Autor Tema: NCA i futur  (Llegit 3990 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
NCA i futur
« el: 22 de de 2005, 15:18:00 pm »
Benvolgut Sr. Andreu Gil

Com està el tema del camp de cara a la propera temporada i següents ?  La previsió és continuar a la Nova Creu Alta o "cobrarà cos" el rumor d´anar a una altre estadi (i, segons es comenta, construïr una ciutat esportiva)?

Seria massa utòpic seguir a la NCA i construïr una ciutat esportiva en un altre lloc?

Cas de construïr un nou camp, en quina capacitat de públic s´està pensant ?

Salutacions
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
Re: NCA i futur
« Respondre #1 el: 22 de de 2005, 15:52:26 pm »
Benvolgut:
A hores d'ara el q'esta clar que el nostre club continuará a la NCA, el poder tenir una ciutat esportiva amb unes instal·lacions modernes i que tinguin el maxim d'aprofitament social es el comni de qualsevol entitat, pero d'aixó no hi ha res encara i no tenim constancia que s'hagui plantejat.

Si hagués alguna noticia al respecte no dubteu q'ho fariem public.

Salutacions

Andreu

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 22 de de 2005, 23:06:47 pm »

A hores d'ara el q'esta clar que el nostre club continuará a la NCA,

::) :D Visca la NCA!!!! Espere que estiguem mooooolts anys allà i només l'haguem de deixar perque necessitem un camp més gran!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 28 de de 2005, 21:17:38 pm »
Totalment d'acord amb l'amic secciobirra, i se que son molts més els afeccionats que pensen com nosaltres. Tot i que també som molts els creiem els rumors que els terrenys de la Nova Creu Alta valen una fortuna, i més d'una autoritat estaria disposat a recalificar els terrenys, fer un estadi tipus reus de 7 o 8000 espectadors a les afores, 1 ciutat esportiva, i la resta, per les butxaques. Tenint en compte que la Nova Creu Alta es de l'ajuntament, el Centre d'Esports no veuria ni 1 duro. Insisteixo, son rumors només, pero son molt creibles. Esperem que siguin falsos.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 28 de de 2005, 23:18:20 pm »
Tenint en compte que la Nova Creu Alta es de l'ajuntament, el Centre d'Esports no veuria ni 1 duro.

Sent rectificar-te, el terreny de la NCA no és de l'ajuntament. Com en un post voràs, és de la familia Borgunyó, a més jo vaig sentir campanes de que era de 2 propietaris.

LA NOVA CREU ALTA ... NI TOCARLA!!!!
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 29 de de 2005, 20:45:30 pm »
No se, potser m'equivoco, pero el que jo tenia entés es que els terrenys eren de la familia Borgonyó, la qual els va cedir al C.E. Sabadell, i el club, davant la impossibilitat de poder fer front a la construcció de l'estadi, els va cedir a l'Ajuntament. Aixo tenia entes. Pero potser vaig errat

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 29 de de 2005, 20:54:32 pm »
Correcte: CEDIR, que no és DONACIÓ.
Quan cedeixes un terreny, és per un temps determinat. Normalment la cessió és gratuïta o a preu simbòlic.
Donació és regalar els terrenys.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 29 de de 2005, 20:59:21 pm »
Jo tenia entès que eren els terrenys de l'Olimpia els que estaven cedits amb la condició de q fos un espai que pugués utilitzar tothom. I bueno, si veig que filem tan prim doncs dir q la paraula cedir tb pot significar donar o transferir (kines coses s'aprenen a la carrera eh?) ;)

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 29 de de 2005, 21:05:11 pm »
Jo tenia entès que eren els terrenys de l'Olimpia els que estaven cedits amb la condició de q fos un espai que pugués utilitzar tothom.

Els 2 terrenys son de propietaris diferents (açò si, de la mateixa família), i la part de la NCA és cessió per 50 o 100 anys (una burrada de temps).
La part de l'Olímpia, no la conesc del tot, però és espai per a cultura, esport i lleure (com la plaça Marcet), el que no sé és fins quant.

I bueno, si veig que filem tan prim doncs dir q la paraula cedir tb pot significar donar o transferir (kines coses s'aprenen a la carrera eh?) ;)
Ah! gràcies per l'apunt, jo en termes legals, sé les coses justes! Jo soc més de números.
Sexe, Birra i Sabadell!

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #9 el: 29 de de 2005, 22:14:03 pm »
AQUESTAS PARAULES TAN ESPERANCEDORES QUE DIU EL SR. GIL (PORTAVEU) DEUEN ESTAR RECOLSADES AMB UN CONTRACTE O UN DOCUMENT ESCRIT QUE L'AVALA I QUE FA QUE TOTS ELS SEGUIDORS DEL CE SABADELL ESTIGUEM TRANQUILS I QUE PER MOLTS ANYS  A L'ESTADI SEGUIRA JUGANT EL NOSTRE EQUIP OI SR. ANDREU???? PERQUE NO ES PUBLICA TAL DOCUMENT???
OI SR. ANDREU???

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #10 el: 04 de Abril de 2005, 18:07:39 pm »
AQUESTAS PARAULES TAN ESPERANCEDORES QUE DIU EL SR. GIL (PORTAVEU) DEUEN ESTAR RECOLSADES AMB UN CONTRACTE O UN DOCUMENT ESCRIT QUE L'AVALA I QUE FA QUE TOTS ELS SEGUIDORS DEL CE SABADELL ESTIGUEM TRANQUILS I QUE PER MOLTS ANYS  A L'ESTADI SEGUIRA JUGANT EL NOSTRE EQUIP OI SR. ANDREU???? PERQUE NO ES PUBLICA TAL DOCUMENT???
OI SR. ANDREU???

No se a quins documets es refereix, al CE Sabadell, no tenim cap constancia de que no continuem a la NCA, per uns quants anys, tot el demes son especulacions no contrastadas, si algú de probes fefaents m'agradaría saber-ho.

Salutacions

Andreu