Autor Tema: ESPAÑA-FRANCIA  (Llegit 4848 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: ESPAÑA-FRANCIA
« Respondre #20 el: 27 de Juny de 2006, 23:39:24 pm »
Si tu vas corrents davant d'un jugador i el de darrera cau tapant-se la cara i pites, no acabes de pitar pas una patadeta eh? Si no és intencionat o no és falta o no es ni tarja per ser un cop fortuit, però si pites algo representa que es intencionat (parlo d'akesta jugada en concret). I no ho dic pas pq ho haguessin dit per la tele, de fet ni l'escoltava, és interpretació meva.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 27 de Juny de 2006, 23:44:56 pm »
Asi es el futbol , creo k no a sido nuestro mejor partido , pero no es una derrota justa , merecimos mas ante una seleccion reservona. De todos modos hasta el momento heramos la mejor seleccion hasta el momento.Animos :-\

No ens enganyem...... Espanya mereixia IGUAL que França guanyar aquest partit, primer partit important del mundial. França ha tingut ocasions, Espanya no. Espanya no ha jugat bé. I queda demsotrat que la selecció no és pas de les grans i li queda molt. La primera fase és una broma i res més. Espanya, per mi no ha existit en aquest mundial. Els amistosos contra Ucrania, Arabia i Tunez no serveixen per res.
I que tampoc s'enganyin els mitjans de comunicació. No sé si ho fan expressament, això d'inflar TAN a la selecció o és que no en saben més. Crec que s'ha de ser més imparcial i veure la cruel realitat. No hi ha més del que hi ha.
Per cert, Raúl....... sense comentaris   :ko

Espero que la nova generació de joves jugadors que puja, pugui portar a Espanya a cotes més altes.
Mutio quan dius que mereixiem igual que ells la classificació suposo que no et basaras en els 3 primers partits no?
frança:3 gols 5punts pasa com a 2a de grup in extremis en el ultim partit.
españa:8 gols 9 punts pasa com a 1a de grup invatuda i fent futbol...

en fin estem eliminats no li donem mes voltes...

ferni esta millor la selecició francesa que la espanyola? :o

No, em refereixo al primer partit important del mundial, és a dir, vuitens. Resistencia, sigues coherent i reconeix que la primera fase és una MENTIDA i una BROMA. És així i no ens enganyem.
A un partit França ha guanyat.

llavors MUTIO ens estan prenent el pel no?

fa setmanes que ens el prenen, perque em de jugar llavors un mundial?
que el juguin directament brazil, alemanya, frança, italia i els demes no gastem els diners ni en banderetes, ni en samarretes ni molt menys en il.lusions en una cosa que segosn tu ens an enganyat...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 27 de Juny de 2006, 23:46:39 pm »
PErdona,  no t'entenc resistencia...... ???

Jo dic que la primera fase gairebé ni hauria d'existir..... Arabia, Tunez o Ucrania tenen molt poquet nivell.
Només que Esoanya ha tingut mala sort que França fos segona.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 27 de Juny de 2006, 23:53:23 pm »
Si tu vas corrents davant d'un jugador i el de darrera cau tapant-se la cara i pites, no acabes de pitar pas una patadeta eh? Si no és intencionat o no és falta o no es ni tarja per ser un cop fortuit, però si pites algo representa que es intencionat (parlo d'akesta jugada en concret). I no ho dic pas pq ho haguessin dit per la tele, de fet ni l'escoltava, és interpretació meva.

Si si, si segur que tens raó BIRRI, però  mai sabrem que ha pensat l'àrbitre en aquell moment.

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 27 de Juny de 2006, 23:55:43 pm »

Jo dic que la primera fase gairebé ni hauria d'existir..... Arabia, Tunez o Ucrania tenen molt poquet nivell.

