estiu?Segurament si.... Abans de l'estiu sempre hi ha les 2 primeres eliminatories.Espero que ens elimini el Rubí, per no fer més el ridícul.
Cita de: MUTIO en 01 de Juny de 2006, 21:43:38 pmCita de: ferni20 en 01 de Juny de 2006, 21:36:48 pmi suposant q passessim els dos cosa q no crec, no crec pas q guanyem aquesta eliminatoria, jugaríem amb el Terrassa pero quan? abans de les vacances d'estiu?Segurament si.... Abans de l'estiu sempre hi ha les 2 primeres eliminatories.Espero que ens elimini el Rubí, per no fer més el ridícul.Jo em sap greu pensar així, pero estic d'acord amb tu... ojalá ens fotin al carrer i s'acabi com abans millor aquesta penosa temporada...