Autor Tema: ivan hammouch  (Llegit 2263 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
ivan hammouch
« el: 08 de Juny de 2006, 20:44:04 pm »
algu sap com esta la contractació de l´ivan?? espero que es quedi per que necesitarem molt a jugadors com ell, amb veterania al vestidor.
ivan ets un crack  :oooooo:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
Re: ivan hammouch
« Respondre #1 el: 08 de Juny de 2006, 20:45:11 pm »
Jo speru k es kedi! :yes: Sent els colors :bandera i es un molt bon jugador! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #2 el: 08 de Juny de 2006, 21:44:32 pm »
no te vayas porfavor :oooooo:, no se que hariamos sin ti de verdad

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2006, 13:23:53 pm »
Avui al patufet possava que estava cada cop més lluny la seva renovació, per problemes de caire econòmic, i que Xavi Muñoz i Txiki tenen també ofertes del Sabadell per renovar, que estan valorant.
Tot i que també deien que Cañadas podria quedarse...  :ejem

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2006, 15:01:06 pm »
Què és això del patufet?    :-[

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #5 el: 13 de Juny de 2006, 15:44:24 pm »
el imparcial, constructiu i un exemple de llibertat d´expressió en el que no dubten mai de criticar al ajuntament ni al Manel Bustos ni al Ayuso ni a la fundació . Són un "incordio" constant contra ells i sempre reflexen tot el que fan malament. Parlem del Diari de Sabadell i lo del patufet ho deu dir perque està en contra d´aquestes crítiques continues e injustes perque la veritat que és un diari molt ben fet i plé de grans periodistes que sempre busquen la veritat sense cap censura de ningú. Tenim molta sort

friend

• Visitant
« Respondre #6 el: 13 de Juny de 2006, 15:56:42 pm »
jo pensava q seria un dels fixos q es kedaria pero ja veig q no... masa dubtes per un jugador q estava "molt" involucrat com ell... pero weno si ho miro desde un altre punt de vista se'n va el tipic q fa la piloteta al mister, i amb uns es comporta d'una manera i amb altres es comporta d'una altra... i a akestes persones jo les anomeno FALSES!!

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #7 el: 13 de Juny de 2006, 16:11:21 pm »
y la gente los aplaudía el ultimo dia que nos bajaron a tercera, si de estos ninguno siente los colores, todos van a lo que van , a donde paguen mas y les da igual que les hayamos apoyado toda la temporada, se iran donde les paguen mas solo sienten el color del dinero y a estos por muy bien que os caigan son unos MERCENARIOS PESETEROS

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 13 de Juny de 2006, 16:22:36 pm »
friend, quan se li va fer la pregunta a l'arlekinat de si seguiria ja es va veure la cara que va posar, i no era pas una cara de "està clar que em kedaré", era una cara de " no sé què contestar pq no vull kedar malament ara". I hicks, no sé si era ironia o no, i em sembla molt bé que tinguis una opinió tan bona del diari de sabadell, però jo crec que no és ni imparcial (sempre hi ha una opinió subjectiva a les notícies del sabadell) i ni penso que sempre diguin la veritat (i en akest punt no entraré en detalls per no tornar-me cansino ni repetitiu). I tot això ho dic deixant de banda de si penso el mateix o no del que s'escriu al diari i de si m'agrada o no (això si, quan hi ha partit del sabadell jo me'l compro, eh?). Sent realistes: no és un diari imparcial i tu mateix ho dius al principi del teu escrit: "en el que no dubten mai de criticar..." per lo tant es posicionen a una banda o en una altra, moltes vegades en contra de l'ajuntament o de la fundació com tu dius, deixant la imparcialitat de banda.

friend

• Visitant
« Respondre #9 el: 13 de Juny de 2006, 16:59:30 pm »
no ho deia per les declaracions q va fer en l'arlekinat... sino en l'entrevista q li van fer en l'anotador vespre quan nomes estavem a dos punts de la salavacio em sembla q era... i li van preguntar en els pitjors dels casos tu continuaries en el ces... i ell va respondre amb un si rotund... va dir per suposat, aki estic molt be, em traten molt be i si baixem tindre un deute amb l'aficio...

ja veig q realment jugadors implicats keden molt pokets...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 13 de Juny de 2006, 17:06:39 pm »
Ja ja, jo en tot cas em referia al que es va poder veure allà una vegada ja haviem baixat... la veritat es q no li podem donar les culpes de res, quan ha estat akí ho ha donat tot pel sabadell, però això si, si et pregunten si et kedaràs a tercera digues un "no ho sé" i no diguis que si, pq sino passa el q passa...

