No vull semblar negatiu, ni pessimista ni excessivament crític abans de començar. És més, vull deixar molt clar el meu total recolzament a l'actual consell d'administració o millor dit, junta gestora que en aquests moments està portant el club. Els desitjo tota la sort del món, doncs la seva sort és també la del Centre d'Esports Sabadell.
Ara bé, el passat dilluns vaig escoltar a Ràdio Sabadell al sr.Arnella, que ja em perdonareu, però cada cop que parla puja el preu del pa... Bé, al que anàvem, el sr.Arnella el passat dilluns tant a la Ràdio com al programa "l'Arlequinat", va afirmar sense cap mena d'embuts que el Sabadell disposaria per aquesta temporada que comença d´un pressupost molt proper als cent cinquanta milions de les antigues pessetes. La meva sorpresa arriba ahir quan al programa "l'Anotador vespre" ens informen que de cent cinquanta milions res de res, i que per arribar a conformar un pressupost amb cara i ulls els problemes serán molts, doncs a tercera els diners provinents de la publicitat són molt menors i pel que fa als diners relacionats amb la televisió, es deixen de percebre. Sense anar més lluny el primer problema que sembla que a surgit amb el proper entrenador del club, o almenys això espero, és l´econòmic.
D' altra banda, també el divendres a Ràdio Sabadell el Genís Garcia ens diu que amb Julià Garcia no s´ha parlat i que a més, fer-ho en aquests moments seria del tot incorrecte, per més senyes va dir que seria poc ètic. Doncs bé, el sr.Arnella, ens diu també el passat dilluns que dies enrera, encara sort que ell personalment havia trucat al Julià Garcia, poc abans de que aquest es reunís amb la directiva del Badalona. En poques paraules va venir a dir que amb aquesta trucada havia evitat la seva renovació pel Badalona, i que en Julià Garcia esperés notícies del Sabadell.
Ho he dit abans i ho torno a dir, no vull criticar al consell actual per criticar, però senyors meus així no anem bé. Tinc entès que el sr.Arnella és assessor extern a la presidència del club, que ja té nassos en club de Tercera... De totes maneres, entenc que d´alguna manera és un dels caps visibles del club, malgrat no poder ser a la directiva per la seva feina com agent FIFA. Així doncs, seria bo que la seva comunicació amb el president i amb el Genís fos major, doncs sembla que tornem a estar com sempre, ens venen fum o propostes que al final no s´acaben cumplin mai, i es dóna una imatge de manca de rigor. No es pot dir el dilluns que tindrem un pressupost estratosfèric per jugar a tercera, i el divendres se´ns digui que problemes rai per poder quadrar un pressupost amb cara i ulls, i més encara després d´haver de resoldre contractes com el del Pablo Sanz. O que amb Julià Garcia no s´ha parlat, quan és de domini públic que només quedo jo i algú altre més per parlar amb ell des de Sabadell... Sr. Arnella entenc que estigui molt content de que gent a qui vosté recolza estigui dirigint ara el club, ara seria bo que es dediqués a fer la seva feina, a assessorar en matèria de jugadors. Després d´haver posat a parir l´anterior consell, estic frisós per veure la seva tasca a favor del club. De moment, malament anem, quan a vosté el sentim més que al propi president. En fi, repeteixo allò de que "la suerte nos acompañe...".
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!