Autor Tema: Sr. Arnella pensi una mica abans de parlar, gràcies!  (Llegit 1495 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Sr. Arnella pensi una mica abans de parlar, gràcies!
« el: 10 de Juny de 2006, 18:57:57 pm »
No vull semblar negatiu, ni pessimista ni excessivament crític abans de començar. És més, vull deixar molt clar el meu total recolzament a l'actual consell d'administració o millor dit, junta gestora que en aquests moments està portant el club. Els desitjo tota la sort del món, doncs la seva sort és també la del Centre d'Esports Sabadell.
Ara bé, el passat dilluns vaig escoltar a Ràdio Sabadell al sr.Arnella, que ja em perdonareu, però cada cop que parla puja el preu del pa... Bé, al que anàvem, el sr.Arnella el passat dilluns tant a la Ràdio com al programa "l'Arlequinat", va afirmar sense cap mena d'embuts que el Sabadell disposaria per aquesta temporada que comença d´un pressupost molt proper als cent cinquanta milions de les antigues pessetes. La meva sorpresa arriba ahir quan al programa "l'Anotador vespre" ens informen que de cent cinquanta milions res de res, i que per arribar a conformar un pressupost amb cara i ulls els problemes serán molts, doncs a tercera els diners provinents de la publicitat són molt menors i pel que fa als diners relacionats amb la televisió, es deixen de percebre. Sense anar més lluny el primer problema que sembla que a surgit amb el proper entrenador del club, o almenys això espero, és l´econòmic.
D' altra banda, també el divendres a Ràdio Sabadell  el Genís Garcia ens diu que amb Julià Garcia no s´ha parlat i que a més, fer-ho en aquests moments seria del tot incorrecte, per més senyes va dir que seria poc ètic. Doncs bé, el sr.Arnella, ens diu també el passat dilluns que dies enrera, encara sort que ell personalment havia trucat al Julià Garcia, poc abans de que aquest es reunís amb la directiva del Badalona. En poques paraules va venir a dir que amb aquesta trucada havia evitat la seva renovació pel Badalona, i que en Julià Garcia esperés notícies del Sabadell.
Ho he dit abans i ho torno a dir, no vull criticar al consell actual per criticar, però senyors meus així no anem bé. Tinc entès que el sr.Arnella és assessor extern a la presidència del club, que ja té nassos en club de Tercera... De totes maneres, entenc que d´alguna manera és un dels caps visibles del club, malgrat no poder ser a la directiva per la seva feina com agent FIFA. Així doncs, seria bo que la seva comunicació amb el president i amb el Genís fos major, doncs sembla que tornem a estar com sempre, ens venen fum o propostes que al final no s´acaben cumplin mai, i es dóna una imatge de manca de rigor. No es pot dir el dilluns que tindrem un pressupost estratosfèric per jugar a tercera, i el divendres se´ns digui que problemes rai per poder quadrar un pressupost amb cara i ulls, i més encara després d´haver de resoldre contractes com el del Pablo Sanz. O que amb Julià Garcia no s´ha parlat, quan és de domini públic que només quedo jo i algú altre més per parlar amb ell des de Sabadell... Sr. Arnella entenc que estigui molt content de que gent a qui vosté recolza estigui dirigint ara el club, ara seria bo que es dediqués a fer la seva feina, a assessorar en matèria de jugadors. Després d´haver posat a parir l´anterior consell, estic frisós per veure la seva tasca a favor del club. De moment, malament anem, quan a vosté el sentim més que al propi president. En fi, repeteixo allò de que "la suerte nos acompañe...".

