Autor Tema: Ensopeguem dos cops amb la mateixa pedra?  (Llegit 2385 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Ensopeguem dos cops amb la mateixa pedra?
« el: 13 de Juny de 2006, 22:57:07 pm »
Avui estava lleguint la fantastica noticia a Radio Sabadell que per fi tenim nou entrenador. Fins aqui tot be. Tot i aixo, seguint lleguint observo una frase que diu aixi "La seva idea és confeccionar un equip de garanties que accepti el repte de pujar sí o sí".
L'any passat vam començar igual, amb una megacampanya venent-nos fum de que s'havia fet un equip per pujar i no se que. Em sembla be que vulguem fer un equip amb garanties, pero no tornem a intentar de vendre la moto abans d'hora.
Amb aixo vull dir que s'han de mesurar les paraules. Aquesta mateixa frase s'hagues pogut dir: La seva idea es confeccionar un equip compromes amb el club i amb les seves aspiracions" per exemple.
No se, no se pero veient el fracas de la temporada passada...jo no aniria de supermans ni a la tercera divisio.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Ensopeguem dos cops amb la mateixa pedra?
« Respondre #1 el: 13 de Juny de 2006, 23:02:11 pm »
Doncs jo crec que han dit el que s'ha de dir. A segona B potser es van ekivocar, pero ara que estem a tercera què vols que ens diguin que farem un ekip per mantenir la categoria o per estar a mitja taula? Si akest any no es puja una altra vegada per a mi haurà estat un fracàs total.

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #2 el: 13 de Juny de 2006, 23:08:58 pm »
ja comencem amb el pesimisme de sempre , mai estem d'acord amb res, si diu aixo perque u diu si diu una altra cosa tampoc ens agrada , que mes dona el que diguin , tot es bora al camp i tot u altre son tonteries que no ens convenen . u que hem de fer es na al camp i anima, i si un jugador falla un pase no comencar a dirli dolen o criticarlo .  aixo u veic molts cops als 5 minuts del partit a la nova creu alta . visca el sabadell i puntttttttttttttttt ttttt i a gaudir  :beer2

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2006, 23:13:50 pm »

L´afició necessita il.lusions i un equip que portava 12 anys a Segona B i que es troba "artificialment" a Tercera, que menys que pensar en un ràpid retorn....   Això sí, l´equip s´ha de planificar amb intel.ligència.

Jo crec que aquests missatges van en bona línia.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2006, 23:19:16 pm »

L´afició necessita il.lusions i un equip que portava 12 anys a Segona B i que es troba "artificialment" a Tercera, que menys que pensar en un ràpid retorn....   Això sí, l´equip s´ha de planificar amb intel.ligència.

Bueno, aixo de que estem artificialment a tercera es no veure la realitat. Artificialment vam estar l´ultima vegada, quan vam vaixar administrativament. Ara estem a tercera, i res de artificial, estem per merits propis.
En la resta estic d´acord, em de pujar com sigui, pero si no ho aconseguim(que no sera facil) em de tornar a intentar-ho l´any vinent. Visca el sabadell!!!
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 13 de Juny de 2006, 23:29:32 pm »

Bueno, aixo de que estem artificialment a tercera es no veure la realitat. Artificialment vam estar l´ultima vegada, quan vam vaixar administrativament. Ara estem a tercera, i res de artificial, estem per merits propis.
En la resta estic d´acord, em de pujar com sigui, pero si no ho aconseguim(que no sera facil) em de tornar a intentar-ho l´any vinent. Visca el sabadell!!!

Es evident que hem baixat a Tercera sobre el camp i per mèrits propis.  Però això ha de ser un accident històric, com ho van ser els descensos a Segona A de At. Madrid, Zaragoza o Betis.   Aviat es va restablir la llògica, encara que a l´At.Madrid li va costar dues temporades.   Hem de fer l´equip, pot haver-hi dificultats d´acoplament al principi, però que el Sabadell està "desubicat" a Tercera és un fet indiscutible.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #6 el: 13 de Juny de 2006, 23:34:04 pm »
brq estic amb tu es podria ensopegar, dos kops amb la mateixa pedra  :-[ :wacky:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #7 el: 13 de Juny de 2006, 23:38:49 pm »
Jo l'únic que vull dir, és que tothom ens ha comparat amb el "Super" Girona que va baixar a 3a la temporada anterior. Bé, doncs aprenguem del Girona un altre cop, i demostrem que com han fet ells -acabin pujant o no- han fet molt i molt bé les coses aquest any.

