Autor Tema: MISTER  (Llegit 6942 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: MISTER
« Respondre #20 el: 07 de Juny de 2006, 21:21:21 pm »
aqui no tenemos paciencia.

no lo diras x el bonet, no?  :ok

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #21 el: 07 de Juny de 2006, 22:13:40 pm »
Yo apostaria por Julia Garcia un tio de Sabadell y k conoce la hidiosincracia d nuestro club :scut :-\

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #22 el: 07 de Juny de 2006, 22:48:02 pm »
No us agrada el Manolo Fdez. ?? perquè ha fet molt bons numeros, ha fet el possible per salvar la categoria.. pero no s'ha pogut que li farem :disappointed: Crec que en Manolo seria la millor opció!! ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 07 de Juny de 2006, 22:58:19 pm »
Jo ara, el que no entendria, és que NO vingués el Julià Garcia. El Sr. Soteras, i sense que sigui cap crítica cap a ell, ja va dir -sense dir el seu nom- que si ell fos president, doncs que Julià Garcia seria el seu entrenador. Si això no acaba passant, doncs haurà començat malament. La primera promesa ja no seria cumplida. Si vé, doncs molt perfecte, i si més no, el que aconseguiria seria que la gran majoria apoiés a Julià Garcia. No sé si vindrà o no, però el que NO hauria de venir, per mi, és Ramón Moya. A mi personalment no m'agrada.
I pels que parleu de resultadisme i joc defensiu, doncs sincerament, és el que triomfa. Tots al darrera, ****** l'últim i intentar que no et marquin, abans de fer-ho tu. Però podriem comptar amb els dits d'una mà, els equips que juguen ofensiu, tan a 2a B com a 3a. Penseu també que amb Julià Garcia la Grama va estar a punt de baixar fa 2 anys. Patxi Salinas finalemnt els va salvar a la promoció. Amb això vull dir que no hi ha ni bons ni dolents entrenadors, que realment qui ho velluga tot son els jugadors. A no sé que tinguis bons "mimbres" com aquest any, i a més de no posar-hi ganes els jugadors, els plantejaments desastrosos de Mora, Bonet i Montes també han ajudat al descens.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #24 el: 07 de Juny de 2006, 23:11:05 pm »
Jo votaria per Rubi, a mi m'agradava molt la seva forma de joc, i s'el va fer fora d'aqui injustament.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #25 el: 07 de Juny de 2006, 23:23:40 pm »
jo no acabo d trobar l'entrenador ideal del tot per a l'any q ve, depen de moltes coses, està clar q si tenim un bon equip i una molt bona solidés defensiva un entrenador com Julià Garcia ens aniria com anell al dit, això sumat a una davantera eficaç comportaria tenir un equipet amb clares aspiracions a pujar a segona B.
El Fernandez també m'agrada com a entrenador i no em faria res q entrenés el CES l'any q ve, només  q potser un projecte tan arriscat com el d la nostra " resurrecció" i amb tanta presió potser se li faria una mica massa gran, potser per a ell li haguès sigut més fàcil entrenar-nos a segona B la temporada vinent per tal d tenir una plantilla a mitja taula q no pas a un Tercera q la única cosa q li val és l'ascens a Segona B.
I per últim el Rubi tmb m'agrada força, sap el que és entrenar a un equip d Tercera amb obligació d'ascens a Segona B, a més potser pràctica una tècnica més arriscada pero més segura per a aconseguir victories q no pas el fet d tamptejar amb un entrenador q sigui molt defensiu i ens faci estar patint a tots els partits fins a l'ñultim moment.
en fi q sigui el q Déu vulgui, en el q estem tots segurs és en q l'any q ve no ens val el fet d'anar a empatar als partits d fora.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #26 el: 08 de Juny de 2006, 00:25:48 am »
aqui no tenemos paciencia.

no lo diras x el bonet, no?  :ok

Lo digo por todo, en los tres ultimos años hemos tenido 3 presidentes, unos cuantos entrenadores (ya he perdido la cuenta). Y si nos ponemos a contar a los jugadores...

