Hola arlequinats! Soc nou en aquest forum i m'agradaria donar una mica la meva opinio... el meu avi sempre m'ha explicat que el Sabadell a estat molts anys a primera divisio , batalletes seves animan a l'equip etc. Aixi doncs encara que soc Cule , porto el Sabadell molt a dins.. , Ahir vaig plorar al camp , pot semblar patetic , pero ho vaig fer per moltes coses. Penso que del pobre Sabadell a volgut xupar del bote massa gent... , i la veritat del club es que estem sense banca. Penso k ens hauriem de deixar de fichr a tanta gent de fora , y comensar una mica a controlar mes la cantera , y no nomes als fills de papa ... ja que jo he jugat semprea a futbol , y al sabadell nomes debuten els fills de papa rics amics del Bustos y la mare que el va pari!!!! Dit aixo penso , que al Sabadell el millor que li podia passar es que baixes...la situacio ja no es podia aguantar ... i aquest si desgraciadament ens a tocat. Pero penseu que aixi tota aquesta gent podra reflexionar i comensar a fer las coses be per fi. A partir d'aqui penso que d'aqui tres o quatre anyets el centre esports sabadell tornara a ser gran. X cert aquest any me fet soci i no em penso perdre cap partir . ARA I SEMPRE SABADELL!!!!