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #11 el: 13 de Juny de 2006, 17:43:24 pm »
company birri amb relació amb el patufet queda clar que és ironia. Sinó qui s´ho podria creure que és imparcial si en 8 anys no he llegit cap crítica al ajuntament?
I el sr. ayuso, el màxim responsable de la fundació i que a la mitja partit del últim partit deia que amb el empat ens salvavem. Algú ha llegit alguna critica?. ho deuen fer tot super-bé perque jo sempre llegeixo que ho fan tot tan bé .

Desconnectat Alex SBD

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #12 el: 13 de Juny de 2006, 18:09:57 pm »
Doncs que voleu que us digui, portem uns quants anys amb l'Ivan a la plantilla i tampoc es que les coses ens hagin anat gaire bé amb ell. Per mi es un jugador normalet i, per tant, prescindible.

• Infantil
« Respondre #13 el: 13 de Juny de 2006, 19:07:27 pm »
friend supongo que debes ser jugador de la plantilla del centre esports sabadell porque lo que dices de ivan hammouch no se de donde lo habras sacado a no ser que seas un grupo de esa plantilla . sobre el tema de mercenarios la vida es asi i cada uno mira y ba a lo que le conviene . tanev te pregunto si trabajas en una empresa i te ofrecen otra puesto de trabajo cobrando mas , te interesaria ? . si pensamos la vida del futbolista es corta y tienen que intentar sacar el maximo de dinero posible . ivan siempre te estare agradecido por haber defendido con honor y raza nuestra camiseta . un saludo fenomeno

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #14 el: 13 de Juny de 2006, 19:18:46 pm »
Doncs que voleu que us digui, portem uns quants anys amb l'Ivan a la plantilla i tampoc es que les coses ens hagin anat gaire bé amb ell. Per mi es un jugador normalet i, per tant, prescindible.

Completament d´acord amb tu. Aixó sí, destacar la implicació, la lluita i el sentir els colors que ha demostrat sempre l´Ivan envers el Sabadell que aixó no se li pot negar. Espero que allà a on vagi tingui molta sort.   :anims

friend

• Visitant
« Respondre #15 el: 13 de Juny de 2006, 19:49:10 pm »
ja m'agradaria ser un jugador del sabadell pero no puc gaudir d'akest luxe!! ho se perq parlo amb bastant gent q esta ficada en el ce sabadell i m'han explicat moltes histories i rotllos q han pasat akesta temporada dins el vestidor!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #16 el: 13 de Juny de 2006, 20:14:41 pm »
Ens en pots fer cinc cèntims d'aquestes histories i rotllos del vestidor ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

• Infantil
« Respondre #17 el: 13 de Juny de 2006, 22:14:29 pm »
doncs jo no entenc com pots opinar personalment del ivan sense coneixel i opinar desde el punt de vista dels comentaris que has sentit . salutacions

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #18 el: 14 de Juny de 2006, 01:03:22 am »
Aquí cap jugador és imprescindible, CAP! Som el CE SABADELL i si es vol quedar que es quedi i si no BONT VENT I BARCA NOVA!

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #19 el: 14 de Juny de 2006, 09:29:59 am »
friend supongo que debes ser jugador de la plantilla del centre esports sabadell porque lo que dices de ivan hammouch no se de donde lo habras sacado a no ser que seas un grupo de esa plantilla . sobre el tema de mercenarios la vida es asi i cada uno mira y ba a lo que le conviene . tanev te pregunto si trabajas en una empresa i te ofrecen otra puesto de trabajo cobrando mas , te interesaria ? . si pensamos la vida del futbolista es corta y tienen que intentar sacar el maximo de dinero posible . ivan siempre te estare agradecido por haber defendido con honor y raza nuestra camiseta . un saludo fenomeno
Evidentemente que si puedo ganar mas dinero en otra empresa me voy rapidamente,pero yo no voy predicando por ahi que esta empresa la llevo en el corazon, que es la mejor, etc, voy donde simplemente me pagan mas y yo soy igual de mercenario que ivan