Autor Tema: MISTER  (Llegit 6939 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
MISTER
« el: 07 de Juny de 2006, 18:13:30 pm »
Doncs això, a falta d'una setmana per saber el nom del nou entrenador del Sabadell, qui creieu que serà?
Quico Díaz descartat, se'n va al Prat... Es parla molt de Julià Garcia, en l'actualitat entrenador d'un equip que ha quedat líder a la 2º B, també de Ramón Moya, ex de l'Hospi...

Desconnectat campillo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
Re: MISTER
« Respondre #1 el: 07 de Juny de 2006, 18:25:36 pm »
Ramon Moya me parece un buen entrenador y seria muy importante cogerlo pero dejandole trabajar a gusto :anims

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2006, 18:35:26 pm »
Quico Diaz al Prat , Garcia Escribano renovat al Cornella , Montes renoval al Manresa , Roberto Elvira el descarto pel seu lligam amb els Gonzalez Cano...Amb tot això , crek ke el futur entrenador sortirà de: Mora , Jose Luis Oltra , Josep Maria Gonzalvo , Ramon Moya , Ferran Manresa , Lluis Pujol , Garcia Llamas , Emilio Remirez , Julià Garcia o Joan Vilà , sense descartar gent kom Pepitu Ramos o CheCHu Soldevila , akests dos ultims no em farien gaire gracia , igual ke el Mora...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2006, 18:37:52 pm »
i Rubi, que us semblaria,.....  :icon_question:

Per mi seria una bona opció.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2006, 18:39:32 pm »
Deu ser broma no??? a part d'això , es impossible ke vingui , sta lligat a l'Espanyol i no crek ke tingui massa bon record dl Sabadell

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2006, 18:46:20 pm »
Chechu Soldevilla tampoc, ja està atat pel St Andreu.
Pel que fa a Rubi, si el deixesin treballar, donaria els seus resultats, un dels millors entrenadors que ha passat per aquí els ultims anys. Ara bé, això que dieu de l'Espanyol... segons tinc entès, no continuarà. Encara que tampoc crec que li donin la oportunitat d'entrenar aquí.
De totes maneres, les 2 últimes temporades que ha estat a tercera ha ficat als seus 2 equips en play-off, un com a campió i l'altre com a subcampió... tan dolent no serà ;)

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2006, 18:48:57 pm »
Jo crec que el Rubi es un bon entrenador per 3ª, però potser més enllà encara se li queda grossa. Es deia que si no aconsegueix l´ascens amb l´espanyol B el foten fora. D tota manera crec que si ho aconsegueixes també el fotran fora i no perque sigui dolent.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2006, 19:08:51 pm »
Oltra tampoc vindrà perque l'han descartat al Alcoyano perque demanava massa...

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2006, 19:12:05 pm »
Crec que el Rubi es una molt bona opcio.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2006, 19:18:16 pm »
Chechu Soldevilla tampoc, ja està atat pel St Andreu.
Pel que fa a Rubi, si el deixesin treballar, donaria els seus resultats, un dels millors entrenadors que ha passat per aquí els ultims anys. Ara bé, això que dieu de l'Espanyol... segons tinc entès, no continuarà. Encara que tampoc crec que li donin la oportunitat d'entrenar aquí.
De totes maneres, les 2 últimes temporades que ha estat a tercera ha ficat als seus 2 equips en play-off, un com a campió i l'altre com a subcampió... tan dolent no serà ;)
Donç a la web del Sant Andreu diuen que el Jaume Creixell substitueix al Soldevilla a la banqueta.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2006, 19:22:46 pm »
La meva aposta és clara i rotunda : Ramon Moya. Després de llegir avui que ha trencat lligams amb l'Hospitalet, després de no haver arribat a un acord amb el club, em semblaria un autèntic luxe no intentar el seu fitxatge.
Pel que sembla, Julià Garcia té tots els números per entrenar al Sabadell la propera temporada, i encara més després de que el Badalona ho tingui quasi impossible per poder pujar de categoria. Jo respecto profundament la figura de Julià Garcia, el seu currículum és innegable. Ara bé, que ningú esperi un equip que es prengui massa alegries ofensives, representa el resultadisme 100%. Algú em dirà allò de que finalment, són els resultats el que compten. De totes maneres, crec que el Badalona d´aquest any, a banda d´haver fet una bona feina, que no ho nego, ha tingut dos elements fonamentals al seu costat: la sort, moltíssima sort i poder disputar mitja lliga en un "camp" com el que tenen. A mi, aquí a Sabadell, no em van demostrar res de res. És més, no em va agradar en absolut el seu joc. Crec que Julià Garcia representa "mas de lo mismo", es a dir, un tio en punta deixat de la mà de Déu, i intentar que no et marquin abans de marcar tú. Només veient la alineació que va presentar aquí a Sabadell, on va deixar tres puntes a la banqueta, jugant amb un únic davanter... Ara bé, insisteixo, es tracta de una persona que estima el Sabadell com ningú i un professional amb experiència  a segona B i tercera divisió. Si acaba fitxant, el més probable, tindrà el meu suport, com no podia ser d´una altra manera.
Ara bé, com deia, per mi Ramon Moya és el candidat ideal. Tot just fa dos anys va agafar un Hospi enfonsat a Tercera, i amb molts menys calers que els que nosaltres tindrem només aquest any, ell va pujar l´Hospitalet de categoria i no només això, ha aconseguit mantenir-lo a Segona B, insisteixo, amb gairebé els mateixos calers que l´any en que eren a Tercera. Ha passat per un filial com el de l´Espanyol i inclús ha entrenat a primera divisió. Crec que té un coneixement de la categoria en la que estarem bestial, coneix un munt de jugadors i el més important per mi, té caràcter i els seus equips saben perfectament a que juguen.
Per mi és un entrandor bragat en aquestes categories, un home de club, que aposta per la juventut, amb una experiència contrastada. Acostumat a treballar amb quatre xavos i quatre canyes, obtenint resultats molt importants. Crec que a poc que se li pugui oferir un projecte seriós, ambiciós i ben finançat, aquest és l´entrenador, per mi sense dubte, que necessita el Centre d´Esports Sabadell en aquest moment. Repeteixo, ara que està lliure, per mi és un luxe que el poguem deixar escapar.
Ara, el que deia, vingui qui vingui, serà l´entrenador del meu club, i  només per això tindrà tot el meu recolzament.

