friend, quan se li va fer la pregunta a l'arlekinat de si seguiria ja es va veure la cara que va posar, i no era pas una cara de "està clar que em kedaré", era una cara de " no sé què contestar pq no vull kedar malament ara". I hicks, no sé si era ironia o no, i em sembla molt bé que tinguis una opinió tan bona del diari de sabadell, però jo crec que no és ni imparcial (sempre hi ha una opinió subjectiva a les notícies del sabadell) i ni penso que sempre diguin la veritat (i en akest punt no entraré en detalls per no tornar-me cansino ni repetitiu). I tot això ho dic deixant de banda de si penso el mateix o no del que s'escriu al diari i de si m'agrada o no (això si, quan hi ha partit del sabadell jo me'l compro, eh?). Sent realistes: no és un diari imparcial i tu mateix ho dius al principi del teu escrit: "en el que no dubten mai de criticar..." per lo tant es posicionen a una banda o en una altra, moltes vegades en contra de l'ajuntament o de la fundació com tu dius, deixant la imparcialitat de banda.