Autor Tema: pablo sanz  (Llegit 2344 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: pablo sanz
« Respondre #20 el: 30 de Maig de 2006, 23:49:20 pm »
Doncs a mi m'agradaria que es quedés. Li he vist bons detalls i és un gran jugador.

em sap greu però aquesta vegada si que discrepo amb tu, no crec que hagi aportat res a l'equip, sempre molt lent, sense cap confiança jo me'n faig creus que hagi jugat a 1a.
Per mi supera al Gallo en ineficiència
Aquesta percepciò la tinc des del camp de l'Europa tri-partit de pretemporada contra el Sant Andreu-Jupiter i no ha canviat en tota la temporada per mi, no veiem pas tots el futbol igual

No he dit pas que ho hagi fet bé aquesta temporada... dic que se li veuen coses que demostren que és un jugador molt vàlid encara. Aporta experiència, té un gran toc i una bona tècnica i pot ser una referència de molt de nivell i veterania. Aixo no significa que tot això ho hagi demostrat aquesta temporada... que segurament no ho ha fet.

Que bé saber contrastar sense voler imposar el propi criteri!
de totes maneres jo opino que hauriem de tenir una bona columna vertebral Porter-Central-Regista-Canoniere i la referència en defensa no ès el Pablo S per mi

Aquesta es una altra de les ventatges d'aquest jugador, pot jugar tan a la defensa com al mig del camp. Jo l'he vist jugar a Primera i crec que encara pot oferir bastantes coses. Tot són opinions, i totes respectables... veure al final si es queda o no i en cas de quedar-se si em deixa bé, jeje. Si es així segur que estarem d'acord els dos ;)

jo voldria que et deixes bé!  només es tracta de buscar el millor per CES, si es queda tan debó aquest hagi estat nomès un mal any per a ell i el proper reaccioni

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 30 de Maig de 2006, 23:53:05 pm »
Home, es que aquest any entre les lesions, l'equip que hem tingut, la temporada com ha anat. Com a jugador (i sense treure-li culpa als nostres jugadors) et puc dir que no beneficia gens per poder jugar la pressió que hi havia a començament de temporada que ens pensavem que ja seriem de segona a a la jornada 4, tenir 4 entrenadors diferents, el mal joc, les critiques... ha sigut una mala temporada de tots... al pablo sanz a tot aixo se li han sumat les lesions... veurem si es queda que pasa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #22 el: 31 de Maig de 2006, 00:03:03 am »
si però també convindràs en mi que quan les coses no van bé són els "craks" els qui han de treure les castanyes del foc. Pel que fa a les lesions això si que no depen de res més que l'atzar? i si no tens sort et poden enfonsar

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 31 de Maig de 2006, 00:10:04 am »
No tenen pq ser els cracks... acostumen a ser els jugadors amb mes caracter els que es carreguen l'equip a l'esquena en les situacions dificils. Els 'cracks' que dius tu són en teoria els que apareixen futbolisticament quan han d'apareixer pero jo al Pablo Sanz no el calificaria un crack. Jo ho sento, a molts no us agradarà, pero al mig del camp i salvant les distancies el veig com a Zidane... weno, la definicio de crack també es molt relativa jeje. Jo a Pablo Sanz el veig més com a part de la columna vertebral de l'equip. Un seguro a darrere i un bon punt de referència si juga al mig del camp, amb col·locació i toc...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #24 el: 31 de Maig de 2006, 00:59:21 am »
Pablo ha tenido una temporada muy irregular, en algunos partidos lo he visto fantastico y en otros horrible, sin entrar en el tema de lesiones. De todas maneras, creo que rinde mucho mas en el centro del campo que de central. Si juega de centrocampista se lleva todos los saques del portero contrario de cabeza. Pero de central pierde mucho si se tiene que enfrentar a jugadores rapidos como los del Levante B.
Dependiendo de las pretensiones economicas si que me lo quedaría, pero supongo que tendría que rebajarlas mucho.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #25 el: 31 de Maig de 2006, 01:22:35 am »
osti delmo...

josé ignacio? aquesta sí q és bona!!!!! perdona'm, però és q ho he llegit i l'has clavada noi. Millor q el pablo sanz no aprengui massa d'ell. buffff! jajajaja
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #26 el: 31 de Maig de 2006, 13:54:16 pm »
No cal lluitar perque es quedi, però si es queda pel tema de contracte, crec que es un bon jugador. Té experiencia i ofici i sap estar sobre el camp. El problema ha sigut que aquest any no ha tingut continuïtat entre la falta de confiança d´algun entrenador i per les abundants lesions. Si aconsegueix no lesionarse sería un dels puntals de l´equip.