Però amb tot això hi ha un diferència. Crec recordar que Mora, mai va dir que pujariem. Moya diu que almenys s'han de jugar eliminatories d'ascens. I no ens enganyem i torno a dir, que si es fa un equip minimament digne i amb cara i ulls, les jugarem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 13 de Juny de 2006, 23:47:02 pm »
potser les coses no s'han d dir així i potser la gent és massa optimista i podem portar-nos un bon desengany pero a veure, està clar q tot el q no sigui pujar l'any q ve a Segona B seria un autentic fracàs i agravaria moltíssim els nostres problemes.
Està clar q no ens hem d'obsesionar perque si no acabaríem bojos ( ja m'imagino el dia 2 de setembre amb el sabadell empatant a casa 0-0 amb el cornellà o algun altre equip per l'estil i la gent xiulant a l'equip), d partits a tercera també en perdrem i d punts a casa tmb en perdrem, hem d'anar pas a pas i d moment marcar-nos com a objectiu arribar al Nadal estant entre els 6 primers, per a dsp de nadal mirar d rematar la feina i entrar a la promoció; ara siguem concients q la promoció és un món a part  i  q podria ser molt possible q ens quedessim a les portes de l'ascens i caiguèssim a la promoció.

Estiguem tranquils, no ens obsessionem amb la temporada q ve, fitxem amb seny, passem unes bones vacances i el q passi dsp de l'estiu Déu dirà.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #9 el: 13 de Juny de 2006, 23:51:26 pm »
A mi em semblaria pitjor dir que s'ha de lluitar per no patir que no dir que s'ha de pujar si o si...jo soc dels que pensa que el Sabadell en Tercera Divisió, tot el que no sigui fer playoff és més fracas que no baixar de Segona B, la veritat
Twitter: @Gerard_sbd

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 14 de Juny de 2006, 00:06:56 am »
Apuntar un parell de coses... el patinasso del Sabadell es estar a Segona B... està a Tercera no es un patinasso, es una aberració històrica. Hi som per mèrits propis, però no es un petit entrebanc... el petit entrebanc seria estar a Segona B, estar a Tercera es una garrotada i un fotre's de lloros en tota regla. No perdem la perspectiva senyors.
La segona cosa, una cosa es que l'any passat es fes malament... pero pel que parlava en el primer punt, l'objectiu del Sabadell aquest any no pot ser altre que l'ascens. Que s'ha de treballar be, seriosament i amb els peus a terra, evidentment... però un club que es la primera vegada que baixa a Tercera després de portar 12 temporades a 2ª B i que el 97% de la seva historia anterior només ha estat a Segona o a Primera... no pot tenir altre objectiu que pujar. Sigui com sigui. Es una necessitat urgent tornar a la Segona B en el menor temps possible... i això implica una temporada. Massa pressió? Es el que hi ha... el que no vulgui jugar amb pressió que se'n vagi al Rubí.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #11 el: 14 de Juny de 2006, 08:47:20 am »
A mi tampoc m'agrada que es comenci a vendre l'ascens com a unic objectiu de l'equip, moltes vegades l'unic que s'aconsegueix es posar massa tenssio sobre la plantilla.

Pero es cert, com diu en Mutio, que hi ha una gran diferencia amb l'any passat, el Moya ha parlat de promocio, quan el Mora no ho va fer mai.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #12 el: 14 de Juny de 2006, 14:47:22 pm »
Els que dieu que no s'ha de vendre l'ascens com a objectiu de l'ekip digueu-nos als demés... quin ha de ser l'objectiu del nostre club la propera temporada?

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #13 el: 14 de Juny de 2006, 14:58:28 pm »
Els que dieu que no s'ha de vendre l'ascens com a objectiu de l'ekip digueu-nos als demés... quin ha de ser l'objectiu del nostre club la propera temporada?

Potser des de l'ajuntafems et dirien akguna bestiesa  tipus "a veure si empatem el primer partit que d'aquesta forma pujem"   :ejem  :ejem
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
« Respondre #14 el: 14 de Juny de 2006, 16:25:45 pm »
Birri, els que diem que no ens volem marcar l'ascens com al principal objectiu de l'any que ve (i parlo per mi) es perque els objectius a curt plaç son molt contraproduents.

Els objectius han de ser a 4 o 5 anys on els resultats son una concequencia gairebe empirica de la bona feina.