Home, aquest mundial perque es el mundial de les antisorpreses, pero recordo l'any passat l'eliminacio d'equips com Franca -perdoneu, pero no se pq collons no em van  al forum la meitat de tecles, nomes em van les lletres, ni accents ni parentesis ni res- Argentina... que van caure a mans d'equipassos com Senegal...  
I aquest any, sense anar mes lluny, la republica txeca eliminada a les primeres de canvi, franca quassi...
Jo crec que si que hauria d'existir, mes que res per respecte als equips petits. Aixo si, una redistribuicio del numero d'equips que es classifiquen si que cal, i urgent. No pot ser que una plaSa sigui pel guanyador del Trinitat i Tobago - Uzbekistan, i que quedin fora seleccions com Uruguai, Dinamarca, Grecia...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 28 de Juny de 2006, 00:03:22 am »

Home, aquest mundial perque es el mundial de les antisorpreses, pero recordo l'any passat l'eliminacio d'equips com Franca -perdoneu, pero no se pq collons no em van  al forum la meitat de tecles, nomes em van les lletres, ni accents ni parentesis ni res- Argentina... que van caure a mans d'equipassos com Senegal...  
I aquest any, sense anar mes lluny, la republica txeca eliminada a les primeres de canvi, franca quassi...
Jo crec que si que hauria d'existir, mes que res per respecte als equips petits. Aixo si, una redistribuicio del numero d'equips que es classifiquen si que cal, i urgent. No pot ser que una plaSa sigui pel guanyador del Trinitat i Tobago - Uzbekistan, i que quedin fora seleccions com Uruguai, Dinamarca, Grecia...

Això que dic que la primera fase no hauria d'existir ho dic d'una forma .... ja m'entens
Estic d'acord amb tu que les seleccions petites tenen dret a participar-hi, i també estic d'acord que hi ha algunes seleccions que quedin fora i d'altres amb molt més nivell no puguin jugar-lo.
Crec que el sistema classificatori no és del tot just.

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #26 el: 28 de Juny de 2006, 00:08:42 am »
La meva reestructuracio seria...

- menys places per la concacaf. s'ha demostrat que amb dos o com a molt tres van mes que sobrats. no pot ser que vagin els mateixos d'america central i nordamerica al mundial, que els de sudamerica, on trobem a brasil, argentina, uruguai, paraguai, equador... o sino, fer una lliga com fins ara, pero incloent-hi centre i nordamerica, i que hagues dues lligues, una de primera i una de segona. aixi, podrien pujar de l'una a l'altre.

- una plaSa menys per asia. seleccions com iran o arabia saudita no crec que tinguin tanta qualitat com per esser a un mundial. a mes, uzbekistan va jugar una repesca per entrar tambe...

- mes places per Europa

- l'eliminatoria de repesca que sigui entre un africa i un d'oceania

ferni20

• Visitant
« Respondre #27 el: 28 de Juny de 2006, 00:09:22 am »

Adry això es q otser no tens el teclat configurat en español de españa, això em va passar a mi fa molt temps, ves a panel d control/ teclado/idioma.. i des d'alla agrega el español d españa o ve el español tradicional.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #28 el: 28 de Juny de 2006, 00:21:04 am »
ara provare, pero es extrany, perque nomes em passa de vegades, i ara mateix, per exemple, nomes es al forum del sabadell, pel msn, a la resta de webs, a documents de text... si que em deixa escriure normal

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #29 el: 28 de Juny de 2006, 01:46:06 am »
espanya sempre es, caga a l´hora de la veritat  :-X guanya a les 4 seleccions pardillas  la premsa ven fum, la gent es flipa i despres, patapam hostia!
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #30 el: 28 de Juny de 2006, 10:48:34 am »
España desde siempre no ha tenido suerte en los emparejamientos. Sin ir, mas lejos y en basket, el pasado año en los JJOO, ganan TODOS los partidos de la primera fase y con espectaculo y va y en la primera eliminatoria le toca a USA. Que luego va y hace su mejor partido contra los españoles. Pues es mas o menos lo que ha pasado este año con la de futbol.

Eso si, en todos los mundiales o eurocopas que yo recuercde, España no ha ganado NUNCA a ninguna selección de las fuertes. Es para reflexionar y hacerselo mirar. Y cuando digo fuerte, ya me entendeis, Francia, Alemania, Italia, Inglaterra, Brasil....  Claro, solo ganamos a Eires, Ucranias, Suizas, Bulgarias, Eslovenias.....      :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #31 el: 28 de Juny de 2006, 13:30:55 pm »
es k es això!!!! x guanyar un mundial has de guanyar a seleccions com frança, o brasil, i això espanya no ho fa mai, això no es mala sort en els "emparejamientos" això es k a l´hora de la veritat es ***** kom passa sempre
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!