Desconnectat Serrano

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #27 el: 31 de Maig de 2006, 21:48:53 pm »
ome, aviam, siguem una mica cumprensius, per un ekip de 3ra divisio jo crec k un jugador com pablo sanz no aniria gaire malamen, aportaria experiencia a lekip ,encara k estik dacor en la idea de k no posa gaire ganas...pro wenu, aportaria experiencia i ames es un jugador polivalen, pot juga tan de central com de pivot, i repetexu, jugadors comk ell estan a tercera no els trubarem...

Desconnectat Baltasar

• Aleví
  • Missatges: 53
« Respondre #28 el: 31 de Maig de 2006, 21:54:37 pm »
El caso de este jugador ya viene de una política deportiva económica desastrosa de fichajes que empezó el pasado mes de Agosto y el decir por parte de él que se quedaria gustosamente la próxima temporada, que diga toda la verdad porque me parece que quiere columpiarse en el CES y tener una semiretirada sin trabajar demasiado y cobrando mucho.
Creo que en este caso como en otros muchos pero este debe ser el más flagrante, a nuestros dos ex-directivos los Sres Martínez y Vilches metidos a fichadores  para lo cual como en todas las cosas de la vida se  debe saber y estar preparado sobre todo si juegas con el dinero de los demás, y por lo visto  después nunca el suyo el Sr Sanz y su representante que este si se las sabe todas les metieron un gol por la escuadra. El Sr Sanz  con el curriculum que presentó, salvo el de las lesiones,claro, les coló un contrato que debe estar por los 100.000 euros por temporada y por dos temporadas y por lo que dice aquí algún forero se pidió avalado y yo también creo se firmó avalado.

Todo esto es de un cúmulo de barbaridades que aquí explico

1.- Es de catecismo de primer curso que un jugador veterano que ha estado siempre jugando en 1ª o 2ª o sea en alta competición, llega en su mayor parte a la edad de Pablo Sanz con lesiones crónicas o secuelas de lesiones por lo que nunca debe firmarse un contrato por más de un año y menos avalado, esto ya es de suicidio. Y si no le gusta, carretera por este precio hay cola

2.-Por los mismos motivos el contrato debe ser con un fijo muy bajo y un variable muy alto por partido jugado y este creo por lo que he leido y escuchado que no es el caso de Pablo Sanz y la realidad ha sido la que hemos visto, casi siempre lesionado y yo discrepo de los foreros que dicen pobre chico ha tenido mala suerte en esto, ya que se cubrió previamente las espaldas para este año y el próximo, o sea trabajar poco (casi siempre estará de baja) i cobrar mucho aunque sea en tercera.

Si aquí Pablo Sanz o su representante son tan honorables de rebajar lo firmado con aquel par de advenedizos reconociendo que les han hech el timo del "toco mocho" y solo cobrar por el rendimiento dado y aceptando lo que debe cobrar un jugador como el en tercera, entonces callaré y les pediré excusa sino ya empezarems la próxima temporada con un pesado astre en elpresupuesto como consecuencia de esta ca´tica gestion

De todas maneras pare fichar un jugador de estas características que no digo que sea un mal jugador pero que ahora solo puede aportar una parte de las virtudes que le hicieron jugar en primera, nos hubiéramos podido quedar con Jordi Dot que hacia lo mismo y era muchísimo más barato aparte de sentir más llos colores del CES  

Desconnectat GARNI

• Juvenil
« Respondre #29 el: 01 de Juny de 2006, 09:06:59 am »

De todas maneras pare fichar un jugador de estas características que no digo que sea un mal jugador pero que ahora solo puede aportar una parte de las virtudes que le hicieron jugar en primera, nos hubiéramos podido quedar con Jordi Dot que hacia lo mismo y era muchísimo más barato aparte de sentir más llos colores del CES 

tienes toda la razón del mundo. Encara no entenc com ens vam despendre del Jordi Dot.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
« Respondre #30 el: 02 de Juny de 2006, 08:07:35 am »

tienes toda la razón del mundo. Encara no entenc com ens vam despendre del Jordi Dot.

No li oferien gaires espectatives a l'equip i no volien pagar-li tant, tot això ho va tenir a Girona, si ets un profesional que faries?

No si jo al Dot si que l´entec, a qui no entenc es al club com no van fer més per retenirlo, crec que aquest any ens hagués anat molt bé al vestuari algú com ell.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #31 el: 02 de Juny de 2006, 19:06:05 pm »
sinceramen bem fer be , d'acord que es un home vetera i amb experiencia , pero portaba una grua considerable