Per mi quin pot ser un bon objectiu per l'any que ve?, millorar la feina feta en el futbol base començada fa dos anys.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #15 el: 14 de Juny de 2006, 18:33:43 pm »
Talleret, torno a fer la pregunta pq no vull que ara que us escapeu de contestar el que realment estic preguntant: quin ha de ser l'objectiu del PRIMER EQUIP la pròxima temporada?

Desconnectat Talleret

• Infantil
« Respondre #16 el: 14 de Juny de 2006, 19:15:40 pm »
Birri, per mi un equip de futbol ha de funcionar amb projectes a 4 o 5 anys (exemple clubs anglesos). El primer any ha de ser el primer pas d'aquest projecte.

A mi no m'importa tant on estarem l'any 07/08 sino on estara l'equip la temporada 09/10.

OBJECTIU 09/10.
El nostre club ha de ser un equip fort de 2B /acabar entee els 8 1ers amb tots els jugador de la zona menys 1 que podria ser el Cañadas.

P.D.: A veure si l'any que ve pugem molt millor.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #17 el: 14 de Juny de 2006, 19:23:54 pm »
Fins al 2010 no aconseguiriem segons el teu projecte sta a 2b??? JAJAJAJA , pos ara ves i explikes a tots els arlekinats això , ke ens keden cuatre anys per ke akest modestissim ekip nostre , pugui arribar a la durissima i poderosa i llunyana zona mitja d la 2B!!
Mare meva , a més , ves i digueli al senyor Moya ke ja pot plegar , pk ell a fitxat pel Sabadell per aconseguir l'ascens akest any , o et penses ke si no fos per això hagues vingut aki???  akest home podia haver anat a molts ekips d 2B!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #18 el: 14 de Juny de 2006, 19:27:48 pm »
Veiam, som el Sabadell, equip que acaba de baixar de 2a B. I torno a dir, som el Sabadell, i l'objectiu de l'any vinent ha de ser QUEDAR ENTRE ELS 4 PRIMERS PER FER ELIMINATORIES. No hi ha més. I això no és vendre fum, això és coherència. Si no es queda entre els 4 primers serà el 2n fracàs consecutiu. Res més.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #19 el: 14 de Juny de 2006, 19:46:01 pm »
Jo, brq, sóc de la mateixa opinió que tú. A veure, el Sabadell a Tercera ha d´aspirar al màxim, és de calaix que en aquesta categoria s´ha de lluitar per pujar a Segona B. Ara bé, coincideixo amb tú en que s´ha acabat imposant com una obligació inqüestionable l´haver de pujar a Segona B en un sol any. Tot el que no sigui això, serà un fracàs, segons les pròpies paraules del sr.Arroyos ara fa uns dies al Diari de Sabadell.
Crec, com tú, que l´estem tornant a pifiar. Hem de tenir en compte que s´ha de fer un equip totalment nou, una plantilla nova, de cap a peus, ja que pel que sembla només el Crivillé continuarà. Acoplar-lo i formar un bloc costarà molt, es necessita temps. Per mi, es podria comparar amb un arbre acabat de plantar que està creixent fins que el seu propi cuidador li col.loca una pedra de 1000 kilos al damunt. Aquesta pedra es diu "obligació de pujar en un any, si o si". Aquest aspecte pot acabar per crear, com en aquest darrer any, un ambient asfixiant al voltant d´un equip de gent molt jove. No ens pensem pas que aquest any serà un passeig militar, i com per desgràcia a les primeres quatre o cinc jornades els resultats no rutllin, tornarà aquell maleït run-run que tant de mal ens ha fet aquest any.
Crec que hagués estat més assenyat des del club haver plantejat aquest projecte a dos anys. Temps aquest que serviria per forjar un equip, un bloc que hauria d´assolir l´ascens, repeteixo, en dos anys. D´aquesta manera li treiem pressió a la plantilla de la propera temporada, la deixem respirar una mica, i si assolim l´ascens en un any, tan de bo, doncs de nassos, s´hauràn superat les espectatives, i si no s´assoleix, encara ens quedaria un any de marge. Entenc la pressa que tothom té per tornar a segona B, però tinc la sensació de que s´està menyspreant la tercera divisió, com si fos una categoria en la que ens podrem passeijar sense problemes. Que li preguntin al Sant Andreu, per exemple, lo """"""fàcil""""" que ha estat tornar a Segona B.
No demano que renunciem a res, però si una mica de prudència, de serenitat, de seny. Esperem a montar un equip, deixem-lo treballar en pau, donem temps al temps i després ja en parlarem.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-