Autor Tema: TENEMOS QUE SACAR TODA NUESTRA RABIA  (Llegit 1746 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
TENEMOS QUE SACAR TODA NUESTRA RABIA
« el: 26 de Maig de 2005, 18:32:08 pm »
Con el permiso de Vicenç (espero que no se enfade), he cogido un post que creo que nos vendría bien repasar, porque muchos nos sentimos identificados con sus sentimientos:

Vicenç
Prebenjamí
    Cal fer una reflexió profunda
« el: 12 de Abril de 2005, 22:58:21 »   

--------------------------------------------------------------------------------
Jo sóc dels que penso que el CE Sabadell ja fa massa temps que no és un club de futbol normal. Algú pot pensar que m´he vegut l´enteniment, però per mi, una entitat futbolística es mou en termes de normalitat quan fent un còmput general es troba instal.lada en un present que està en consonància amb la seva trajectòria històrica.
Estic dient amb aquesta afirmació que el Sabadell hauria d´estar a Primera divisió? No, en absolut. Ara bé, la Segona A és per definició, per estadística, per trajectòria, el nostre lloc natural. Ens hi hem passat 39 temporades, i aquestes són dades irrefutables. És clar que pots tenir temporades dolentes, però aquesta probabilitat ja fa massa temps que s´ha apoltronat a casa nostra.
Jo pregunto, val realment la pena seguir així??? És realment positiu pel club i la seva massa social, que aquest continui de bofetades amb la seva història??? Em sembla realment lamentable i vergonyant que el CE Sabadell FC avui estigui patint per no baixar a tercera divisió. Què nassos estem fent??? Què diables hi fem nosaltres aquí??? El CE Sabadell a Segona B, sempre, i dic sempre, ha de ser un equip punter, cada temporada ha d´aspirar a tornar a Segona A, si això no és així definitivament estem enterrant en vida al club i a la seva afició.
És realment possible que un club amb aquesta afició s´hagi de veure cada dos per tres en aquesta situació?És que realment a les altes esferes del Sabadell no hi ha ningú realment fart ?? On és l´orgull arlequinat??Jo reclamo algú que alci la veu, que foti un cop de puny sobre la taula i digui que ja n´hi ha prou. El Sabadell s´ha de presentar a Castelló, a Alacant o a Barcelona, com un equip a respectar i al que cal tenir en compte a l´hora de parlar d´un possible ascens de categoria.
Trobo a faltar que algú digui allò de "SOM EL SABADELL", i que només dient això, almenys en l´àmbit del futbol català, la gent s´entengui, és a dir, que ja no calguin més paraules. Ens hem hagut d´avergonyir de tantes coses, ha estat tanta la porqueria que entre uns i d´altres han llançat sobre aquests colors, que ens hem oblidat del que és ser del Sabadell a Catalunya. Jo no vull viure de records, però el Sabadell no pot seguir arrossegant-se per aquests camps de Déu, com un dels equips més golejats, un equip amb quatre canyes que treïent un empat d´aquí o d´allà ja es pot donar per satisfet.
Sembla que cada any haguem de demanar perdó pel que estem fent amb aquest club. S´han anat fent les coses tant malament, que el Sabadell ha passat a ser un més dels equips catalans de les categories inferiors del futbol espanyol. Doncs jo m´hi nego, dic que no, i repeteixo, nosaltres som del Sabadell, som el Sabadell, tenim 100 anys d´història i ningú més a Catalunya, a banda dels de la capital, ha tingut els bemols de fer el que nosaltres hem fet, ningú!!!!
No som un equip més, som el Sabadell, i com a tal la situació actual de qui dia passa any empeny, és del tot insostenible. Retrobem-nos amb la nostra història, enterrem d´una punyetera vegada aquests anys de tristor, mereixem quelcom millor, aquesta afició mereix un projecte seriós, ambiciós, que el permeti codejar-se amb els millors de com a mínim la segona B.
Reclamo esperit de superació, ambició, i sobretot ORGULL, entre tots hem de treure el Sabadell del pou, aquests quadres han de tornar a llegir-se als diaris esportius immediatament després de les informacions dels equips de primera. No ho oblidem, ni ho dubtem per un sol moment, aquest és el nostre lloc, i no la vida o la mort al camp del Huesca. Reclamo que algú, sobretot dels llocs de direcció del club, foti un cop sobre la taula i digui que ja n´hi ha prou d´aquest color, que a partir d´ara les coses han de canviar i que s´ha de treballar per evitar més Mataro´s o Penyes Sport´s. Així, i ho dic de tot cor, no val la pena continuar. És urgent que s´una punyetera vegada aquest club dongui un gir de 180 graus en la seva trajectòria, doncs la tempesta ja fa massa que dura i ja va sent hora de que el sol torni a lluïr pel tercer club de Catalunya.

VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!! 1903-2003 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El domingo tenemos que sacar toda nuestra rabia Y tensión contenida despues de leer este post y despues de los incidentes de esta semana y no parar de animar. Tenemos que conseguir que cuando los jugadores del Peralta salten al campo se asusten y se vuelvan para el vestuario. Tenemos que dedicar la victoria a toda la gente que nos quiere ver en Regional Preferente.

¡¡¡SOLO FALTAN 3 DIAS!!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
Re: TENEMOS QUE SACAR TODA NUESTRA RABIA
« Respondre #1 el: 26 de Maig de 2005, 21:42:57 pm »

Lo seu seria enviar algún video històric nostre amb el camp plè i l´equip jugant a cent al Peralta perquè anessin veient el que és aquest club i la seva Història.
(p.e.; la repetició del Sabadell-Osasuna de 1ª, el 3-2 de la Copa del Rei al Real Madrid de la "Quinta del Buitre", o del dia de Binéfar).

Que passaria si nosaltres ens juguéssim la categoria, p.e., al camp del Las Palmas, Oviedo, etc.  Tindrem bastant respecte al rival i a la seva afició, No us sembla?

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
Re: Enfadado????? Un honor, en todo caso!
« Respondre #2 el: 26 de Maig de 2005, 22:04:05 pm »
Desde aquí quiero agradecerte que hayas tomado uno de mis escritos como un elemento  que ayude a animar a que la gente del Sabadell siga adelante y no se rinda. Realmente sonroja un poquito ver que algo que haya escrito pueda ser tomado por alguien como algo a tener en cuenta o seguir.
Repito, un honor y una gran satisfacción y por tanto, de enfado nada de nada. Espero que juntos logremos sacar a nuestro club de donde está.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
jo estic igual que tu, liaju
« Respondre #3 el: 26 de Maig de 2005, 22:30:07 pm »
Jo soc dels que penso que no val la pena seguir així, sincerament.

Hi ha qui diu que pel proper any hi ha un nou projecte, que hi hauran calers per fer una bona temporada i no patir (que no vol dir pujar). Però a més ens enfrontem amb allò de que a la vida futbolítstica 2+2 no son quatre. I si no, mireu el Girona i la Grama.

Cert es que els qui finançaven l'equip, les indústries tèxtils, ja no hi son. També es cert que actualment la ciutat és més rica ara que abans. Però el problema es que abans els cuartos estaven menys repartits i els industrials tèxtils tenien molta força i feien unes bones inversions amb el CES.

Ara, el diner està més repartit i els qui el ténen, se'l guarden per a ells. Els constructors no han fotut ni 5 i el banc ni 4. A més em tingut presidents molt inútils que han fet gestions desastrosses, sobretot un en concret que va fer baixar l' equip dues categories en nomès una temporada. Una temporada nefasta en quan a gestió esportiva i econòmica del club en que ara paguem les conseqüències.

Jo espero veure que passa aquest any, encara que si hem de seguir igual abogo per baixar a tercera o a primera catalana cinc o deu anyets com a impàs, treure'ns deutes i fer calaix, per tornar-ho a intentar més tard. A mi se'm treuen les ganes d'anar als desplaçaments a que se'ns pixin a la boca i veure com a casa anem fent. Quina rabia!!

Paciència, això si, que som del Sabadell !!
Espero que diumenge guanyem i que la propera temporada anem amunt que ja ens toca collons !!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
Re: TENEMOS QUE SACAR TODA NUESTRA RABIA
« Respondre #4 el: 27 de Maig de 2005, 09:23:10 am »
Impressionant aquest post, proposo que vagi pujant perque tothom que entri al forum el pugui llegir i sentir-se encara més orgullós d'aquest equip. Només una puntualització, es diu que amb la situació actual de l'equip no val la pena continuar però crec, i crec que el Vicenç també ho creu tot i que s'hagi expressat malament, que pel Sabadell val la pena continuar sempre, ja sigui a primera o a tercera regional. Tret d'això, crec que el missatge és impressionant i ens insufla encara més la moral de cara al proper partit que serà tota una festa.