VISCA EL CE SABADELL FC DEL FUTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2006, 19:59:05 pm »
Lo ideal seria algu k conegues el mundillu de la 3a! El Rubi podria fer un bon paper en akesta segona etapa al CES! Ramon Moya es una bona opcio tmb! :ok
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat LLUIS

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2006, 20:02:41 pm »
RAMON MOYA ES EL MEJOR ENTRENADOR PARA CONSEGUIR EL ASCENSO A SEGUNDA B, TRABAJADOR, TACTICAMENTE EL MEJOR, DONDE ESTA EL LA AFICION DEL EQUIPO VE FUTBOL DE CALIDAD, YO LE CONOZCO DESDE HACE MUCHOS AÑOS EN EL HOSPI Y ES UN IDOLO PARA NUESTRA AFICION, LA LASTIMA QUE ECONOMICAMENTE NO SE HAN ENTENDIDO CON EL CLUB.PERO OS ASEGURO QUE CON MOYA NO FALLAREIS.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2006, 20:05:32 pm »
No estaria malament, però sobretot hem de buscar un entrenador conegut, ja sigui per haver estat en les nostres fil·les etc, Rubi crec que seria l'adequat
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2006, 20:18:58 pm »
Jo l'altre dia ho parlava amb algú d'akí, el Rubi ha triunfat en gairebé tots els ekips menys amb nosaltres, tot i ke se'l va fer fora quan l'ekip estava remontant el vol i crec que a més d'un ens va pillar per sorpresa la seva destitució... jo el veuria amb bons ulls. A més, si no puja amb l'espanyol b no crec que segueixi allà... A mi el que més m'agradaria en tot cas seria el Remírez.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2006, 20:26:17 pm »
pos a mi m'agrada el manolo... axi de clar

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2006, 20:30:01 pm »
remirez vaig sentit que havia renovat per la grama.
Jo fitxaria José Luis Garcia, crec que es diu ,que entrena al Hospi juvenil i es arlekinat i sap un munt de futbol

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2006, 20:35:33 pm »
En la meva opinió, m'agraden el Julia Garcia i el Ramon Moya, però sobre tot que tornin ni el Sr.Mora ni el Sr. Bonet, no és res personal però ho hem pagat bastant car amb ells.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2006, 20:35:46 pm »
A mi m'agradaria Julià García com a primera opció, encara que crec q no passarà d'estar a un pas de la Segona a baixar a la Tercera. Com a pro hi trobo que tindria més aprop i es podria convinar més els horaris amb la seva feina de professor d'educació fisica.
Si hi ha tanta amistat amb en Soteras podria ser factible. Per mi, el més indicat.

El retorn de Rubi? tampoc el veig malament, tot i q ... el van fer fora de males maneres i el seu sistema no va qüallar a la Segona B.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #19 el: 07 de Juny de 2006, 20:48:24 pm »
A mi me gusta Rubi. Fui a bastantes entrenamientos cuando estaba aqui y habia buen rollo y tenia sistemas de entrenamiento bastante modernos. Cuando lo echaron tenía numeros muy parecidos a los de Manolo Fernandez con la famosa media inglesa (numeros de play-off), y a la que perdio un partido contra Osasuna B lo finiquitaron injustamente. Tenía una plantilla para no bajar y muy descompensada en defensa.
El Nastic tenía el objetivo de mantener la 2ª A y en la primera vuelta estaba en puestos de descenso, pero confiaron en el proyecto y en el entrenador y los resultados estan a la vista, aqui no tenemos paciencia.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.