Autor Tema: Bandes sonores!!!!!!  (Llegit 3273 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Gènere: Masculí
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
Bandes sonores!!!!!!
« el: 12 de Juny de 2006, 16:25:53 pm »
Ultimamament la nostra ciutat sesta convertint en una ciutat minada de bandes sonores, parlo d'akelles peces de plastic k es posen creuan el carrer per tal de que no es corri, k no tenen cap efecte pero weno, xk la gent k van a tota m****, amb perdó, no reduiran per una troçet de plastic i els que conduim civilitzadament, almenus jo n'estic fins als coll....s! no se si algu ha baixat a la bassa per sol i padris es un agovio alla han colocat tots els que tenien d'anar a la resta de catalunya xD

no se que nopineu els demes, jo crec k aixo lo unic k ens fa es que agem de canviar els amortizes avancs, k ens cansem de la nostra ciutat per conduir i almenus jo que cada vegada k en passo un menrecordo de l'alcalde i de la seva senyora mare! :D

Algu sap si es pot fer alguna cosa per tal de que en redueixin la quantitat d'akestes peces?

gràcies!

Vagi b!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Bandes sonores!!!!!!
« Respondre #1 el: 12 de Juny de 2006, 19:19:50 pm »
quote author=lex link=topic=5661.msg61690#msg61690 date=1150122353]
Algu sap si es pot fer alguna cosa per tal de que en redueixin la quantitat d'akestes peces?

Ruixar-los amb alcohol i fotre-hi foc. Tarden una estoneta, però cremen que dona gust.

Crec que és més efectiu l'asfalt gravat que no les bandes, i més segur. Amb les bandes a vegades frenes de cop, fas el bot i no pots acabar de frenar, i pots arribar a fer mal a algú. Amb el terra gravat, en canvi, la frenada és altament efectiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #2 el: 12 de Juny de 2006, 19:28:53 pm »
i us heu fixat que n'hi ha moltes que ja estan saltades :icon_question:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 12 de Juny de 2006, 19:33:57 pm »
Què vols dir?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 12 de Juny de 2006, 19:38:30 pm »
Què vols dir?

Que els falten parts.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 12 de Juny de 2006, 19:42:08 pm »
Pots passar per damunt i es trenquen i salten... serà de qualitat que tenen. :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #6 el: 12 de Juny de 2006, 20:44:25 pm »
En algo han de desviar els diners negres no?

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #7 el: 12 de Juny de 2006, 23:24:36 pm »
Yo no tengo ni p... idea de lo k ablais.... :P  :-[

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #8 el: 23 de Juny de 2006, 12:55:00 pm »
Em smbla recordar d'un estudi que en van fer, que aquestes bandes no stan regulades ni per la Generalitat, ni l'Ajuntament i el govern espanyol. Això vol dir que existeix un buit legal on l'administració pot posar on li surtin dels pebrots i sense que els seus efectes siguin satisfetoris per la seguretat de la gent, si bé kuan pasis per allà no correras si que pots punxar la roda pels tornavisos que facilment es desprenen. 
Alguns metges i sindicats diuen que son perjudicials per l'estrecutura del cotxe i encara mes important per la nostre esquena. Els sutracs resultat una veritable molestia.

Jo m'he kedat sorpres a la pujada/baixa de poliesportiu Sant Olguer (la bassa) i a la pujada del parc catalunya davant del club de tenis, es impressionant les kuantitats de bandes que han posat, totalment inadmissible    :****
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #9 el: 25 de Juny de 2006, 15:40:18 pm »
Pero hi ha algun estudi ke demostri la efectivitat dakestes bandes?

Crec ke nomes abaixa la velocitat el conducto responsable ke ja va a una velocitat prudenbt, pq el ke va com un boig, limporta dos merdes ke pasi un "bony", ja ke per ell ncara sera mes emocionant....

(a mi em toca mol els collons la que esta situada al carrer ke separa l'antic can borras i la nova biblioteca de la creu alta.

PD: reconeguem ke si no haguesin akestes bandes, tots estariem rajan del bustos pq no posa sistemes pq els cotxes no corrin a les portes dels coles o a la baixada de la bassa...
« Darrera modificació: 25 de Juny de 2006, 15:53:32 pm per Bend »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 25 de Juny de 2006, 19:42:21 pm »
Crec ke nomes abaixa la velocitat el conducto responsable ke ja va a una velocitat prudenbt, pq el ke va com un boig, limporta dos merdes ke pasi un "bony", ja ke per ell ncara sera mes emocionant....

Jo quan vaig amb el 4X4 accelero una mica més perquè em puja l'adrenalina, oh, yea! S'ha re reconeixer que condueixo de p..a pena.

PD: reconeguem ke si no haguesin akestes bandes, tots estariem rajan del bustos pq no posa sistemes pq els cotxes no corrin a les portes dels coles o a la baixada de la bassa...

Hi han altres sistemes que no criticaria, com l'asfalt gravat. És un sistema que no perjudica els amortidors. En canvi els 'Bumpers' els perjudica i son perillosos si no redueixes la velocitat.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #11 el: 31 de Juliol de 2006, 13:43:34 pm »
no ay ningun estudio pero la gente suele frenar la velocidad para la amortiguacion del coche no joderla de esa manera ayudan a ke no se corra tanto en carreteras largas y con peligro de velocidad alta, de otr amenera piensa ke es una manera de provocar accidentes hace unos dias vi un motorista saltar pos los aires por pillar un bachecillo de esos iendo un pelin deprisa! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat lex

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 214
  • Ara més que mai, tots amb el SABADELL!
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 31 de Juliol de 2006, 14:21:56 pm »
Jo treballo en un poligon industrial i aki passen que se les pelen, ja siguin cotxes, caminos, furgonetes, passen tan rapid que cada més els han de canviar per que acaben saltant, i no son com els de dinte ciutat no! son el doble de grans.

L'altre dia vaig veure un accident arrel d'aixo, un noi va frenar per passar moderadament per les bandes sonores i un pillat k venia darrere li va fotre una santa *****.....

Jo crec k aixo de les bandes sonores no es més que una tocada de coll***

que en possin en carreteres o avancs darribar a una curva weno... pero dins la ciutat... va home! apart de que si ho posen en una carretera i es en curva, perds estavilitat al cotxe , k no se que es pitxo!

el que va inventar aixo devia kedar-se trankil xD
a casa seva li fotia joooo!!!

Salut!
Ser Arlekinat no es un passa temps, SER ARLEKINAT ES UN SENTIMENT QUE ES PORTA AL COR, UNA FORMA DE VIDA, QUE PER MOLTES TRABES QUE ET POSIN MAI HO PERDRAS.<br />VISCA EL SABADELL!!!!!!!!! by member of @.com

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 31 de Juliol de 2006, 19:06:13 pm »
son una meeeeeeeee !!! cada dia per anar a currar en passo ... 7 o 8 i quan arribo a la feina la bufanda del sabadell està sobre el seient ... dels punyeteros bots !

és una de les coses que més odio en aquest món  :veryangry:  :veryangry:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 01 de Agost de 2006, 03:08:38 am »
jo kuando voi kon mi vehiculo, bastante conocido en el foro, tengo k frenar del todo, sino es que salgo volando, i pase como pase me ago daño... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Marc_SBD

• Visitant
« Respondre #15 el: 01 de Agost de 2006, 09:12:23 am »
ES QUE DA MIEDO Y TODO