La meva aposta és clara i rotunda : Ramon Moya. Després de llegir avui que ha trencat lligams amb l'Hospitalet, després de no haver arribat a un acord amb el club, em semblaria un autèntic luxe no intentar el seu fitxatge.
Pel que sembla, Julià Garcia té tots els números per entrenar al Sabadell la propera temporada, i encara més després de que el Badalona ho tingui quasi impossible per poder pujar de categoria. Jo respecto profundament la figura de Julià Garcia, el seu currículum és innegable. Ara bé, que ningú esperi un equip que es prengui massa alegries ofensives, representa el resultadisme 100%. Algú em dirà allò de que finalment, són els resultats el que compten. De totes maneres, crec que el Badalona d´aquest any, a banda d´haver fet una bona feina, que no ho nego, ha tingut dos elements fonamentals al seu costat: la sort, moltíssima sort i poder disputar mitja lliga en un "camp" com el que tenen. A mi, aquí a Sabadell, no em van demostrar res de res. És més, no em va agradar en absolut el seu joc. Crec que Julià Garcia representa "mas de lo mismo", es a dir, un tio en punta deixat de la mà de Déu, i intentar que no et marquin abans de marcar tú. Només veient la alineació que va presentar aquí a Sabadell, on va deixar tres puntes a la banqueta, jugant amb un únic davanter... Ara bé, insisteixo, es tracta de una persona que estima el Sabadell com ningú i un professional amb experiència a segona B i tercera divisió. Si acaba fitxant, el més probable, tindrà el meu suport, com no podia ser d´una altra manera.
Ara bé, com deia, per mi Ramon Moya és el candidat ideal. Tot just fa dos anys va agafar un Hospi enfonsat a Tercera, i amb molts menys calers que els que nosaltres tindrem només aquest any, ell va pujar l´Hospitalet de categoria i no només això, ha aconseguit mantenir-lo a Segona B, insisteixo, amb gairebé els mateixos calers que l´any en que eren a Tercera. Ha passat per un filial com el de l´Espanyol i inclús ha entrenat a primera divisió. Crec que té un coneixement de la categoria en la que estarem bestial, coneix un munt de jugadors i el més important per mi, té caràcter i els seus equips saben perfectament a que juguen.
Per mi és un entrandor bragat en aquestes categories, un home de club, que aposta per la juventut, amb una experiència contrastada. Acostumat a treballar amb quatre xavos i quatre canyes, obtenint resultats molt importants. Crec que a poc que se li pugui oferir un projecte seriós, ambiciós i ben finançat, aquest és l´entrenador, per mi sense dubte, que necessita el Centre d´Esports Sabadell en aquest moment. Repeteixo, ara que està lliure, per mi és un luxe que el poguem deixar escapar.
Ara, el que deia, vingui qui vingui, serà l´entrenador del meu club, i només per això tindrà tot el meu recolzament.
VISCA EL CE SABADELL FC DEL FUTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!