Sin ningun proyecto estable no se va a ningun sitio y espero que este año lo podamos conseguir y subamos.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #27 el: 08 de Juny de 2006, 02:24:29 am »
L'única vegada q el Nàstic va estar en posicions de descens va ser a la segona jornada.

----

Julià García resultadista 100%?
T'has mirat els números?
Només un equip ha empatat menys vegades q el Badalona. Això vol dir q el seu equip o guanya o perd, però no li interessa mantenir el resultat.
Defensiu i poc ofensiu?
Crec q hem de baixar fins a la 12ª posició per a trobar un equip q hagi encaixat més gols. I només quatre equips van fer més gols a favor.
Això ha sigut aquesta temporada. Al futbol tot és relatiu, però els tòpics... tòpics són.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #28 el: 08 de Juny de 2006, 02:52:11 am »
Ah! Mutio...

tens raò en relativitzar la responsabilitat de l'entrenador, pero 'ojo' amb les afirmacions...

parlo de memòria, però em sembla q Patxi Salinas va agafar un empatx d'empats i només va guanyar 1 partit a les darreres sis o set jornades. La Grama descenia i un gol d'Osasuna B a un altre partit -al temps de descompte- la va salvar. Amb això vull dir q potser el Patxi va salvar l'equip a la promoció... o potser no, va ser qui el va portar allà... i podia haver sigut inclús molt pitjor. El q és innegable és la bona nota del Julià García en el seu comput global durant la seva llarga estada a Santa Coloma.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #29 el: 08 de Juny de 2006, 08:03:20 am »

1) JULIA GARCIA

2) MANOLO FERNANDEZ

3) RAMON MOYA

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #30 el: 08 de Juny de 2006, 09:48:59 am »
Jo soc dels que opino que vingui l'entrenador que vingui haurem de tenir paciencia, cosa que ens ha faltat i molt aquestes ultimes temporades.

Per saber realment quin entrenador volem hem de tenir molt clar quin projecte volem dur a terme.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #31 el: 08 de Juny de 2006, 10:53:46 am »
Julià Garcia és la millor opció.

Però em de tenir em compte que no es un entrenador infalible.

Primordialment, el que aporta en julià, es una feina a nivell de club, com la que feia aqui, i no es va valorar, o la que va fer a la grama.

Cap entrenador pot asegurar que pujarà, però Julia Garcia, pot fer una feina a mig o llarg plaç acollonant. Ja se que ara l'important es aquesta temporada, però pensar només de temporada en temporada i no fer un projecte seriós de club, ens ha portat a tercera.

Anims a tothom
SANGUI

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #32 el: 08 de Juny de 2006, 13:03:07 pm »
Crec ke vingui l'entrenador ke vingui, hauriem de tenir una paciència "anglesa". El Barça va aguantar a Rijkar (com s'escrigui) (ja sigui per motius economics o de confiansa) en un moment on el barça no anava gens bé, i al final, campions de tot.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #33 el: 08 de Juny de 2006, 13:28:58 pm »
yo votaria primero por chango luego por ramon moya porque seamos claros julia garcia no vendra tengo ese mal fario
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #34 el: 08 de Juny de 2006, 15:43:32 pm »
A la web de radio sabadell ( www.radiosabadell.f m )donen gairebé per fet el fixatge del julià garcia per a les properes 4 temporades i una cinkena opcional (una oferta de molts anys, crec, sent entrenador i per a la tercera divisió). Així que si això és veritat s'està pensant en ell per fer un projecte de futur.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #35 el: 08 de Juny de 2006, 16:04:28 pm »
A la web de radio sabadell ( www.radiosabadell.f m )donen gairebé per fet el fixatge del julià garcia per a les properes 4 temporades i una cinkena opcional (una oferta de molts anys, crec, sent entrenador i per a la tercera divisió). Així que si això és veritat s'està pensant en ell per fer un projecte de futur.