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

ferni20

• Visitant
Re: Sr. Arnella pensi una mica abans de parlar, gràcies!
« Respondre #1 el: 10 de Juny de 2006, 19:53:28 pm »
Cert q no és una manera massa bona per a començar i q això li fa perdre força credibilitat, pero a veure també hem de ser realistes, cap directiva d cap club és 100 % transparent ni explica 100 % com està la situació econòmica del club, ens hem d creure el q ens expliquin pero hi ha coses q costen molt d'empassar i una molt clara és el fet d q Julià Garcia es desidís tan rapidament a deixar un club amb opcions d'ascens a segona A per anar a un club q acaba d baixar a Tercera, tot son rumors, i aquest senyor només vient-lo 5 minuts a l'Arlekinat ja  vaig veure clarament q prometia coses q ni ell mateix estava segur q passarien mai, ara és normal q vulguin aparentar una transperencia i seguretat q últimament no em tingut en cap directiva.
A mi m'és igual si tenim 50,100 o 150 milions d presupost d les antigues pessetes, ni si ens enganyen més o menys, ni si ens fan tenir falses ilusions d portar a un entrenador o altre, jo la única cosa q se l'has arreglin com vulguin per a fer tornar aquest equip a la segona B, sigui amb julia garcia com amb el fernandez com amb el moya com amb el van gaal.

friend

• Visitant
« Respondre #2 el: 10 de Juny de 2006, 21:17:31 pm »
trankil q amb el contracte del pablo sanz no tindra cap problema... va cobrar els dos anys de contracte q va firmar per adelantat!!;)

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #3 el: 11 de Juny de 2006, 00:06:02 am »
Crec que és un bon tio, però de vegades xerra massa. A la radio també l'apreten una mica per que xerri, però no em negareu que en el fons dona vidilla, no?  ;)

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #4 el: 12 de Juny de 2006, 09:59:15 am »
En el tema de Julià Garcia, crec que el Sr. Arnella ha parlat amb el Julià Garcia, ja que ells son amics personals( De fora de l'ambit del futbol, com altres membre de la directiva) i poden parlar quan vulguin. Es normal que parlin del Sabadell, pq es el seu equip de sempre. I es normal que el Genis, representan al club, digui que això no ha passat, pq es poc étic (si no esta prohibit) negociar am algú que encara está amb contracte en vigor en una altre club.

Així crec que Arnella diu la veritat hi ha parlat. Altre cosa es que com asesor, hagi de ser mes discret i donar-se compte que no es pot ser asesor i surtir als medis regularment donant la seva opinió.
SANGUI

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #5 el: 12 de Juny de 2006, 13:13:02 pm »

A mi m'és igual ..............., jo la única cosa q se l'has arreglin com vulguin per a fer tornar aquest equip a la segona B, sigui  amb el van gaal. :clap :clap :ejem
:ok

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #6 el: 12 de Juny de 2006, 18:25:22 pm »
A lo millor Vicenç, es que no estem acostumats que h´agi tanta transparencia, i a vegadas las veritats no es poden dir.
Pero jo prefereixó aixó, abans d´altres que no explican res o que si diuen coses no son veritat.
Posemse tranquils i esperem aconteixements, per el bé del C.E. SABADELL.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #7 el: 12 de Juny de 2006, 23:15:33 pm »
Avui a l´anotador de radio sabadell ha estat el senyor Arnella,  i l´Ivan li ha preguntat que si dintre de totes les persones que forman aquesta gestora hi havia el senyor Vilchez. Ell ha eludit la pregunta remitintse a que dimecres es faria publica la llista de la gent que formaria aquesta gestora i que ell no era ningu per desvetjar res. Li han tornat a preguntar i a tornat a dir que ell no diria res. Aixo es una de les coses que m´ha preocupat, que no hagi vulgut dir al respecte.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 12 de Juny de 2006, 23:48:25 pm »
Comencem bé amb la transparència que tothom demana  :laugh:

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #9 el: 13 de Juny de 2006, 00:43:13 am »
dius que no vols criticar i no u dubtu pero la realitat es que has criticat d'una manera molt fina i correcte .pero siusplau, no ha començat la temporada i ja estem buscan i d'alguna manera ' critican' temes que no tenen molta importancia , deixemlos treballar tranquilamen i al final de temporada si no ha nat be parlem i si fa falta doncs critiquem tambe ,pero no comencem tan rapid, que la temporada es llarga i hem de deixar treballar a les persones tranquilamen siusplau.