Molt bona nit Sr. Gil. M'agradaria fer-li varies preguntes de cara al futur, sent conscient, però, que lo vertaderament important ara per ara és el present, i que s'ha d'anar partit a partit, pas a pas.
Les preguntes són les següents:
1- S'ha escoltat molt que de no baixar aquest any, l'any que ve diverses empreses estan disposades a invertir diners i es faria un bon equip per intentar pujar de categoria. Això és cert o no és res més que un rumor?
2- Si finalment es baixés, cosa que dono per impossible i en la qual no es deu pensar ara (em tira molt el meu optimisme), aquestes empreses continuarien interesades, o continuariem amb el mateix pressupost o menor que el d'aquesta temporada? Per exemple, segons tinc entés, BD Promotors té un contracte per 3 anys amb el SBD, pero sempre i quan l'equip no descendeixi.
3- Si ens salvem, i aquest capital entra al club, com es confeccionaria la plantilla de l'any que ve? El mateix bloc amb grans reforços, o els millors d'aquest any més gent contrastada a la categoria?...
4- Si ens salvem, i tratem de pujar l'any que ve, el mister, Sr. Mora, continuaria al càrrec, o es buscaria un de nou? I si es baixa, Mora continuaria a la banqueta?
Li agraeixo molt la seva col·laboració i li torno a felicitar per aquesta secció del forum