Jo no estic a favor de coses axi... xq segons com et pot sortir canela i tenir un pedazo mister ket puji a 2ºA en 4 anys o potser l'any k ve van malament les coses (deu no u vulgui) i el tens k fer fora pagantli un finiquito de 4 anys.... nose nose...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #36 el: 08 de Juny de 2006, 16:17:30 pm »
Adriancito jo penso igual que tu eh? És més, jo crec que si el julià acaba fitxant és per la quantitat d'anys que se'l fitxa: si dura els 4-5 anys doncs perfecte, si el fan fora abans doncs peazo finikito q semportaria. Però per una altra bandaa no crec vagin així les coses. Ens hem de cobrir les espatlles d'alguna manera nosaltres tb (em refereixo al sabadell). El que vull dir es q per exemple el sabadell es reservés una clausula on pogués rescindir el seu contracte unilateralment si no aconsegueix uns objectius pactats anteriorment per exemple. No sempre tenim per què sortir perdent ;)

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #37 el: 08 de Juny de 2006, 18:21:49 pm »
MUTIO a mi tambien me gusta Rubi. lo traeria con los ojos cerrados.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #38 el: 08 de Juny de 2006, 19:33:21 pm »
Si és veritat lo del contracte de quatre anys em sembla una animalada acollonant. J estem tirant de tòpics, és a dir, un entrenador amb la confiança total del consell, amb un projecte esportiu a llarg termini, amb paciència, sense presses, català, sobretot això, que estima el club, etc, etc, etc. Lo se sempre, res de nou. Ara bé, que ningú dubti que si després de deu jornades, i havent-nos gastat 150 Kilos de les antigues pessetes, l´equip està de mitja taula en avall, aquí no hi haurà ni Déu que aguanti l´entrenador un dia més, sobretot després de l´eterna paciència que es va tenir amb el Bonet. Per mi, fer un contracte de quatre anys a un entrenador és hipotecar un club a nivell esportiu, doncs en cas de voler destituir-lo li hauràs de pagar el que no està els escrits. Un contracte similar a aquest sí és factible per un secretari tècnic o sobretot per un responsable del futbol base. Ara bé, per un entrenador que dirigirà al Sabadell a Tercera, amb la necessitat imperiosa de ser a dalt, i amb les il.lusions que tothom s´ha fet ja de que en un sol any es puja segur, alimentades inclús pel propi president... La veritat, espero equivocar-me i molt, però no ho veig gens clar. I insisteixo, per mi Julià Garcia representa el futbol que portem veïent a la Nova Creu Alta els darrers 10 o 11 anys, però bé, si aquesta és la manera amb la que es pot pujar de categoria, endavant!!! Ara, jo insisteixo, estem deixant passar una oportunitat d´or no fitxant a Ramon Moya. En fi, com diria aquell, "que la suerte nos acompañe"...

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #39 el: 08 de Juny de 2006, 19:34:01 pm »
Jo sincerament crec que tot i la importancia de poder disposar d'un bon entrenador i uns bons jugadors crec que será molt important com s'encari la pretemporada i els primers partits del campionat. A ningú se li escapa malgrat que no es vulgui dir en veu alta per no cridar al mal temps que l'objectiu es recuperar la categoria quan avans millor i tan l'entrenador com els jugadors que vinguin ho faran sabent que hauran d'afrontar aquesta pressió i qui digui el contrari s'enganya a sí mateix. Espero que qui vingui tingui la sort de cara i li surtin les coses be desde el principi pero tambe desitjo que no matxaquem al entrenador i als jugadors si no començem be. Tots estem molt "cremats" per aquest any pero hem de procurar ser comprensius si tenim en compte que tindrem una plantilla completament nova entrenador inclos i probablement costi arrencar pero recordem que aquell gran equip que va assolir l'ascens baten records golejadors i de imbatibilitat la temporada 93-94 va començar perdent a Tortosa.
Tothom te les seves legítimes preferencies pero demanaría a tots els arlequinats de cor que per una vegada ens guardesim els prejudicis i que recoltzessim al mister que vingui sigui quin sigui donç el seu exit será el nostre. Ja tindrem temps per analitzar si la seva feina es correcte o no pero donemli un marge de confiança i no el menyspreuem avanç de que hagi començat a rodar la pilota.